FLASH GURUBU ÜYE MÜRACAAT SAYFASI

Son güncelleme: 27.03.2015 15:41
  • Değerli arkadaşım sefaishere,
    Bizim boardumuzda kurallar dahilinde yapılmak istenen
    hemen hemen herşey mümkün..


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    İlk paylaştığınız Flashınız ile oradaki tüm mesajları
    aşağıdaki linkte bulunan sayfada izleyebilirsiniz..


    Size ve garip07 hocamıza yapacağınız
    çalışmalarınızda başarılar dilerim..

    https://www.main-board.com/flash-dersleri/66223-flash-danisma-ve-yardimlasma-49.html

#27.01.2008 00:45 0 0 0
  • sevgilli arkadasim sizinle calismaktan
    büyük bir zevk alacagimi belirtmek isterim


#27.01.2008 02:32 0 0 0
  • Aramıza yeni katılan tüm arkadaşlarıma hoşgeLdiniz diyorum..

#27.01.2008 22:02 0 0 0
  • Bende Flash üyesi olmak istiyorum.
#28.01.2008 20:53 0 0 0
  • hepınıze tesekkur ederım sımdı calısayım bıras :)
#30.01.2008 02:14 0 0 0
  • @kralmesut15 adlı üyeden alıntı:
    Bende Flash üyesi olmak istiyorum.
    Orijinali Göster...


    Değerli arkadaşım kralmesut15,
    Aramıza hoşgeldiniz,
    Flash Çalışma Gurubu
    Üyesi olmak istemenize sevindim.


    Eğer size zahmet olmaz ise ve arzu ediyorsanız
    lütfen aşağıdaki linki tıklayıp,
    aşağıda isimleri bulunan sevgili hocalarımızın
    o sayfada bulunan flashlarını izleyerek,
    hangi hocamız ile çalışmak istediğinizi bildiriniz.


    002. Sari Menekse
    009. suskun_storm
    028. pedaliza
    034. raif84
    025. SU-PERISI
    030. garip07
    052. Asiyan
    058. SuRMeLi
    060. dostbildiklerim
    061. AndroMeda
    063. Gönülce
    064. Darth Vader
    066. aloneman09
    079. FireBlade
    081. oLci
    083. MeKa
    084. Lord-Lion
    088. Sindy
    089. Nerqish
    091. Sewiyorum
    101. sefaishere



    Eğer yukarıda isimleri yazılı hocalarımız ile çalışmak yerine
    kendiniz bağımsız olarak çalışmak istiyorsanız
    bunu da belirten bir notu mesajınıza yazarsanız sevinirim.


    https://www.main-board.com/uyelerimizin-flash-calismalari/

#30.01.2008 14:27 0 0 0
  • Sevgili hocam pedaliza ve
    arkadaşım cagey_19,

    Her ikinize de çalışmalarınızda başarılar dilerim...


    Soru ve cevaplarınızı bu bölümde paylaşırsanız,
    diğer arkadaşlarımız da soru ve cevaplardan
    faydalanma imkanına kavuşabileceği gibi,
    vakti olan veya sorulan soruyu bilen diğer dostlarımız da
    bu sayfada cevap vererek, daha faydalı ve süratli
    bir ilerleme yapabiliriz diye düşünüyorum..


    Sağlıcakla kalınız.
#30.01.2008 15:14 0 0 0
  • [QUOTE=cagey_19;2379493]bende üye olmak istiyorum ve pedaliza abla ile çalışmak istiyorum oda müsaitse tabi:D


    Flash konusuyla ilgilenmene sevindim cagey_19

    bu konunun ilk sayfasında atesilter hocamızın verdiği çalışma paketini,sabit konu şeklinde açılmış Flash Derslerini inceleyerek çalışmalarına başlayabilirsin.

    takıldığın yerdeki sorularını burda belirtirsen elimden geldiğince yardımcı olurum.

    kolaylıklar diliyorum
#02.02.2008 00:59 0 0 0
  • sanirim sesi script halinde eklenmis ve ayrica
    main-board anasayafasi linki flashta tiklama
    komutu verilmis bunlari düzeltmek pek zor degil

#13.02.2008 01:28 0 0 0
  • Şarkıyı Boyutunu Küçültünce Öyle Oldu Hocam Hemen SWI Yı Upload Ediyim

    @garip07 adlı üyeden alıntı:
    sanirim sesi script halinde eklenmis ve ayrica
    main-board anasayafasi linki flashta tiklama
    komutu verilmis bunlari düzeltmek pek zor degil


    Orijinali Göster...
    sanirim sesi script halinde eklenmis ve ayrica
    main-board anasayafasi linki flashta tiklama
    komutu verilmis bunlari düzeltmek pek zor degil



