FLASH GURUBU ÜYE MÜRACAAT SAYFASI

Son güncelleme: 27.03.2015 15:41
  • Değerli arkadaşım __HazaN__,
    Pek yakında siz de şahit olacaksınız ki
    Main-Board Flash Çalışma Gurubu üyeleri
    verilmiş olan bir emeğe asla gülmezler..


    Programınızın kurulu olması
    ve hemen çalışmaya başlamanız
    beni ne kadar sevindirdi bilemezsiniz.
    Lütfen takıldığınız her konuda
    bizlere soru sormaktan çekinmeyiniz.
#24.08.2007 00:29 0 0 0
  • Sevgili arkadaşım mylasa,
    İlk flashınızı sonucu nasıl olursa olsun
    bizlerle paylaşır paylaşmaz,
    otomatik olarak üyelik kaydınız yapılacaktır.

    Bu konuda yani ilk flashınızı yapmak için
    gerekli olan program ve çalışma paketini
    aşağıdaki sayfada bulunan linklerden
    bilgisayarınıza alabilirsiniz.

    https://www.main-board.com/flash-dersleri/75502-flash-gurubu-uye-muracaat-sayfasi.html

    Herhangi bir problem ile karşılaştığınızda
    sakın ilgili bölümde sorununuzu dile getirmekten çekinmeyiniz.
    Bizler burada sizler için varız.
    İnanıyorum ki, ileride siz de Flash yapmayı öğrenip,
    bu konuda çalışmak isteyen arkadaşlarımıza
    gönülden yardımcı olacaksınız.

    Size hayılı çalışmalar dilerim..
#24.08.2007 00:41 0 0 0
  • Ben bir yanlışı düzelmek istiyorum benım kurduğum swıshmaX programı 15 günlük deneme süresi vardı sizler 30 gün dıyorsunuz benimmi yanlışım var acaba?Bu konuya açıklık getırılırse sevinirim..
#28.08.2007 23:21 0 0 0
  • sevgili arkadasim death_nova

    Hayir yanilmiyorsunuz sevgili arkadasim
    deneme süresi 15 güne düsürldü...
    program firmasinin kendi istegi dogrultusunda
    almis olan bir karari bizim yargilmamiz lazim
    aslinda..



    sizin bitirmis oldugunuz calismayi bizimle neden
    paylasmadiniz halen merak ediyorum


#29.08.2007 04:39 0 0 0
  • Sevgili arkadaşım death_nova,
    Size gönderdiğim upload sitesine hala yükleme yapıp,
    bana veya garip07 hocamıza yaptığınız güzelim flashın
    SWI dosyasınız göndermediniz.

    Halbuki izlediğimiz kadarıyla çok güzel bir flash yapmışsınız.
    Sadece boyutu büyük olmuş..
    Bu büyüklüğün nereden kaynaklandığını bilmemiz için
    bizlerin mutlaka SWI dosyanıza bakmamız gerek.

    Bakın sevgili hocamız garip07,
    size çok ince bir mesaj yazmış..
    Siz gelin yaptığınız flashın SWI dosyasını bize gönderin,
    ondan sonra ne kadar memnun kalacaksinız..
#29.08.2007 05:33 0 0 0
  • garip ve ateşilter hocam verdiğiniz bilgilerden dolayı tekrar
    teşekkür ederim..
    Flaş olayına gelince sizlerle paylaşmamamın tek nedeni
    dosyayı sizn dediniz hale nasıl getırceğimi hala anlamamış olmam
#29.08.2007 23:09 0 0 0
  • cok kolay herhangibi siteden hic birsey indirmedinmi?
    indirmesi varsa yükleme den indirilemez buda söyle
    kisaca anlatiyim



    simdi bitirmis oldugun flashin swi dosyasini
    zip liyip asagida verecegim
    adrese yüklemeni istiyorum ve yükleme islemi bitince
    bunu bana yada ates hocama ulastiracaksin
    hepsi bu kadar

    RapidShare: 1-Click Webhosting

    islemler : Durschsuchen tikliyorsun bilgisiyarinda masaüstünü
    gösteren pencere acilacaktir buradan zipledigin swi dosyasini
    secerek Upload tiklayarak yüklenmesini bekliyeceksin
    yükleme islemi bitince en asagida bu yaziyi
    göreceksin

    Ich möchte jetzt keinen Collector's Account. Gib mir einfach den Download-Link.

    bu yaziyi tikladiktan sonra sana iki secenek iki link verilcektir

    Dein Download-Link #1:

    Dein Lösch-Link #1:

    bu islemler bitikten sonra Download-Link i kopyalip
    yolluyacaksin islem bitmistir

    hadi bakalim


#30.08.2007 02:44 0 0 0
  • Sayin Hocam eger benide araniza alirsaniz cok sevinirim simdidedn tsk ediyorum
    saygilar
#30.08.2007 16:45 0 0 0
  • Sevgili arkadasim naziktar

    Sonunda nihayettinde dogru kararla
    aramiza katildigin icin cok mutlu oldum
    yaptiginiz ilk calisma ile zaten ilk adimi
    atmis kabul etmistim...
    aramiza hosgeldin arkadasim



    calismalarinizda yasadiginiz sorunlar
    hic cekinmeden Flash sorunlari konusunu
    yazarsaniz en kisa zamanda sorunlariniza
    yardim ulasacaktir

    hayirli olsun arkadasim


#30.08.2007 23:10 0 0 0
  • hocam benide kabul ederseniz sevinirim
#06.09.2007 14:05 0 0 0
  • Selam sevgili dostlar.Benide aranıza almanızdan çok mutluluk duyacağımdan emin olabilirsiniz."Bilgi paylaştıkça çoğalır" sözü her nekadar çok doğru bir cümle isede,paylaşımcı olmak,paylaşmayı ilke edinmek ayrı bir yetenek ayrı bir güzelliktir bence..



