Eser Aslanlı - Son Yaprak

Son güncelleme: 06.04.2010 01:25
  • Eser Aslanlı - Son Yaprak
    Turgay Özüfler - Gülüm Soldu



    [swf1]atesilter-Son-yaprak.swf[/swf1][swf2]600[/swf2][swf3]450[/swf3][swf4]atesilter-Son-yaprak.swf[/swf4]


    Değerli şiirsever arkadaşlarım,
    Sevgili dostum STORMYSEA tarafından
    main-board'un "Derin Duygular" bölümünde paylaşılan
    bu güzel şiir ile yaptığım Flash Animasyona
    bir iki ufak ilave yaparak tekrar sizlere sunmak istedim...

    Bakalım beğenecek misiniz..?

    Beğenen arkadaşlarım lütfen bu güzel şiiri bizlerle paylaşmak için
    emek ve zaman harcayan
    STORMYSEA'ye de teşekkür etmeyi unutmasınlar.

    Animasyonu bilgisayarına kaydetmek veya Main-board üyesi olmayan
    arkadaşları ile paylaşmak isteyenler, aşağıdaki linkten download edebilirler.
    Hepinize sağlıklı ve mutlu günler dilerim..!


    *DOWNLOAD*
#05.12.2006 00:09 0 0 0
  • resimler, şiir ve müzik çok güzel bir komposizyon oluşturmuş, baktıkca dinleyip izleyesi geliyor tek kelimeyle harika bir flaş olmuş
    teşekkürler atesilter hocam
    teşekkürler STORMYSEA
#05.12.2006 00:18 0 0 0
  • ben dondum kaldım burda



    çok güzel olmuş sevgili atesilter..ellerinize yüreğinize sağlık..
#05.12.2006 00:44 0 0 0
  • STORMYSEA ve atesilter harika bir eser yapmissiniz yine

    etkilenmemek mümkün degil

    her ikinizede yürekten tesekkürler

    paylasan yüreginize sagalik
#05.12.2006 11:01 0 0 0
  • yine 2 tane mükemmel bir insan ve ortada mükemmel bir flash size çok teşekkur ederim bu güzellikleri bizlerle paylaştıgınız için..
#05.12.2006 13:38 0 0 0
  • atesilter ve STORMYSEA sizlere teşekkür ederim
    harika şiiriniz ve falaşınız için
    mükemmel olmuş
    Bu güzel paylaşımların için yüreklerinize sağlık
#05.12.2006 14:59 0 0 0
  • bu müziği sonsuza kadar dinleyebilirim. sanırım yarım saattir bu müzik eşliğinde oturuyorum bitiyor yeniden başlıyor sonra yine bitip yine başlıyor

    sevgili stormysea mükemmel bir şiir seçimi bu sözlerde diyor ya

    herbirinde ben diye evet kendimi bi yaprak gibi hissettim sonra düştüm yere

    sevgili atesilter abi sizin gibi birini tanıdığım için çok sanslıyım. yine gönlünüzün güzelliğini yansıtmışsınız bu güzel flasha bu güzel parçaları birleştirmede o kadar profesyonelsiniz ki ne diyim size iyiki varsınız
#05.12.2006 17:16 0 0 0
  • harika bir çaılşma olmuş,
    ellerinize sağlık büyülendim
#05.12.2006 17:34 0 0 0
  • super olmuş ellerine sağlık
    güzel çalışmalarınız için teşekkürler
#06.12.2006 08:18 0 0 0
  • Bu müzikle beraber sonbaharı görüyorsanız

    sarı yapraklar varsa yerlerde

    etrafta kimseler de yoksa

    yalnızsanız

    atesilter de bu kompozisyon içine girmişse


    bizim durumlarımız zorda demektir

    olacağı bu işte



    Emeğinize sağlık dostum

    duygularımızı yattıkları yerden uyandırıyorsunuz


    Teşekkür ederiz

#06.12.2006 09:06 0 0 0
  • ellerine saglik.
#06.12.2006 09:29 0 0 0
  • Hocam ellerinize sağlık çok güzel,bu güzellikler karşısında ne yalan söyliyeyim keşke diyorum ama Flash yapmayı bilmiyorum.
#06.12.2006 12:15 0 0 0
  • resim,şiir,flash hepsi birleşince harika bir kompozisyon ortaya çıkmış..
    ellerinize yüreğinize sağlık..
#06.12.2006 13:31 0 0 0
  • Yürekteki sevgilerin sonbahar da yaprak
    dökümüne benzememesi ve solmaması dileğiyle

    sevgili stormysea senin yüreğine
    sevgili atesilter sizinde ellerinize emeğinize sağlık
    harikaydı..


#06.12.2006 15:57 0 0 0
  • Bu çalışmayı izlerken duyguları dizginlemek imkansız

    Yine yapmışsınız yapacağınızı

    Ellerine yüreğine sağlık

#09.12.2006 17:32 0 0 0
  • harika demekten başka birşey diyemeyecegim
#10.12.2006 00:59 0 0 0

  • ellerinize saglik hocam söylenecek baska ne denilebilirki
#06.03.2007 00:09 0 0 0
  • bir anıyı yaşatacaksın..
    hem sana..
    hemde bana ...!


    stormysea ilham kaynağı sizsiniz sanırım öncelikle size
    sonrada atesilter size teşekkür ederim

    müzik ancak bir görüntüye bu kadar yakışabilir
    yazıların renginden akışına kadar herşey harika olmuş


    emeğinize sağlık
#09.03.2007 13:41 0 0 0
  • mükemmel...
    her ikinizede tesekkurler arkadaşlar. yureklerinize asglık
#10.03.2007 09:15 0 0 0