FLASH GURUBU ÜYE MÜRACAAT SAYFASI

Son güncelleme: 27.03.2015 15:41
  • Bende uzun zamandır slayt yapıyorum ve çok hoşuma gidiyordu. Okuldan ve diğer yerlerde ki arkadaşlarımın ödevlerini yapıyordum. Ancak bunun bana yetmediğini anlayınca flasha gönül verdim.İlk flashımı yapıyorum- sizin verdiklerinizi:D-... Eğer beni de üye yaparsanız diğer flash konularını da görme imkanım olur...
#24.04.2008 16:18 0 0 0
  • Değerli arkadaşım JeengessGONT,

    Flash yapma isteğinize
    katkıda bulunabilmek bizi sevindirir.


    Aramıza hoşgeldiniz.
    Üyelik kaydınız yapılmıştır.


    Size başarılı çalışmalar dilerim.
    Kolay gelsin..!
#24.04.2008 20:49 0 0 0
  • sağolasın... Şimdi istediğim yere girebilirim değil mi?
#25.04.2008 14:55 0 0 0
  • slm bir süredir yapılan calısmaları takip edebilme imkanı buldum ve imrendim bende swishmax programı var ama kullanmayı bilmiyorum diğer arkadaşların yaptığı gibi güzel çalışmalara imza atmak istiyorum kısacası sizden ders almak istiyorum umarım yardımcı olursunuz ilginize teşekkür ederim
#26.04.2008 14:04 0 0 0
  • sakinbiri hocamız şu anda yok döndüğünde size gerekli bilgileri ulaştırır
#26.04.2008 21:49 0 0 0
#28.04.2008 00:31 0 0 0
#28.04.2008 00:46 0 0 0
  • teşekkür ederim
#28.04.2008 11:35 0 0 0
  • Bende üye olabilirmiyim
#29.04.2008 13:51 0 0 0
  • Değerli arkadaşım Yabangülüm,

    Neden olmasın..?


    Aramıza katılmak istediğiniz için
    size çok teşekkür ederim.


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#30.04.2008 00:12 0 0 0
  • Teşekkürler çok saolun
#30.04.2008 09:11 0 0 0
  • slm arkadaşlar hepinize hayırlı geceler dilerim bende flash grubuna katılmak istiyorum saygı ve sevgilerimle.
#02.05.2008 23:47 0 0 0
  • Değerli arkadaşım recoli1972,

    Aramıza katılmak istemenize çok sevindim.
    Hoşgeldiniz..


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Herhangi bir sorununuz olursa
    aşağıdaki linki tıklayarak karşınıza çıkacak olan sayfada
    bu sorununuzu dile getirmekten lütfen çekinmeyiniz.


    https://www.main-board.com/flash-dersleri/


    Size çalışmalarınızda sağlık, mutluluk ve
    başarılar dilerim.
#03.05.2008 01:07 0 0 0
  • çok teşekkür ederim saygılar
#03.05.2008 10:39 0 0 0
  • Aranıza katılabilir miyim? Çok güzel çalışmalarınızı zevkle takip ediyorum. Benzer bir çalışmaya imza atabilmek büyük bir mutluluk olacak benim için. Şimdiden teşekkür ederim.
#03.05.2008 13:22 0 0 0
  • Sevgili arkadaşım ÖĞRET-EN,

    Flash Çalışma Gurubu Ailesine
    sizin de katılmak istemeniz beni çok sevindirdiği gibi,
    diğer aile fertlerimizi de sevindireceğine eminim..


    Aramıza hoşgeldiniz.


    Üyelik kaydınız yapılmış olup,
    size sağlık ve mutluluk içinde başarılı çalışmalar dilerim.
#03.05.2008 14:01 0 0 0
  • Aranıza katılmak bana mutluluk verecek. Dilerim birlikte güzel çalışmalara imza atarız.

    Verimli çalışmalar ve paylaşımlar dilerim.
#03.05.2008 14:17 0 0 0
  • beni de flash grubu üyesi yapar mısınız
#03.05.2008 21:43 0 0 0
  • Değerli arkadaşıım hacker_1996,

    Flash Çalışma Gurubu üyesi oldunuz bile..


    Aramıza hoşgeldiniz.
    Sizinle beraber olmak bizleri sevindirecektir.


    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#03.05.2008 23:43 0 0 0