SİZCE BU ADAM NORMALMİ

Son güncelleme: 05.12.2006 14:43
  • noimage

    noimage

    noimage
#04.12.2006 19:19 0 0 0
  • Yok yok hiç normal değil anormal hatta biraz maceraperest herhalde ellerine sağlık
#04.12.2006 19:22 0 0 0
  • banada anormalin anormali gibi geldide
#04.12.2006 19:26 0 0 0
  • normal ne dirki ? bence cesaretli biri


#04.12.2006 19:27 0 0 0
  • Aşırı cesaretli biri yada manyak..
#04.12.2006 21:26 0 0 0
  • manyak desek daha uygun olmasmı
#04.12.2006 21:27 0 0 0
  • vay demine vay
#04.12.2006 22:07 0 0 0
  • zir deli olabilirmi ? , baska artiran varmi aranizda
#04.12.2006 22:09 0 0 0
  • anormale yakın
#04.12.2006 23:54 0 0 0
  • anormal galiba
#05.12.2006 05:35 0 0 0
  • paylaşımın için sağol
#05.12.2006 09:44 0 0 0
  • nee biliyim didoş normalmi değilmi ben psikiyatr mıyım
#05.12.2006 09:49 0 0 0
  • manyak desek daha uygun olmalı bu ne ya
#05.12.2006 14:32 0 0 0
  • bence adranelini çok seviyor
#05.12.2006 14:43 0 0 0