FLASH GURUBU ÜYE MÜRACAAT SAYFASI

Son güncelleme: 27.03.2015 15:41
  • Flash sevdalilar arasina hosgeldiniz .Flash konusunda ilk ana temel sabirli olmaktir.Sabir ile adim adim ilerlemek basarili calismalara imza atacaktir.
    Elimizden geldigince gücümüzün yettigince yardimci olmaya calisirir.Hepinizi kolay gelsin , basarilar dilerim
#04.03.2008 23:42 0 0 0
  • Merhabalar..
    Birçok arkadaşımın yaptığı çalışmaları izledim.. Dersleri okudum, öğrenebildiklerimi kendi denemelerime uygulamaya çalıştım..Ve sanırım artık dile getirmenin zamanı geldi.. Ben de aranıza katılabilir miyim
#06.03.2008 19:32 0 0 0
  • Kapımız tüm flash severlere açıktır
    bu bölümle ilgilenen kim var ise sizlere ellerinden
    geldiği kadar yardımcı olacaklardır

#06.03.2008 20:56 0 0 0
  • Değerli arkadaşlarım

    kymk
    *_Mucahit_*
    gazel®
    Turkuaz34

    Üyelik kayıtlarınız yapılmıştır.
    Üye olmak üzere başvuru yaptığınız için
    hepinize teşekkür eder,
    çalışmalarınızda başarılar dilerim.


    Sizden önce aynı veya benzer bir sorunun
    sorulup sorulmadığını kontrol ederek,
    aklınıza gelen hertürlü soruyu
    aşağıdaki linki tıklayarak
    karşınıza çıkacak sayfada sorabilirsiniz.


    Flash Dersleri - MAIN-BOARD
#07.03.2008 22:56 0 0 0
  • Çok teşekkür ediyorum.. Umarım mahcup olmam
#07.03.2008 23:54 0 0 0
  • Sevgili arkadaşım Turkuaz34,

    Mahcup olacağınızı hiç sanmıyorum..


    Hissettiğim kadarıyla siz o kadar
    dikkatli ve titiz
    bir yaradılışa sahipsiniz ki sadece bu özellikleriniz bile,
    benim böyle düşünmeme neden oluyor.

    Flash yaparken herhangi bir sorun ile karşılaşırsanız,
    lütfen hiç çekinmeden ilgili bölümde
    soru sormaktan çekinmeyiniz.
#08.03.2008 01:16 0 0 0
  • Çok çok teşekkür ederim.. Böyle bir motivasyondan sonra insanın cesaret kazanmaması pek mümkün değil sanırım tekrar tesekkürler..
#09.03.2008 19:01 0 0 0
  • Bende Üye Olmak İstiyorum
#11.03.2008 22:03 0 0 0
  • @ JemandTR

    Sevgili arkadaşım,
    Aramıza hoşgeldiniz.
    Gerekli kayıtlarınız yapılmıştır.


    Üye olmak istemeniz nedeniyle teşekkür eder
    çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#11.03.2008 22:32 0 0 0
  • Bu muhteşem çok değerli-kıymetli eserlerinizi büyük zevk ve beğeni ile izliyorum.
    Böylesine güzel hoş-şık yaklaşımınızla birlikte, renkli bakış açınız ile ortaya çıkarmış olduğunuz birbirinden güzel yapıtlarınız için sizleri yürekten kutlarım.Bu değerli çalışmalarınıza seve-seve uygun görürseniz aranıza katılmayı çok arzu ederim.Sizlerin ışığı adı altında katkılarınızla bu güzelliklere adım atmak, beni çok ama çok mutlu edeceği gibi büyük haz ve zevk verecektir.
    Saygılarımla...
#12.03.2008 00:19 0 0 0
  • Sevgili arkadaşım BLUESEA10,

    Bizler, sizin gibi değerli arkadaşlarımızın aramıza katılması ile
    kendimizi çok daha mutlu hissediyoruz.
    Üyelik kaydınız yapılmıştır.


    Başvurunuz için size teşekkür eder,
    herşeyin gönlünüzce olmasını dilerim.
#12.03.2008 01:50 0 0 0
  • Fazla bilgi sahibi olmamakla beraber bende aranıza katılmak istiyorum
#16.03.2008 12:48 0 0 0
  • Değerli arkadaşım VeSaire,

    Aramıza hoşgeldiniz...
    Sanıyorum siz de yakında bizler gibi
    flash yapmaya başlarsınız.


    Kaydınız yapılmıştır.
    Hayırlı çalışmalar dilerim.
#17.03.2008 00:40 0 0 0
  • Aranızda bana da yer varsa ben de üye olmak istiyorum, şimdiden teşekkürler.Beni yönlendirirseniz çok sevinirim
#19.03.2008 23:54 0 0 0
  • @Ayfer Yaba adlı üyeden alıntı:
    Aranızda bana da yer varsa ben de üye olmak istiyorum, şimdiden teşekkürler.Beni yönlendirirseniz çok sevinirim
    Orijinali Göster...


    aramıza hoşgeldiniz ateş hocamız size gerekli bilgileri vericektir teşekkürler
#19.03.2008 23:57 0 0 0
#20.03.2008 01:48 0 0 0
  • İnanın aranızda olmaktan çok mutluyum ve inatla bu çalışmayı öğrenmeye gayret edeceğim, yoğun bir insanım ama bu da benim özel bir zevkim, daha önce movie maker'le çalışıyordum ve pc donmaları beni yıldırdı inanın. Baştan biraz zorlansamda sizlerinde yardımıyla başaracağıma inanıyorum, teşekkürler
#20.03.2008 12:43 0 0 0
  • benide araniza kabul ederseniz cok sevinirim flash larinizi izledim cok hosuma gitti kendimde yapmak istiyorum bu kadar güzel flashlari
#22.03.2008 12:03 0 0 0
  • Değerli arkadaşım tehir2,

    Aramıza katılmak istediğiniz için
    size çok teşekkür ederim.


    Kaydınız yapılmıştır.
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#23.03.2008 00:10 0 0 0