    Tıklamayı Ben Bilerek Koymuştum Onu Bende Halledbilirim. Birde Şarkının Neden Öyle Olduğunu Öğrenebilirsem Sevinirim. Sorun Bendemi Acaba ?
#13.02.2008 17:58 0 0 0
  • kücültmede hata yaptiysan sorun yanlis yaptigini
    nasil yaptigini bilmedigim icin fikir yürütemem cünkü
    en azindan test etmis olmaliydin yada sen bunun farkina
    varmadinmi ?

    bu bir yana sarki aniden bitis aldigini biliyorum ve
    elimde bulunani kücültüm ve denersen aradaki farki
    göreceksin..ve dosyadaki linki kaldirmalisin logo
    eklemen kafi

    http://www.speedyshare.com/790572122.html



#13.02.2008 19:54 0 0 0
  • kimi programlar şifre istediği için müziği yarım çeviriyor neden bundan kaynaklanıyor benim başımada gelmişti :)
#13.02.2008 21:44 0 0 0
  • @garip07 adlı üyeden alıntı:
    kücültmede hata yaptiysan sorun yanlis yaptigini
    nasil yaptigini bilmedigim icin fikir yürütemem cünkü
    en azindan test etmis olmaliydin yada sen bunun farkina
    varmadinmi ?

    bu bir yana sarki aniden bitis aldigini biliyorum ve
    elimde bulunani kücültüm ve denersen aradaki farki
    göreceksin..ve dosyadaki linki kaldirmalisin logo
    eklemen kafi

    http://www.speedyshare.com/790572122.html




    Orijinali Göster...
    kücültmede hata yaptiysan sorun yanlis yaptigini
    nasil yaptigini bilmedigim icin fikir yürütemem cünkü
    en azindan test etmis olmaliydin yada sen bunun farkina
    varmadinmi ?

    bu bir yana sarki aniden bitis aldigini biliyorum ve
    elimde bulunani kücültüm ve denersen aradaki farki
    göreceksin..ve dosyadaki linki kaldirmalisin logo
    eklemen kafi

    http://www.speedyshare.com/790572122.html




    ben onun orda kesildiğinin farkına vardım ama ne yapabilirdimki. b ende bıraktım öyle devam ettim
#13.02.2008 22:38 0 0 0
  • linkten yolladigim mp3 ü indirdinmi ?
    bunu düzeleltemen icin buraya elimizden gelen yardimi
    yaptigimizi saniyorum hallen swi dosyasini yükliyip
    yollamani bekliyorduk..

    dosyayi yükliyip yolluyunca kadar konu kapali kalacaktir
    durumu pm ile yolladigin sevgili hocalarimizdan biri
    müdahele edecektir

#14.02.2008 01:43 0 0 0
  • Selam arkadaslar bende flash ögrenmek istiyorum swishmaxla calisma yapiyorum ama sizler gibi ustaca degil amatörce eger mümkünse bende flash ögrenmek istiyorum iyi bir ögrenci olucagima eminim(:
#15.02.2008 07:30 0 0 0
  • Sevgili arkadaşım craft,
    Flash yapmak için başvurunuza çok sevindim.
    Eğer size yardımcı olmasını istediğiniz bir hocamız var ise,
    lütfen hocamızın adını da bir mesaj ile belirtiniz.

    Henüz aklınızda bir isim yok ise,
    karar vermek için aşağıdaki linki tıklayıp,
    izleyeceğiniz flashlar içinde sizin hayalinizde canlandırdığınız şekilde
    flash yapan bir arkadaşımızı seçmenizin
    size yararlı olacağını sanıyorum.


    http://www.main-flash.com/index.php?mcid=5

    Eğer bağımsız çalışmak istiyorsanız
    bunu yine yazacağınız mesaj içinde belirtiniz.

    Bu taktirde, görevli arkadaşlarımda birisi,
    mutlaka sizinle irtibata geçip gerekli olan
    malzeme ve bilgiyi verecektir.

    Size önerim, eğer sizce de bir sakıncası yok ise
    kendinize bir hoca seçerek, daha rahat çalışmanız..

    Tekrar aramıza katılmak istediğiniz için teşekkür ederim.
#15.02.2008 15:03 0 0 0
  • selam
    bende flash derslerine katilmak istiyorum yardimci oursaniz sevinirim
#17.02.2008 11:18 0 0 0
  • yukaridaki ates hocamin craft arakdasimiz icin yazdiklari sizin icinde gecerlidir


#17.02.2008 19:39 0 0 0
  • pedaliza ile calismayi isterim eger kendisi icinde uygunsa tesekkürler
#19.02.2008 00:59 0 0 0