FLASH GURUBU ÜYE MÜRACAAT SAYFASI

Son güncelleme: 27.03.2015 15:41
  • Sevgili arkadaşım
    altaydeniz

    Amacımız zaten bu işe gönül vermiş
    arkadaşlarımızı biraraya toplayarak
    bizlerin çektiği zorlukları onlara çektirmemek..


    Aramıza hoşgeldiniz.
    Sizin de katılmanızla ailemizin biraz daha
    genişlemesine emin olun hepimiz çok seviniyoruz.

    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Size başarılı çalışmalar dilerim..
#03.07.2008 01:08 0 0 0
  • Beni de araniza kabul ettiginiz icin cok mutluyum.Herkese tesekkürler.
#03.07.2008 16:05 0 0 0
  • Sevgili dostum
    COCO

    Sizin gibi ilk flashı bu kadar güzel olan bir arkadaşımızı
    kaçırmak gibi bir gaflet içinde olamayacağımıza emin olabilirsiniz.


    Üyelik kaydınız kurallarımız gereğince doğrudan doğruya
    İkinci Flash Çalışma Gurubu
    üyesi olarak yapılmıştır...
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.



    NOT:
    Ayrıca sizin neden İkinci Flash Çalışma Gurubuna üye olduğunuzu merak eden dostlarımız
    aşağıdaki linki tıklayarak, bu nedene kendi gözleri ile şahit olabilirler...

    https://www.main-board.com/flash-siirler/137781-gulu-susuz-seni-asksiz-birakmam.html

#03.07.2008 16:38 0 0 0
  • COK FAYDALI SİTE
#03.07.2008 18:06 0 0 0
  • sayın hocam atesilder üyeliğimi kabul ettiğiniz icin teşekkürler.
    şunu merak ediyorum bu üyeliğin avantajları nedir. ihtisas odasında acılmış olan flash derslerini görme gibi bir yetkimiz varmı.eğer varsa ben halen o odada acılan konuları göremiyorum.

    kusura bakmayın mesajımı editliyorum:)biraz aceleci davrandım galiba .calışma grubunun yükselmesi adlı konuyu gördüm ve okudum:)
#05.07.2008 01:48 0 0 0
  • Sevgili arkadaşım
    altaydeniz

    Flash yapmanın yanı sıra bizler,
    sizin gibi üyelerle beraber olmaktan dolayı
    çok mutlu oluyoruz...


    Çünkü sizin gibi, kibar, anlayışlı ve araştırıcı arkadaşlarımızın
    Flash yapımında da çok başarılı olduğuna pekçok defa şahit olduk..
    İşte sizin de bu nedenle flash yapımında başarılı olacağınıza
    neredeyse iddiaya bile girebilirim.


    Aramıza tekrar hoşgeldiniz değerli arkadaşım.
    Herşeyin gönlünüzce olmasını dilerim..!
#05.07.2008 02:45 0 0 0
  • sayın hocam ilk calışmamı ilgili konuya aktardım:)
    size zahmet bir bakarmısınız.nasıl olmuş.değerli yorumlarınızdan beni mahrum etmeyin
#05.07.2008 03:30 0 0 0
  • Öncelikle tüm arkadaşlara selamlar. Bir arkadaşın açtıgı konu olan imzaya mp3 gömme konusu ile ilgili bilgi ararken forumunuz ile tanışma fırsatım oldu. Aranıza katılmaktan memnun olacagım. Çalışma gruplarının bir başlama tarihi varmı bulamadım, katılmak için acaba geçmi kaldım, bir sonraki grubumu beklemem lazım diye düşünüyorum. Cevap için şimdiden teşekkür ederim...
#08.07.2008 20:03 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    mkiziltoprak

    Sanıyorum flash yapmak için
    en doğru adresi bulmuşsunuz..


    Flash Çalışma Gurubuna üye olmak için
    herhangi bir tarih yok.
    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Size çalışmalarınızda başarılar dilerim.


    Aramıza hoşgeldiniz değerli arkadaşım.
#08.07.2008 22:37 0 0 0
  • beni de yazı bakalım listeye......


    ama ben beceriksizim ve yapamıyorum
#11.07.2008 19:04 0 0 0
  • @pariskızı adlı üyeden alıntı:
    beni de yazı bakalım listeye......


    ama ben beceriksizim ve yapamıyorum
    Orijinali Göster...


    burada kimseye emir baki degiliz öncelikle arkadasim..
    kayit isleriminiz yapacaginiz ilk flash calismasindan sonra
    listeye eklenecektir...

    ummarim bunu becerirsiniz..

    garip07

#12.07.2008 01:43 0 0 0
  • ben de çalışma grubuna üye olup kısa zamanda ihtisas odasına girmek istiyorum
    neler yapmam gerektiğini söyler misiniz..
#13.07.2008 16:43 0 0 0
#13.07.2008 17:49 0 0 0
  • Arkadaşlar bir süredir uzaktan takibettiğim çalışma grubunuzda bende yer almak isterim..
#14.07.2008 01:39 0 0 0
  • aramiza hosgeldin arkadasim..calismalarinda basarilar dilerim

#14.07.2008 10:20 0 0 0
  • bende flash grubu üyesi olabilirmiyim
#15.07.2008 11:51 0 0 0
  • Ben de üye olmak istiyorum.
#16.07.2008 10:36 0 0 0
  • DMNG & sessizliginsesi69

    ÜyeLikLeriniz HayırLı oLsun ArkadasLar CaLısmaLarınızı BekLiyoruz SabırsızLıkLa...

    HoscakaLın

#16.07.2008 16:14 0 0 0
  • atesilter kardeşim sen o bölümden sorumlusun bende elimden geldiği kadar ihtisas odasından faydalanmak ve sizin gibi efekltli güzel şiirli flashlar yapmak istiyorum bu ihtisas üye gurubuna dediğiniz dosyayı indirdim 1.8mg olanı bunu kendimde yapıp siteye koyuncamı üye olunuyor bu ihtisas odasına ben çok istiyorum sizin gibi flash yapmayı bu üyelik içinde herşeyi gayretle yapacağıma inanıyorum benide üye yaparsan çok güzel olurbana kısaca öz bu ihtisas odasına girmeyi anlatırsan sevinirim
#22.07.2008 21:14 0 0 0