Aglayangozlerim.....?

Son güncelleme: 19.08.2004 01:10
  • Aglayangozlerim.....?

    Aglayisim guluslerime karismis benim
    Bir mevsimde gecmis butun senelerim
    Sen diye cuzdanimda sakladigim resimlerim
    Ates oldu kul oldu alev oldu...
    Gulmedi gene kor olasi aglayangozlerim..

    Ilk degil bu sirtimdan vurulusum
    Ne ilk yanilisim nede ilk yanlisim
    Benim tek ama tek sucum
    Sana vurgun olusum

    Yagmur oldum yanaklarina dusmedim
    Ates oldum gozlerinde sonmedim
    Sen olsun birkerecik donmedin
    Ve aglayan gozlerimi guldurmedin

    Cezasi kesilmedimi daha hayallerimin
    Hayallerimdemi yoksa idam ipini senmi cektin
    Cekip gittigin o gunden beri
    Kac kere kac zaman kac mevsim gecti
    Gulmedi halen su aglayangozlerim


    yazari belirsiz
#18.08.2004 21:46 0 0 0
#18.08.2004 21:47 0 0 0
  • sagol
#18.08.2004 22:22 0 0 0
#18.08.2004 22:25 0 0 0
  • sagol serkanco,
#18.08.2004 22:27 0 0 0
  • :alkis: :alkis: :alkis: :alkis:
#18.08.2004 22:28 0 0 0
  • SENDE SAGOL ERSOY_bb
#18.08.2004 22:39 0 0 0
#19.08.2004 01:03 0 0 0
  • Ask adami vurur
#19.08.2004 01:10 0 0 0
  • Aglayangozlerim.....? Konusuna Benzer Konular
  • Böyle bir şey olamaz.! Hiç alakalı konu bulamadık.