Kultur bozuklugu var iki farkli kultur arasinda bocalamada bunda bocalayanin dinde de bocaladigini gormek sasirtici olmaz.Bu konularda cevrenin cok buyuk onemi var tabiki kendi akli iradesi en basta.Musluman cemaatinden cekindigi aslinda utandiginda arkadaslar boyle cok kisi var yabancilrin bulunduklari ortamda ibadet yapmak yada camiye gitmek gibi seylerden utananlar, sebebi ise bulunduklari cevre, arkadaslari ve aile duzeni yut disinda yasayan muslumanlarin cogunlukla genclerin bazi seylere fazla kaptirmalari sonucu bu ikilemler cikiyor zamanlar ortaya.Aslinda cikmaza girecek bir sey yok ortada insanin once kendi iradesi ve inanci olmali..
Bencede birakma arkadasini yardimci ve destek ol onu aydinlat hicbirsey icin gec degildir onemli olan dogruyu bulmak.Ve bizi bu konu ile ilgili gelismelerden haberdar edersen memnun olurum
Bunu okuyunca inanın çok üzüldüm
Sayın arkadaşım sen ne yaparsan yap bu arkadaşını ikna et.Hem çok büyük bir sevap kazanırsın hemde arkadaşını ebedi cehennemden kurtarmış olursun.Bunu başarabilirsen bana özel mesajla haber ver lütfen
arkadaşlar ne oluyor bize neden bu tavırlar efendimiz veda hutbesinde demiyormu müslüman müslüman kardeşidir diye.nerde kaldı bizim kardeşliğimiz.bir kardeşimin eline bir çöp batsa benim yüreğim kanar kardeşlik böyle bir duygu olsa gerek.bizim dinimiz korkulacak ürkülecek bir din değil hoşgörü,şefkat,alçakgönüllülük,sevgi var bizim dinimizde sevgi herşeyden önemlisi.arkadaşlar lütfen duyarlı olalım bu konularda sadece hristiyanlık değil mevzu insanlar arayışta bunun herkes farkında yardımcı olmak lazım ben bu konuda her zaman yanınızdayım inşallah.Allah (c.c) yar ve yardımcımız olsun
Bu kardeş, elhamdülillah yolun doğrusundadır...2 Ciltlik kitap hazırladı ve halen Konya'da eğitim artırmakta ve 2.Projem için hazırlık yapmaktadır...Endişe duymaya gerek kalmamıştır ancak temsil ettiği durum emsal oluşturmuştur...Sizlerde birbirinize sahip çıkın arkadaşlar...Hepinizden Allah(cc) Razı Olsun arkadaşlar...