HRİSTİYAN OLACAKMIŞ..!

Son güncelleme: 07.03.2006 13:43
  • Bu konu halledileli yıl oldu...
#02.04.2005 22:23 0 0 0
  • eh yeni üyeyiz. hangi konu eski hangi konu yeni henüz takip edemiyoruz...peki nasıl halledildi.
#02.04.2005 23:57 0 0 0
  • @ salamurayaprak

    cok yanlis düsünüyorsun müslümanlar birbirlerinden sorumludur bunu unutma


    @ puslukurt

    zifiri karanlikta yoldaki levhalari bulmak mümkün degil


    @ nisanx

    yeniyi eskiyi ,tarihler gösterir
#03.04.2005 23:14 0 0 0
  • Abicim sonuç ne oldu
#04.04.2005 02:08 0 0 0
  • Arkadaşim o arkadaşin bir misyoner kurbani olmak üzere..onu sakın bırakma.
#13.04.2005 02:27 0 0 0
  • Kultur bozuklugu var iki farkli kultur arasinda bocalamada bunda bocalayanin dinde de bocaladigini gormek sasirtici olmaz.Bu konularda cevrenin cok buyuk onemi var tabiki kendi akli iradesi en basta.Musluman cemaatinden cekindigi aslinda utandiginda arkadaslar boyle cok kisi var yabancilrin bulunduklari ortamda ibadet yapmak yada camiye gitmek gibi seylerden utananlar, sebebi ise bulunduklari cevre, arkadaslari ve aile duzeni yut disinda yasayan muslumanlarin cogunlukla genclerin bazi seylere fazla kaptirmalari sonucu bu ikilemler cikiyor zamanlar ortaya.Aslinda cikmaza girecek bir sey yok ortada insanin once kendi iradesi ve inanci olmali..

    Bencede birakma arkadasini yardimci ve destek ol onu aydinlat hicbirsey icin gec degildir onemli olan dogruyu bulmak.Ve bizi bu konu ile ilgili gelismelerden haberdar edersen memnun olurum
#14.04.2005 20:14 0 0 0
  • Allah hidayetnasip etsin inşallah cümleye..Bu şerefli yoldan ayrımasın
#18.04.2005 13:11 0 0 0
  • Amin arkadasım Allah kimseyi doğru yoldan ayırmasın..Bizleri de şaytanın serrinden korusun.
#18.04.2005 13:14 0 0 0
  • Bunu okuyunca inanın çok üzüldüm
    Sayın arkadaşım sen ne yaparsan yap bu arkadaşını ikna et.Hem çok büyük bir sevap kazanırsın hemde arkadaşını ebedi cehennemden kurtarmış olursun.Bunu başarabilirsen bana özel mesajla haber ver lütfen
#17.11.2005 03:11 0 0 0
  • 1-Dua et.
    2-İlişkiyi kesme,artarak sürdür.
    3-Daha aydın,bilgili müslümanlarla tanıştır.
    4-Bağnaz olmuyan dini nitelikli Internet sayfalarını tavsiye et.

    Arkadaşı kaybetmeyil.Hesabı hepimizden sorulur.Neme lazımcı olmayalım.

    Selam ve dua ile.
#09.12.2005 19:20 0 0 0
  • arkadaşa yazık olmuş..şeytanın aklına uymuş sanırım...umarımm şuan vazgeçmiştir...
#06.03.2006 19:45 0 0 0
  • arkadaşlar ne oluyor bize neden bu tavırlar efendimiz veda hutbesinde demiyormu müslüman müslüman kardeşidir diye.nerde kaldı bizim kardeşliğimiz.bir kardeşimin eline bir çöp batsa benim yüreğim kanar kardeşlik böyle bir duygu olsa gerek.bizim dinimiz korkulacak ürkülecek bir din değil hoşgörü,şefkat,alçakgönüllülük,sevgi var bizim dinimizde sevgi herşeyden önemlisi.arkadaşlar lütfen duyarlı olalım bu konularda sadece hristiyanlık değil mevzu insanlar arayışta bunun herkes farkında yardımcı olmak lazım ben bu konuda her zaman yanınızdayım inşallah.Allah (c.c) yar ve yardımcımız olsun
#06.03.2006 20:57 0 0 0
  • Bu kardeş, elhamdülillah yolun doğrusundadır...2 Ciltlik kitap hazırladı ve halen Konya'da eğitim artırmakta ve 2.Projem için hazırlık yapmaktadır...Endişe duymaya gerek kalmamıştır ancak temsil ettiği durum emsal oluşturmuştur...Sizlerde birbirinize sahip çıkın arkadaşlar...Hepinizden Allah(cc) Razı Olsun arkadaşlar...
#06.03.2006 20:57 0 0 0
  • sendende Allah(c.c) razı olsun..
#07.03.2006 13:43 0 0 0