<>

Son güncelleme: 16.04.2007 21:31
  • kardesim aslan para toplarmi hicc oyle soyleme darilirlar
#13.12.2006 16:32 0 0 0
  • hihihihihi kapak olmadik baaaaaaaaaaaaaaaaak hihihihihihihii


#13.12.2006 16:41 0 0 0
  • bir fenerbahceli taraftar ile bir 6azsarayli taraftar derbiy maçına gitmek için taksi ye binerler bu arada fenerbahceli taraftarı 6azsarali"ya sen beş para etmezsin der.diğeride ona karşılık verir asıl sen beş para etmezsin sonunda alisam"yiyen stadına gelirler.fenerbalceli taksiciye sorar :
    ne kadar
    taksici :
    5 ytl
    fenerbahceli taraftar :
    peki bu olmasaydı kaç para alırdın ?
    taksici :
    yine 5 ytl der...
    fenerbahceli taraftar 6azsarayli"ya döner ve der ki :
    gördün mü 5 para etmezsin...
#13.12.2006 16:42 0 0 0
  • eskitopraga bakin baska smileylerin oldugunu görmüs

    imrahimöncel, kendin anlattigin fikraya senden baska gülen yok farkidasin dimi

    Yildiz, sen kapak olmican, sana kapak olacak:D sayet sende ezikler gibi yediremiyorsan
#13.12.2006 18:17 0 0 0
  • benim güldügüm yeterli
#13.12.2006 19:18 0 0 0
  • noimage

#13.12.2006 23:00 0 0 0
  • üst tarafta bir resim gördüm

    iki yabancı

    burunlarına sokacaklar parmaklarını sankim

    bu adamlar nerde oynuyorlar bilen var mı?

#13.12.2006 23:42 0 0 0
#14.12.2006 07:35 0 0 0
  • ßen ßilmiyorum acıkcası..

    eskitoprak ; ya ßazen cok qereksiz smiley kuLlanıyorsun farkındamısın..
#14.12.2006 09:18 0 0 0
  • bunlarda parmakları ile sus alışkanlığı çok kötü adamlar m.ünited 6 yediler hindileri yani tuncay M.Ünited seyircisine bile susssst diye bu işareti yapıyor..
#14.12.2006 11:03 0 0 0
  • sparky ßen ßilmiyorum acıkcası..
    bilmiyorsan susacaksin
#14.12.2006 12:03 0 0 0
  • ]eskitoprak ;
#14.12.2006 15:31 0 0 0
  • ne var arkadasim
#14.12.2006 15:36 0 0 0
  • ewet pusLu abi oLe waLla.. durmadan sus diyorlar birgün kendileri cok iyi susacak
#14.12.2006 16:25 0 0 0
#14.12.2006 16:47 0 0 0
  • kiz?ma birader
#14.12.2006 16:48 0 0 0
  • eskitoprak ; ne dediğinin ya da ne yaptığının farkındamısın...
#14.12.2006 16:54 0 0 0
#14.12.2006 16:57 0 0 0
  • eskitoprak

    patates varmı..
#14.12.2006 16:58 0 0 0