adamin keyfine bak

Son güncelleme: 07.03.2007 23:52
  • noimage
#01.02.2007 15:34 0 0 0
  • AY İNANMIYORUM YA KIRILDIM RESMEN SAOL EMEGINE SAGLIK COK HOŞDU
#01.02.2007 16:52 0 0 0
  • olsa olsa dert keyfidir bu
#01.02.2007 16:54 0 0 0
  • keyiften çok düşüncelere dalmış
#01.02.2007 16:59 0 0 0
  • görünmez kaza diye buna derler işte
#01.02.2007 17:45 0 0 0
  • o aptal telefonlami konusuyor
#01.02.2007 17:54 0 0 0
  • umrumda mı dünya
#01.02.2007 21:30 0 0 0
  • ben anlamiyorum, adam yardim etmiyo bari fotorafi ceken adam yardim etsin
#26.02.2007 18:07 0 0 0
  • nasil yardim etsin eliyle gemiyimi tutsun
#26.02.2007 18:59 0 0 0
  • keyfine cok düskün biri :)
#27.02.2007 15:15 0 0 0
  • Garibim keyif yapmıyor ki!

    Arama vapuru batmış "Bu işten nasıl sıyrılırım" diye kara kara düşünüyor.
#27.02.2007 19:50 0 0 0
#05.03.2007 14:56 0 0 0
  • hay Allah ne resimler var yaa paylaşım için teşekkürler
#07.03.2007 23:52 0 0 0