    Selam ve sevgilerimle...
#07.09.2007 02:10 0 0 0
  • sevgili arkadasim MeKa

    zaten paylasimlarinizla flash bölümüne katiginiz
    renkli calismalarinizda dolayi size tesekkür ederim.
    bunun icin aramiza katildiginiza ne kadar
    sevindim bilmelisiniz



    Temel bilgilere sahip oldugunuz icin
    bu konuda basarali calismalara imza atacaginizdan
    hic kuskum yok..

#07.09.2007 02:30 0 0 0
  • Sevgili arkadaşım MeKa,
    Flash Gurubu Ailesine hoşgeldiniz.
    Değerli hocamız garip07'nin önerisi ile
    sizi doğrudan doğruya
    Üçüncü Çalışma Gurubu'na dahil oldunuz...


    Yapacağınız flash içinde bir ik adet
    SHAPE kullandığınız taktirde,
    Flash İhtisas Odası'nın şifresi size PM ile gönderilecektir.
    Zannederim orada gördükleriniz ile
    çok daha başarılı çalışmalara imza atacaksınız.


    Sağlıcakla kalınız sevgili arkadaşım...


#07.09.2007 03:54 0 0 0
  • @atesilter adlı üyeden alıntı:
    Sevgili arkadaşım MeKa,
    Flash Gurubu Ailesine hoşgeldiniz.
    Değerli hocamız garip07'nin önerisi ile
    sizi doğrudan doğruya
    Üçüncü Çalışma Gurubu'na dahil oldunuz...


    Yapacağınız flash içinde bir ik adet
    SHAPE kullandığınız taktirde,
    Flash İhtisas Odası'nın şifresi size PM ile gönderilecektir.
    Zannederim orada gördükleriniz ile
    çok daha başarılı çalışmalara imza atacaksınız.


    Sağlıcakla kalınız sevgili arkadaşım...



    Orijinali Göster...


    Değerli ağabeyciğim

    İsteğiniz üzere alel acele shapeli bir çalışma yaptım.Niçin alel acele diyeceksiniz. Belkide beni çeken flash ihtisas odası içinde ne var bunun merakı diyebilirim.Öğrenmenin yaşı yok ölene kadar eğitime (askerlikteki tabirle aynı eğitime devam) devam.Flash linkini bu sayfalarda izlediğime göre hiçkimse vermemiş bende bu nedenle buradan değil size PM olarak linki iletiyorum..Eklemem istenirse, bu istek (diğer üyelercede) tarafımdan derhal yerine getiribilir..



    Sevgili garip07 bu linki size PM ediyorum..



    Selam ve sevgilerimle.


#07.09.2007 17:48 0 0 0
  • sizi tebrik ediyorum arkadasim;

    Yaptiginiz calismayi izledim acilen yapmis
    oldugunuz calisma beni sasirti diyemem
    cünkü bu konuda zaten bilginiz var ve
    hayran kaldim calismaya bunun icin
    paylasima acamanizi bekliyorum
    tabii ates hocamin bizler icin hazirlamis kücük
    bir hediye paketini alirsaniz ilerde bu tür
    calismalarda isinize yarayacagindan hic kuskum
    yok.. eger begenirseniz calismaniza
    ekler paylasima sunarsiniz..



    saygi ve sevgiyle


#07.09.2007 19:04 0 0 0
  • Bende üyeniz olmak istiyorum uygun görürseniz...
#07.09.2007 23:54 0 0 0
  • Sevgili Arkadaşım Lord-Lion,

    Main Board Flash Çalışma Gurubu Ailesine
    üye olmak istemenize çok sevidiğimi bilmenizi isterim.


    Hocamız sevgili garip07' de uygun görürse,
    sizi zannederim doğrudan Üçüncü Çalışma Gurubuna dahil edecektir.
    Bana göre siz bu gurupda da fazla kalmayacaksınız.
    Eğer yapacağınız bir iki flash içinde SHAPE kullanıp bizlerle paylaşırsanız
    Flash İhtisas Odası
    şifresini size göndermekten mutluluk duyacağım..


    Sağlıcakla kalın sevgili arkadaşım..



#08.09.2007 02:54 0 0 0
  • bende üye olmak istiyorum inşallah ileride güzel flashlar yapabilirim
#10.09.2007 09:28 0 0 0
  • arkadaslar benide aranıza alın bende öğrenmek istiyorum
#10.09.2007 15:16 0 0 0