FLASH GURUBU ÜYE MÜRACAAT SAYFASI

Son güncelleme: 27.03.2015 15:41
  • Bende Üye Olmak İstiyom
#24.03.2008 17:45 0 0 0
  • Fazla bilgim yok ama yabancısı da değilim...Yardımlarınızla daha iyi öğrenmek için aranıza katılmak istiyorum...

    Saygılar...
#24.03.2008 20:39 0 0 0
  • aramıza hoşgeldiniz
#24.03.2008 22:28 0 0 0
#25.03.2008 01:10 0 0 0
  • aramıza yeni katılan arkadaşlar hoşgeldiniz
#25.03.2008 10:59 0 0 0
  • bende geldim yer kaldimi?
#28.03.2008 21:38 0 0 0
  • Değerli arkadaşım yusufsahin,

    Sizin gibi flash seven ve bu sevgisini
    dostlarımızın yaptığı flashlara cevap yazarak belirten
    bir üyemiz için yer olmasa bile,
    ben yerimden kalkar size veririm.


    Aramıza hoşgeldiniz.
    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Size hayırlı çalışmalar dilerim.
#28.03.2008 21:59 0 0 0
  • hocam bizede yer vardır umarım geç oldu ama olsun idare edin:)
#29.03.2008 02:53 0 0 0
  • ßende katılmak istiyorum.. dediğiniz programları indiriyorum inşallah banada yer kalmıştır :)
#29.03.2008 16:10 0 0 0
  • @ ⓐⓟⓞⓒⓐⓛⓩ

    aramiza hos geldin arakadasim



    eternity bundan eminmisin arkadasim
    zorlu bir calisma seni bekliyor yoksa



    kayitlariniz yapilmistir

#29.03.2008 22:08 0 0 0
  • garip abi beni caydırmayamı çalışıyorsun peki vazgeçtim öyleyse



    yok abi bu sefer kararlıyım caymak yok işten vede dersten kalan zamanlarımla yapabildiğim kadar paylaşım yaparım
#30.03.2008 11:22 0 0 0
  • @atesilter adlı üyeden alıntı:
    Değerli arkadaşım yusufsahin,

    Sizin gibi flash seven ve bu sevgisini
    dostlarımızın yaptığı flashlara cevap yazarak belirten
    bir üyemiz için yer olmasa bile,
    ben yerimden kalkar size veririm.


    Aramıza hoşgeldiniz.
    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Size hayırlı çalışmalar dilerim.

    Orijinali Göster...




    valla beni duygulandirdin cok tesekur ederim...saol
#30.03.2008 18:41 0 0 0
  • arkadaşlar aranıza yeni katıldım .sizleri selamlar bilgi birkiminizden olabildiğince yararlanmak isterim .
#31.03.2008 12:10 0 0 0
  • benide aranıza alırsanız çok sevinirim Flash konusunda ki açlığımı burada gidereceğime inanıyorum
#31.03.2008 12:40 0 0 0
  • Değerli arkadaşım ogrenenadam,

    Aramıza hoşgeldiniz.
    Üyelik kaydınız yapılmıştır.


    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#01.04.2008 01:30 0 0 0
  • hoşgeldi vede başarılar öğrenen adam
#04.04.2008 08:33 0 0 0
  • bende araniza katilmak istiyorum,burdan biseyler ögrenirsem sizin sayenizde cok memnun olurum.simdiden tessekur ederim.saygilarla
#05.04.2008 04:26 0 0 0
  • Değerli arkadaşım keto_41,

    Flash yapma kararınızı sevinçle okudum.
    Şuna emin olunuz ki,
    bizler sizler için fazla birşey yapmıyoruz.
    Yaptığımız tek şey,
    elimizdeki bilgileri arkadaşlarımız ile paylaşmak..


    Aramıza hoşgeldiniz.
    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#06.04.2008 03:32 0 0 0
  • BENDE KATILABİLİRMİYİM İZNİNİZ OLURSA SIMDIDEN TSK EDERIM MOD ARKADASLARA
#06.04.2008 05:08 0 0 0