FLASH GURUBU ÜYE MÜRACAAT SAYFASI

Son güncelleme: 27.03.2015 15:41
  • herkesin emegine saglık ...
#28.05.2008 13:27 0 0 0
  • güzEL çaLışma
#29.05.2008 06:40 0 0 0
  • bende uye olobilirimmi
#29.05.2008 13:18 0 0 0
  • Sevgili arkadaşım
    eskitoprak,

    Hangi flash yapan arkadaşımızdan
    flash yapma mikrobunu kaptığınızı bilemiyorum.
    Fakat bu durumdan çok memnunum...


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Size çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#29.05.2008 15:41 0 0 0
  • oyle merak ettim dedim bakim hele nasil oluyor bu is nasil yapiliyor
#29.05.2008 15:46 0 0 0
  • @eskitoprak adlı üyeden alıntı:
    oyle merak ettim dedim bakim hele nasil oluyor bu is nasil yapiliyor
    Orijinali Göster...


    Sevgili dostum
    eskitoprak,

    Bu sayfanın en üstünde flash çalışması yapmak için
    nasıl hareket edileceğine ilişkin
    üzerinde linkler de bulunan bir açıklama var.


    Sanıyorum size yardımcı olacaktır.
#29.05.2008 15:58 0 0 0
  • Bende Bende istiyorum yapilan flashlar cok hosuma gidiyor cok begeniyorum o yüzden bende katilmak istiyorum..
#31.05.2008 10:26 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    bystyler

    Flash yapmaya bu kadar ilgi duymanızın,
    sizin ileride yapacağınız flashlarınızda
    göstereceğiniz başarılarınıza
    iyi bir temel oluşturacağını sanıyorum


    Aramıza hoşgeldiniz.
    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#01.06.2008 04:43 0 0 0
  • Benide aranıza alırsanız sevinirim. Bu işlerden pek anlamıyorum ancak bu tarz yapımları gördükçe çok hevesleniyorum. Swishmax indirdim ama tabii ki doğal olarak pek bir şey anlamadım. Umarım bende yakın zamanda öğrenmeye başlarım. İçimde acayip bir tutku var. Anlatamam. :)
#04.06.2008 09:09 0 0 0
  • Üye Kaydınız YapıLmıstır Arkadasım Simdiden BasarıLar PayLasımLarınızı BekLiyoruz
#04.06.2008 10:20 0 0 0
  • Slm, atesilter üstad FLASH GURUBU ÜYE MÜRACAAT SAYFASIndaki şartlar bana uygun gözüküyor Proğrama yabancı değilim, Ufak tefek bende bir kaç flash hazırladım. Ama öğreneceğim daha çok şey olduğunu sizlerin flashlarını izleyince farkına vardım. Eğerki kabul ederseniz katılmak isterim. Tşk.
#06.06.2008 19:24 0 0 0
  • Sevgili arkadaşım
    OZAREX,

    Sadece sizin mi..?
    Hepimizin birbirimizden öğreneceği
    çok ama çok şey var.


    Aramıza katılmak istediğinize çok sevindim.
    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#06.06.2008 22:41 0 0 0
  • i
#08.06.2008 14:29 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    ysngnc

    Özür dilerim ama yazdığınız mesajı anlayamadım.


    Eğer daha anlaşılır bir şekilde mesajınızı yazabilirseniz
    size mutlaka yardımcı olacağımı bilmenizi isterim.


    Sağlıcakla kalınız.
#08.06.2008 17:17 0 0 0
  • Ben hangı guruba dahılım sanırım dışlandım:D

    Müraacat etmem gerekıyordu :)

    Sanırım burdan


    çok fazla olmasada bir kaç flaşım var (:
#08.06.2008 17:18 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    EyLüL

    Biz özellikle de Flash Gurubu Ailesi üyeleri
    hiçbir zaman, kimseyi dışlamaz ve tam aksine
    elimizden geldiğince
    aramıza yeni arkadaşların katılmasından
    büyük bir mutluluk duyarız.


    Fakat bu katılma işlemini,
    o arkadaşlarımızı zorlayarak değil;
    kendi istekleri ile yapmalarını bekleriz...


    Sizin de güzel flashlarınızı uzun zamandır
    büyük bir zevk ile izliyoruz.
    Bu başvurunuzdan sonra hangi guruba katılacağınız konusu
    aşağıdaki linkte okuyacağınız kurallara göre
    ilgili moderatör arkadaşlarım tarafından karar verilecektir.

    https://www.main-board.com/flash-genel/123783-flash-calisma-guruplarinda-yukselme-kurallari.html

    Aramıza katılmak istediğiniz için
    size teşekkür ederim.
#08.06.2008 17:43 0 0 0
  • Bende flash öğrenmek istiyorum izin verirseniz..
#08.06.2008 22:59 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    escales

    Flash Çalışma Gurubu Ailesi'nin kapısı,
    Flash yapmaya istekli ve Main-Board Üyesi olan
    tüm arkadaşlarımıza ardına kadar açıktır.


    Aramıza hoşgeldiniz.
    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Size çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#08.06.2008 23:05 0 0 0
  • üyelikde herhangi bir ucret yoksa kesinlikle olmak istiyorum yardımlarınızı bekliyorum lütfen
#09.06.2008 11:17 0 0 0