Aşklar mı

Son güncelleme: 06.02.2012 08:16

  • Aşklar mı Şiiri - Resimli Aşk Şiirler - Aşk Sözleri - Fon Müzikli Aşk Şiirleri - Aşklar mı Acımasız - Aşk Müzikli Şiiri


    Aşklar mı?

    Aşk bir sigara dumanı gibidir,
    Bembeyaz tertemiz beyaz bir sayfa gibi
    Ama öte yandan içten içe zehirler seni
    kanında nikotin zerrecikleri
    noimage

    Sonra kaynak makinesi gibidir,
    Işığıyla büyüler seni etkilenirsin
    Sonra o ışıkla kör eder gözlerini göremezsin gerçekleri
    noimage

    Bir su gibidir örneğin
    İçtikçe içini ferahlatır içtikçe içesin gelir
    Ama gel gelelim bir kaşık suda boğmak ister seni
    Bir ateş gibidir, yani bir masal
    İçini ısıtır sol yanını farzı misal
    Dokundun mu öyle bir yakar ki zamanlar geçse unutamazsın izini.

    noimage


    Yılan gibidir hatta
    Sen dokunmadıkça susar, konuştukça konuşur
    Hem zehirdir hem de panzehir.
    Aşk kağıda döküldü de,

    noimage


    ben ismini bilmediğim sokaklarda onu arıyorum.
    İki çift sözüm var ona...

    alıntı



    [main-arkaplan-muzik]083[/main-arkaplan-muzik]
#03.02.2012 09:05 0 0 0
  • Emeğine yüreğie sağlık Nerissa-Su ...
    Bundan şunu anlıyoruz sanırm. Aşk ta sigara da öldürmez süründürür:)
#03.02.2012 09:38 0 0 0
  • ben ismini bilmediğim sokaklarda onu arıyorum.
    İki çift sözüm var ona...

    benimde iki çift sözüm var ona :D

    harikaydı nerissamm şiir çok hoşuma gitti sunum herşeyiyle sen,vede çok hoş,emeklerine güzel gönlüne sağlık olsun
#03.02.2012 09:54 0 0 0
#03.02.2012 11:38 0 0 0
  • Ay Kız meleğim yorumuna okuyan gözlerine sağlık canım
#03.02.2012 11:39 0 0 0
  • Emeklerine sağlık canım hepsi gibi bu sunumunda ,müzik seciminde cok güzeldi
#03.02.2012 11:49 0 0 0
  • Aşk-a teşekkürler canım yorumuna sağlık
#03.02.2012 14:15 0 0 0
  • Çok şık bir sunum olmuş,emeğine duygu seli yüreğine sağlık canım
#03.02.2012 20:07 0 0 0
  • El-keyf canım teşekkürler yorularını eksik etmediğin için çok çok çok teşekkürler yorumuna sağlık
#04.02.2012 07:49 0 0 0
  • Hoş paylaşımınız için teşekkürler...
#04.02.2012 08:20 0 0 0
  • eflatun güzel yorumunuza okuyan gözlerinize sağlık
#04.02.2012 08:24 0 0 0
  • Aşk'ın süründürdüğü aşikar ona lafım yokda artık süründürecek birini bulursa ;)

    Emeğine sağlık. Herzamanki Nerissa-Su farkı ortada . Başka yorum yapmama gerek var mı :d
#04.02.2012 09:50 0 0 0
  • AlkolikAngeL canım ya yorumlarına sağlık teşekkür ederim
#04.02.2012 10:01 0 0 0
  • ne diyeyim. senin grafik programlarına ve estetik anlayışına hayranım. şiir, resim ve müzik seçimlerin de çok çarpıcı... doğuştan bir sanatçı yönün var belliki. ve sen bunu çok güzel icra ediyorsun... teşekkürler....
#04.02.2012 16:39 0 0 0
  • Güzel bir sayfa düzeni , Emeklerine sağlık arkadaşım.
#04.02.2012 20:43 0 0 0
  • aşk'ı senden dinlemek güzel ..
    emegine sağlık olsun
#05.02.2012 07:38 0 0 0
  • ıssızada güzel sözlerinle beni onurlandırdın teşekkürler yorumlarını eksik etmediğin için ayrıca teşekkür ederim arkadaşım ilgine ve alakana teşekkürler..
    refik abiciğim teşekkürler umarım daha daha güzel sunumlar olacak ileride daha acemiceyim yorumların için teşekkrüler abim..
    sıgınak kalemi güzel yüreği güzel arkadşaım teşekkürler
#06.02.2012 08:16 0 0 0