Değerli şiirsever arkadaşlarım,
Sevgili dostum STORMYSEA tarafından
main-board'un "Derin Duygular" bölümünde paylaşılan
bu güzel şiir ile yaptığım Flash Animasyona
bir iki ufak ilave yaparak tekrar sizlere sunmak istedim...
Bakalım beğenecek misiniz..?
Beğenen arkadaşlarım lütfen bu güzel şiiri bizlerle paylaşmak için
emek ve zaman harcayan
STORMYSEA'ye de teşekkür etmeyi unutmasınlar.
Animasyonu bilgisayarına kaydetmek veya Main-board üyesi olmayan
arkadaşları ile paylaşmak isteyenler, aşağıdaki linkten download edebilirler.
Hepinize sağlıklı ve mutlu günler dilerim..!
resimler, şiir ve müzik çok güzel bir komposizyon oluşturmuş, baktıkca dinleyip izleyesi geliyor tek kelimeyle harika bir flaş olmuş
teşekkürler atesilter hocam
teşekkürler STORMYSEA
bu müziği sonsuza kadar dinleyebilirim. sanırım yarım saattir bu müzik eşliğinde oturuyorum bitiyor yeniden başlıyor sonra yine bitip yine başlıyor
sevgili stormysea mükemmel bir şiir seçimi bu sözlerde diyor ya
herbirinde ben diye evet kendimi bi yaprak gibi hissettim sonra düştüm yere
sevgili atesilter abi sizin gibi birini tanıdığım için çok sanslıyım. yine gönlünüzün güzelliğini yansıtmışsınız bu güzel flasha bu güzel parçaları birleştirmede o kadar profesyonelsiniz ki ne diyim size iyiki varsınız