Sen Yoksun Yine

Son güncelleme: 19.05.2008 20:42
  • DusTy!* teşekkür ederim kardeşim duygunu belirttiğin için
#07.03.2007 11:28 0 0 0
  • teşekkürler arkadaşım yüreğine sağlık güzel bir şiir
#07.03.2007 11:56 0 0 0
  • refik arkadaşım yorumun için sanada teşekkür ederim
#11.03.2007 16:01 0 0 0
  • Cok tesekkurler guzel paylasim icin, eline saglik
#11.03.2007 16:19 0 0 0
  • saol güselmisss
#21.08.2007 00:13 0 0 0
  • Tesekkürler
#22.08.2007 00:38 0 0 0
  • Ben teşekkür ederim arkadaşlar yorumlarınızı eksik etmeyip yorum yazmaya değer bulduğunuz için
#21.11.2007 17:48 0 0 0
  • cok guzel bır sıır dostum elın ve agzına salık
#22.11.2007 19:28 0 0 0
  • Sen yoksun yine;
    Yağmurun insanların üzerine bir rahmet gibi yağdığı bir günde


    yüreğine sağlık
#23.11.2007 18:27 0 0 0
  • nunu ve elma kurdu yorumlarınız için ben teşekkür ederim
#05.12.2007 10:06 0 0 0
  • elinize yüreğinize sağlık
#05.12.2007 11:03 0 0 0
  • dicek bşy bulamıorum gerçekten çok ama çok güzel bizlerle paylaştığın için saol yüreğiner sağlık...
#21.01.2008 04:48 0 0 0
  • @CaNeR509 adlı üyeden alıntı:
    Sevipte ayri kalmak o kadar zorki

    birde bunu sen mecbur oldugun icin yapiyorsan

    daha cok aci veriyor
    Ablacıgım biraz önce yazdım bu şiiri sen sevipte ayrı kalıyorsun evet çok zor ama ben sevecek birini bile bulamıyorumki birde beni düşün üzülme ablacıgım üzülüpte benide üzme Allah yardımcımız olsun ne diyebilirimki
    Orijinali Göster...

    Ablacıgım biraz önce yazdım bu şiiri sen sevipte ayrı kalıyorsun evet çok zor ama ben sevecek birini bile bulamıyorumki birde beni düşün üzülme ablacıgım üzülüpte benide üzme Allah yardımcımız olsun ne diyebilirimki


    canercim sen halami sevecek birini bulamadin hani bundan yaklasik bir sene evvel 1kizla flirt ediyodunya,ona ne oldu.... boardtan biriydi
#22.01.2008 00:23 0 0 0
  • @SoN-GüL adlı üyeden alıntı:
    Sevipte ayri kalmak o kadar zorki

    birde bunu sen mecbur oldugun icin yapiyorsan

    daha cok aci veriyor

    yüregine saglik caner
    Orijinali Göster...
    Sevipte ayri kalmak o kadar zorki

    birde bunu sen mecbur oldugun icin yapiyorsan

    daha cok aci veriyor




    Ne garip beni söyledin
    Şunu diyeyim ki hepinize Allah kimseyi bu hale getirmesin Bi ana baba acısı bide bunun acısı:s
#22.01.2008 20:21 0 0 0
  • Yanlışlık oldu :)
#18.05.2008 15:07 0 0 0
  • @nazlican7880 adlı üyeden alıntı:
    [alinti=#1502541]CaNeR509[/alinti]
    Ablacıgım biraz önce yazdım bu şiiri sen sevipte ayrı kalıyorsun evet çok zor ama ben sevecek birini bile bulamıyorumki birde beni düşün üzülme ablacıgım üzülüpte benide üzme Allah yardımcımız olsun ne diyebilirimki


    canercim sen halami sevecek birini bulamadin hani bundan yaklasik bir sene evvel 1kizla flirt ediyodunya,ona ne oldu.... boardtan biriydi
    Orijinali Göster...
    canercim sen halami sevecek birini bulamadin hani bundan yaklasik bir sene evvel 1kizla flirt ediyodunya,ona ne oldu.... boardtan biriydi

    Yok onu yazalı çoook uzun zaman oldu artık ben evliyim senin de dediğin gibi boarddan biri ile evlendim aysence ile Rabbim herkese mutlulukların en büyüğünü yaşatsın inşallah.
#18.05.2008 15:08 0 0 0
  • PAYLAŞIM İÇİN SAOL
#19.05.2008 20:42 0 0 0