FLASH GURUBU ÜYE MÜRACAAT SAYFASI

Son güncelleme: 27.03.2015 15:41
  • @ DeNi$_

#15.05.2008 04:24 0 0 0
  • peki İlk çalısmamı Cagey hocam ile birlikte yapacağım :D
#15.05.2008 12:12 0 0 0
  • merhaba ben sanırım ocak ta üye olmuştum .
    gelmek bugüne nasipmiş. flash ı cidi anlama düşünüyorum.
    üye olmak istiyoruuum.
#15.05.2008 13:12 0 0 0
  • Değerli arkadaşım mihrak,
    Üyelik kaydınız yapılmıştır.


    Çalışma paketi içindeki açıklamalara göre
    istediğiniz zaman çalışmalarınıza başlayabilirsiniz.


    Size çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#15.05.2008 21:51 0 0 0
  • en cok merak ettigim ve yapmak istedigim flash konusu insallah üye olarak kabul ederseniz siz ustalarimizin yardimi ve kendi gayretimle bende ögrenebilirim diye ümit ediyrum
    saygilarimla
#15.05.2008 22:03 0 0 0
  • Değerli arkadaşım sadikoglu,

    Flash yapmaya bu kadar istekli olmanız
    bana göre sizin de bu konuda diğer arkadaşlarımız gibi
    başarılı olacağınızın geçerli bir göstergesi..


    Aramıza hoşgeldiniz.
    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#15.05.2008 22:26 0 0 0
  • Flash yapmak cok isterim umarim ogrenirim uye olmak istiyorum bende
#16.05.2008 05:07 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    marcopola,

    Bu konuda hiç endişeniz olmasın..


    Göreceksiniz siz de flash yapmasını
    diğer arkadaşlarımız gibi kısa sürede öğreneceksiniz..
    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Size başarılar dilerim.
#16.05.2008 12:43 0 0 0
  • bakalım hocam
#17.05.2008 03:14 0 0 0
  • Değerli arkadaşım suat074,

    Bakmanız bittiğinde eğer bir karar verir de
    üye olmak isterseniz, lütfen buraya bir mesaj ile
    üye olmak istediğinizi bildiriniz.
#17.05.2008 03:56 0 0 0
  • eğer kabul ederseniz bende aranıza katılmak istiyorum ..
#17.05.2008 22:02 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    alder,

    Aramıza katılmak istediğiniz için
    teşekkür ederim.


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Çalışmalarınız sırasında eğer bir sorun ile karşılaşırsanız
    lütfen Flash Dersleri bölümünde bu sorununuzu
    dile getirmekten çekinmeyiniz.


    Göreceksiniz sorunuzu bilen Flash Gurubu üyesi
    pekçok arkadaşım size yardımcı olacaktır.


    Calışmalarınızda başarılar dilerim.
#18.05.2008 02:58 0 0 0
  • ya aslında bende aranıza katılmak istiyorum ama acaba başarabilirmiyim
#18.05.2008 13:12 0 0 0
  • @V3SaiR3 adlı üyeden alıntı:
    ya aslında bende aranıza katılmak istiyorum ama acaba başarabilirmiyim
    Orijinali Göster...


    Değerli arkadaşım V3SaiR3,

    Şimdiye kadar bu işi yapmak isteyip de
    başaramayana pek rastlamadım.


    Bununla beraber sanıyorum,
    bu konudaki kararı sizin vermeniz gerekiyor..
#18.05.2008 14:21 0 0 0
  • peki öyleyse sizlerinde yardımıyla başarabilecegime inanıyorum benide aranıza alırmısınız lütfen
#18.05.2008 21:20 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    V3SaiR3,

    Kararınızı vererek
    bizlerin arasında katılmak istemenize sevindim.


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Size çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#18.05.2008 23:31 0 0 0
  • saolun pek zamanım olmuyor ama zaman buldukca yapmaya çalışıcam vede inşallah başarıcam
#20.05.2008 20:59 0 0 0
  • hocam bende uye olmak ıstıyoırum yardımlarınızı beklıyorum
#23.05.2008 10:30 0 0 0
  • Sevgili arkadaşım arnavutkartalı,

    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Burada yazılı olan notlar sanıyorum
    size flash yapmaya yeterli bilgileri sağlayacaktır.
    Buna rağmen eğer sorularınız olursa,
    Flash Dersleri bölümünde
    bu sorunuzun daha önce sorulmuş olup olmadığını kontrol ettikten sonra,
    açık ve anlaşılabilir bir şekilde dile getirirseniz
    Flash Çalışma Gurubu arkadaşlarım
    eminim size yardımcı olacaklardır.


    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#23.05.2008 22:34 0 0 0