bir fenerbahceli taraftar ile bir 6azsarayli taraftar derbiy maçına gitmek için taksi ye binerler bu arada fenerbahceli taraftarı 6azsarali"ya sen beş para etmezsin der.diğeride ona karşılık verir asıl sen beş para etmezsin sonunda alisam"yiyen stadına gelirler.fenerbalceli taksiciye sorar :
ne kadar
taksici :
5 ytl
fenerbahceli taraftar :
peki bu olmasaydı kaç para alırdın ?
taksici :
yine 5 ytl der...
fenerbahceli taraftar 6azsarayli"ya döner ve der ki :
gördün mü 5 para etmezsin...
bunlarda parmakları ile sus alışkanlığı çok kötü adamlar m.ünited 6 yediler hindileri yani tuncay M.Ünited seyircisine bile susssst diye bu işareti yapıyor..