Marab ve askina ozel..

Son güncelleme: 07.05.2007 16:34
  • [youtube]ohLdxqIAsvY[/youtube]
#14.04.2007 22:28 0 0 0
  • Tesekkürler Ebrucum cok naziksin
#14.04.2007 22:29 0 0 0
  • Mutlu olun emii
#14.04.2007 22:31 0 0 0
#15.04.2007 00:56 0 0 0
#16.04.2007 14:14 0 0 0
  • sagol CADIKIZ guzel dileklerin icin tesekkuerler cok cicisin..Umarim sende aradigini bulursun
#16.04.2007 16:55 0 0 0
  • wa$

    cok güzelmis gercekten

    Yüregine saglik cadikiz

    Sizede mutluluklar diliyorum

    MarabogLu & Nergish
#16.04.2007 17:17 0 0 0
  • Cadikiz ellerine saglik cok guzel olmus gercektende.
    Nergis ve Marab ikinizide gercekten cok seviyorum. Allah insallah ayirmasin. Bunu tum kalbimle diliyorum
#16.04.2007 17:29 0 0 0
  • Allah ayırmasın mutluluklar efem


    cadıkız teşekkürler canım :)
#16.04.2007 17:33 0 0 0
  • SON-GUL,sindy,asiyan cok tesekkurler guzel dilekleriniz icin sizi seviyorum hayirlisi olsun sagolun cok sekersiniz

#16.04.2007 19:12 0 0 0
#17.04.2007 19:51 0 0 0
  • Onemli degil arkadaslar sey simardim haa simdi
    ayy siz mutlu olunda,yuzunuz hep gulsunde yeter
    ALLAH sizi ayirmasin emii
#18.04.2007 12:14 0 0 0
#19.04.2007 04:28 0 0 0
  • ALLAH TÜM SEVENLERİ AYIRMASIN:harika bir paylaşım umarım herkez aradığı mutlulugu bulur.sağol cadı kız sevenler için harika olmuş mutluluklar....
#04.05.2007 17:13 0 0 0
#07.05.2007 15:07 0 0 0
#07.05.2007 16:34 0 0 0