FLASH GURUBU ÜYE MÜRACAAT SAYFASI

Son güncelleme: 27.03.2015 15:41
  • Değerli arkadaşım
    AmatoR!

    Aşağıdaki linki tıklayınca
    karşınıza çıkacak sayfadaki flashı yapan arkadaşımız,
    daha önce hiç flash yapmamasına rağmen
    sadece burada gördüğü dersler ve
    tabii ki kendi çalışmaları ile
    göreceğiniz duruma geldi..


    https://www.main-board.com/flash-siirler/135960-oylesine-sevmistim.html


    Sizin de böyle flashlar yapacağınıza hiç şüphem yok.

    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Size başarılı çalışmalar dilerim.
#21.06.2008 14:39 0 0 0
  • iyi akşamlar bende flash gurubuna üye olup flash çalışmalar yapmak istiyorum...tabiki eşimden fırsat buldukça..
#22.06.2008 00:41 0 0 0
  • Sevgili arkadaşım
    -yılmaz-

    Sanıyorum kısa bir süre içinde
    flash yapmaya başlayıp ilk flashınızı
    değerli eşiniz için yaparsanız,
    bu çalışma fırsatını size bol bol tanıyacaktır.


    Aramıza hoşgeldiniz.
    Üyelik kaydınız yapılmış olup,
    çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#22.06.2008 00:46 0 0 0
  • herkesi selamlar eğer yeriniz varsa bende aranızdaolmak tan mutluluk duyarım ve bu flaş konusunda iler lemek istiyorum azimle çalşacağım saygılarımla...
#23.06.2008 10:35 0 0 0
  • ben de üye olmak istiyorum
    ama programı indiremedim sitede bi sorun varmış
    atesilter sanada ulaşamadım ama inşallah hemen çözümlenir bu sorun ve bende
    bir an önce böle güsel çalışmalar yapabilirim...
#23.06.2008 14:32 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    cicime: )

    Eminim Flash Çalışma Gurubu üyesi
    arkadaşlarımın yaptıkları flashları izleye izleye
    size de flash hastalığı bulaştı.


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.


    Download linkini verdiğimiz site
    inşallah kısa süre içinde düzelir.
    Aksi halde bizlerin ücret karşılığı olan
    böyle programları paylaşmamız, kurallarımız gereği yasaktır..

    Bu arada eğer bahse konu programı paylaşan
    başka bir site bulduğumuz taktirde
    bulunan linki de mutlaka sizlerle paylaşacağız.
#24.06.2008 01:47 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    galafgalı

    Sizin gibi istekli bir arkadaşımızı
    aramızda görmek hepimizi sevindirir...
    Başvurunuz için teşekkür ederim.


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Size çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#24.06.2008 01:54 0 0 0
  • bende üye olmak istiorum...hasırladığınıs flashlara bayıldım... programı indirdim....
#24.06.2008 14:26 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    HALEE

    Eminim bizler de, hem de kısa bir süre sonra,
    sizin yapacağınız flashlara bayılacağız.


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#24.06.2008 14:46 0 0 0
  • teşekkür ederim ... aranısda olmak güsel... ama benim acil açıklamalara ihtiyacım var....
#24.06.2008 14:50 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    HALEE

    Tüm açıklama isteklerinizi,
    eğer sizden önce başka arkadaşlarım da
    aynı veya benzer bir soruyu sormamışlarsa,
    aşağıdaki linki tıkladığınızda karşınıza çıkacak olan sayfada
    dile getirebilirsiniz.


    https://www.main-board.com/flash-dersleri/

    Soracağınız sorunun cevabını bilen
    Flash Çalışma Gurubu üyelerimizden
    mutkaka bir cevap alacağınıza eminim.

#24.06.2008 15:04 0 0 0
  • bende geldim umarım aranıza alırsınız beni
    dün bütün programları indirdim ve
    indirdiğimden beri pcnin başından kalkmadım
    ilk flashımı hazırladım bile
    umarım dahada geliştirebilicem sayenizde..
    benide üyeleriniz arasına alırmısınız atesilter ve diğer hocalarım???
#25.06.2008 11:05 0 0 0
  • @ cicime : )

    üylelik icin evraklarinizda bir eksiklik görünmedigine
    göre üyelik islerminiz yapilmistir..



    calismalirinda basarilar dilerim arkadasim
#25.06.2008 11:29 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    cicime: )

    Flash yapmak da, her işte olduğu gibi
    biraz dikkat ister.


    Size aşağıdaki linki tıkladığınızda göreceğiniz mesaj ile
    cevap vermeme rağmen, neden tekrar bir mesaj yazarak
    başvuruda bulunduğunuzu pek anlayamadım.

    https://www.main-board.com/flash-genel/75502-flash-gurubu-uye-muracaat-sayfasi-39.html#post2727145

    Fakat gördüğünüz gibi yine de,
    burada sorulan hemen hemen her soruya
    tüm Flash Çalışma Gurubu Ailesi üyeleri
    ve bölüm görevlileri ellerinden geldiğince
    cevap vermeye çalışıyor.

    Teşekkürler sevgili garip07 hocam.
#25.06.2008 13:37 0 0 0
  • özürdilerim ama
    dün mainde bi sorun vardı yani tr server da
    ve msjımın kayıtlanıp yazıldığıdan haberim olmadı
    tam yazdım kaydederken bağlantı hata verdi
    o yüzden öle 2.kez yazdım..
    teşekkür ederim her iki msj içinde..
#25.06.2008 13:50 0 0 0
  • Sevgili arkadaşım
    cicime: )

    Evet dediğiniz gibi dün
    Türkiye bağlantılarında sorun vardı..
    Ve ben de bu soruna rağmen siz dahil
    pekçok arkadaşıma cevap vermek üzere çabaladım.

    Bununla beraber, az da olsa bu tip sorunlarla karşılaşmamanız için
    size main-board'un güzel bir özelliğinden faydalanmanızı öneririm.


    Eğer herhangi bir konuda sizin görmediğiniz bir mesaj yazılmış ise
    hem o konu başlığı kalın olarak görülmektedir ve hem de
    konu başlığının yanında bulunan küçük beyaz oku tıkladığınızda size,
    görmediğiniz tüm mesajları görmenizi sağlar..

    Böylece sizin yazdığınız mesajdan sonra yazılan
    mesajları kaçırmamış olursunuz...
#25.06.2008 14:18 0 0 0
#26.06.2008 08:24 0 0 0
  • Sevgili arkadaşım
    cicime: )

    Sakın öyle düşünmeyiniz.
    Bizler burada birbirini seven ve sayan
    kalabalık bir Aile gibiyiz..
    Eğer düşüncelerimizi, neyi, neden yaptığımızı
    birbirimize belirtmezsek nasıl anlaşabiliriz ki..


    Tek üzüldüğüm konu,
    tek bir mesajı olan üyemize dahi,
    elimden geldiğince yardımcı olmak için
    yazılan tüm mesajları tek tek ve dikkatle inceleyip,
    gece gündüz emek ve zaman harcayarak
    cevap vermeye çalıştığım halde
    bazan o mesajlarımın okunmadığını görmemdir..


    Sağlıcakla kalın sevgili arkadaşım.
#26.06.2008 12:27 0 0 0
  • değerli arkadaşlar öncelikle sizlere selamlarımı sunuyor ve böyle bir sitenin yapımında emeği gecen tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum.sizden ricam benide bu güzel ortamın icine alırmısınız.bende flash yapmayı öğrenmek istiyorum.
    saygılar..
#03.07.2008 00:43 0 0 0