orada pekçok arkadaşımızın daha önce
bu konuda hiç deneme bile yapmadan
sadece burada öğrendikleri bilgiler ile yaptıkları
güzelim flashları izleyince,
dediğiniz gibi doğru adreste olduğunuzu
bir defa daha göreceksiniz..
Aramıza katılmak istediğiniz için
size teşekkür ederim.
Üyelik kaydınız yapılmıştır.
Size sağlıklı mutlu çalışmalar dilerim...
merhaba
ben de bu gruba üye olmak istiyorum çünkü flashı çok seviyorum fakat yapmakta biraz zorlanıyorum. sitenizden indirdiğim programla birkaç çalışma yaptım hatta internette yayınlaıyorum fakat bu konuda daha profesyonel olmak istiyorum, bu arada benim gibi acemi olan kurs arkadaşlarıma da sitenizi verdim ve kayıt yaptırttım, bugüne kadar dersleri inceleme fırsatım pek olmadı karıştırarak programı biraz çözdüm fakat bu gruba üye olabilirsem kendimi geliştireceğime inanıyorum
çalışmalarınız için teşekkür ediyorum, herkese kolay gelsin
Başlangıç için normal bir hareket tarzı uygulamışsınız.
Yani programı inceleyerek birşeyler yapmaya çalışmak...
Flash yapmayı ben de bu şekilde öğrendim.
Daha sonra gördüm ki, böyle çalışmak
hem çok vakit alıyor, hem de ileride bazı
problemleri çözmek için zorluklarla karşılaşılıyor...
Bu nedenle bana göre üye olmanız sizin için
doğru bir karar gibi görünüyor.
Çünkü benim yaklaşık iki senede öğrendiklerimi
sevgili arkadaşlarımız neredeyse bir ay gibi kısa bir zamanda
öğrendikleri gibi, konuya çok daha iyi hakim oldular..
Sizin de aramıza katılma isteğinize çok sevindim.
Üyelik kaydınız yapılmıştır.
Size çalışmalarınızda başarılar diler,
yapacağınız flashları izlemekten
hepimizin mutluluk duyacağını bilmenizi isterim.
Sağlıcakla kalınız.
NOT:
Eğer açılan konular sizin için karşık gibi geliyorsa sanıyorum
aşağıdaki linkte bulunan notlar size biraz daha faydalı olabilir.
merhaba,
umarım acemiliğimi mazur görürsünüz fakat çaresizce sitede dolaşıp birşeyler ararken gruba kabul edilmiş olduğumu listede gördüm. yarışmalar ve diploma törenleriyle karşılaştım fakat lütfen bana yardım edermisiniz ben şimdi ne yapıcam,derslere, yarışmalara nasıl katılıcam, nasıl diploma alıcam( yardımcı olursanız çok sevinirim
1. Kurcaladığınızdan bahsettiğiniz programınız ile
flash yaparak bizlerle paylaşacaksınız.
2. Yapacağınız flash standart olarak 600 x 450 boyutunda
ve 3 Mb. büyüklüğünü geçmeyecek.
3. Yaptığınız ve paylaşmak istediğiniz flashları rapidshare.com sitesine yükleyip,
aşağıda linkini verdiğim sayfaya, buraya yazdığınız mesaj gibi
konu açıp, linki de orada vereceksiniz.
Bu konuda daha detaylı bilgiler aşağıdaki linkte bulunan sayfanın
hemen üzerinde açıkca belirtilmiştir.
4. Çalışmalarınız sırasında öğrenmek istediklerinizi
biraz yukarıda size hitaben yazılmış mesajda belirttiğim gibi
sizler için açılmış konuları okuyarak kendi gayretiniz ile öğreneceksiniz.
5. Bu çalışmalarınızı yürütürken eğer bir sorun ile karşılaşırsanız
bu defa sorununuzu aşağıdaki linkte konu açarak bizlere soracaksınız.
6. Tabii sorunuzu sormadan önce bu konunun daha önce sorulup
sorulmadığını aynı sayfada bulunan konuların başlıklarına bakarak
kontrol edecek ve eğer sizin sorunuzun benzeri orada yoksa,
bu defa elinizden geldiğince açık ve anlaşılır olarak sorunuzu
yukarıdaki linkte bulunan sayfaya mesaj yazarak soracaksınız...
7. Yarışmalara katılmak için sadece Main-Board üyesi olmanız yeterlidir.
Her yarışmada katılma kuralları ve zamanı detaylı bir şekilde açıklamaktadır.
Bu nedenle yarışma konusunda herhangi bir zorluk çekmeyeceğinize eminim.
Birinci yarışma tamamlanmış olup;
İkinci Main-Board yarışaması zamanı ve kuralları daha sonra açıklanacaktır.
Size açıklamaya çalıştığım konular hakkında daha başka sorularınız olursa,
lütfen çekinmeden 5nci maddenin altında verdiğim linkteki sayfaya
konu açarak sorabilirsiniz.
Size iyi çalışmalar dilerim..
NOT:
İnsan her yeni bir şeyle karşılaşınca, doğal olarak biraz acemilik çeker.
Sakın bu yüzden kendinizi üzmeyiniz. Eminim kısa bir süre sonra
neyin nerede olduğunu öğrenir, aradığınızı çok daha rahat bulursunuz.
Biz görevliler sizlere yardım etmek için buradayız..
İyiim Hocam teşekkürler..
Açıkçası şimdi arkadaşlar çok ileride benim çalışmalarım sönük kalır diye cesaret edemiyorum
Çalışma aşamasındayım tekrar birlikte olucaz Hocam
Selametle..