FLASH GURUBU ÜYE MÜRACAAT SAYFASI

Son güncelleme: 27.03.2015 15:41
  • ßende üye oLsam cok iyi oLcak :)
#29.06.2007 19:27 0 0 0
  • sevgili arkadaslarim konan_1995 ve sparky

    sizleri burada görmek cok güzel aramiza hos geldiniz diyor
    en kisa zamanda iyi paylasimlarinizla dahada güclenecegimize
    inaniyorum



    gerekli bilgileri en kisa zamanda sizlere yolluyacagim
    saglicakla kalin arkadaslar

#29.06.2007 22:45 0 0 0
  • Bende uye olmak istiyorum... :)

    Ögrendigimde benim çalısmalar biraz farklı olcak....

    Yani benimkilerinde hüzün olmucak... :)
#07.07.2007 18:55 0 0 0
  • Selamlar
    Bende üye olmak istiyorum.
    Acemi olduğum icin programı kuramadım. Şifreyi bilemediğim icin rar dosyasını açamadım
    Yardımlarınızı bekliyorum
    Sevgiler, Saygılar
#08.07.2007 02:24 0 0 0
  • sevgili arkadaslarim

    Nehir Gözlüm, greenpeacem
    burada calismalara katilmaniza sevindim
    yanliz size ilk sayfada sunullan programi indirip
    calismalariniza baslaminizi tavsi ederim
    1 aylik denem programiyla gelecek olan ilk calismadan
    sonra kayit islemi sonuclanmis olacaktir



    garip07

    S&S
#11.07.2007 01:14 0 0 0
  • bende onun full u var yav....

    hem o, o kadar iyi deil ben size " macromedia flash 8.0 pro " yu oneririm ....
#11.07.2007 11:23 0 0 0
  • greenpeacem suan bizim yaptigimiz flashlar kendi progrmaizdir



    macromedia flash 8.0 pro ne denedim nede kullandindim neden
    diyecek olursan bir program neyime yetmiyorki
    ayrica yaptigimiz calismalarini iyisini yapabilecegini ida ediyorsan
    sevgilli arkadasim bir deneme calismasi yaparsin
    kullanisli oldugunu görürsek bizlerde senin programinla
    yapmaya calisiriz ne dersin




#12.07.2007 01:01 0 0 0
  • şimdik yaptıklarım resim felan deil....

    top zıplatma.....

    basit bir tane oyun yapımı....

    top u hareket ettirme...

    biraz daha geliştireyim kendimi...

    ben size topun zıplayısını mı gosteryim...?
#12.07.2007 13:25 0 0 0
  • Bende üye Olmak Istiyorummmmmmmm

    Bende Yapmak Istiyorum Flash

    Yardimlarinizi Esirgemiceksiniz Demi...:)

    Kolay Gelsin şimdiden Teşekkürler...
#12.07.2007 19:58 0 0 0
  • şu anda hocamız yok gelince size gerekli malzemeleri yollıyacaktır aramıza hoşgeldiniz
#12.07.2007 21:00 0 0 0
  • teşekkür Ederizz Saolun...
#13.07.2007 01:12 0 0 0
  • greenpeacem yaptiklarini bekliyorum arkadasim
    bakalim ne tür bir calismayala geleceksin

#13.07.2007 01:36 0 0 0
  • sevgili arkadasim FireBlade

    aramiza hosgeldin arkadasim
    yaptiginiz bir resim üzerinde yaptiginiz calismalari
    gördüm inaniyorumki güzel flash calismalarinizla
    bizleri hayretlere düsüreceksiniz.



    gerken bilgileri en kisa zamanda sizinle paylasacigim

    noimage

#13.07.2007 01:41 0 0 0
  • garip07 bide flash sorunLarı oLanLarada cvp yazarsaniz memnun oLucaz..
#15.07.2007 17:11 0 0 0
  • ranger arkadasim özür dilerim nasilda olduysa
    sizin mesajinizi simdi fark ettim
    size pm yolluyla hall edecegim

#15.07.2007 20:12 0 0 0
  • arkadaşlar ben flash öğrenmek istiyorum ama flash bilgim %0 yardımcı olurmusunuz
#29.07.2007 16:42 0 0 0
  • hakan2230 ben basladigimda - 0 altindaydi
    simdi djleri yavas yavas buraya alacam
    zaten senden baslasam fena olmaz diye
    düsünüyorum



    simdi o zaman senden biraz flash dersleri
    bölümüne girmeni bir incelemeni istiyorum
    ondan sonra seninle görüselim arkadasim
    ne dersin buarada paylasimdaki
    flashlarida bir incellersin



    biraz bilgiden zarar cikmaz
#29.07.2007 22:48 0 0 0
  • ben de uye olmak istiyorum bu guruba ama benim flash yapmak istedigim dogrudur ama sanmiyorum ki izlediklerim gibi bi seyler yapabilim ne yalan soylim ben daha cok izlemeyi nasil yapilmis diye bakmayi seviyorum iki dakika bi bakayim dedim flashlara saat olmus bide dvd izlicektim ya :) herkese saygilar sevgiler umarim cok guzel seyler gorebilirim........sevgiyle
#30.07.2007 01:18 0 0 0
  • @garip07 adlı üyeden alıntı:
    hakan2230 ben basladigimda - 0 altindaydi
    simdi djleri yavas yavas buraya alacam
    zaten senden baslasam fena olmaz diye
    düsünüyorum



    simdi o zaman senden biraz flash dersleri
    bölümüne girmeni bir incelemeni istiyorum
    ondan sonra seninle görüselim arkadasim
    ne dersin buarada paylasimdaki
    flashlarida bir incellersin



    biraz bilgiden zarar cikmaz
    Orijinali Göster...


    flashlar çok hoşuma gidiyor ama sanki hiç yapamayacakmışım gibi gelio
#30.07.2007 20:30 0 0 0