Bende uzun zamandır slayt yapıyorum ve çok hoşuma gidiyordu. Okuldan ve diğer yerlerde ki arkadaşlarımın ödevlerini yapıyordum. Ancak bunun bana yetmediğini anlayınca flasha gönül verdim.İlk flashımı yapıyorum- sizin verdiklerinizi-... Eğer beni de üye yaparsanız diğer flash konularını da görme imkanım olur...
slm bir süredir yapılan calısmaları takip edebilme imkanı buldum ve imrendim bende swishmax programı var ama kullanmayı bilmiyorum diğer arkadaşların yaptığı gibi güzel çalışmalara imza atmak istiyorum kısacası sizden ders almak istiyorum umarım yardımcı olursunuz ilginize teşekkür ederim
Programınız olduğuna göre, aşağıdaki linki tıkladığınızda
karşınıza çıkacak sayfanın ilk mesajı içinde bulunan
FLASH İLK ÇALIŞMA PAKETİ'ni
download ederek çalışmalarınıza başlayabilirsiniz.
Aramıza katılmak istemenize çok sevindim.
Hoşgeldiniz..
Üyelik kaydınız yapılmıştır.
Herhangi bir sorununuz olursa
aşağıdaki linki tıklayarak karşınıza çıkacak olan sayfada
bu sorununuzu dile getirmekten lütfen çekinmeyiniz.
Aranıza katılabilir miyim? Çok güzel çalışmalarınızı zevkle takip ediyorum. Benzer bir çalışmaya imza atabilmek büyük bir mutluluk olacak benim için. Şimdiden teşekkür ederim.