Aşağıdaki linki tıklayınca
karşınıza çıkacak sayfadaki flashı yapan arkadaşımız,
daha önce hiç flash yapmamasına rağmen
sadece burada gördüğü dersler ve
tabii ki kendi çalışmaları ile
göreceğiniz duruma geldi..
herkesi selamlar eğer yeriniz varsa bende aranızdaolmak tan mutluluk duyarım ve bu flaş konusunda iler lemek istiyorum azimle çalşacağım saygılarımla...
ben de üye olmak istiyorum
ama programı indiremedim sitede bi sorun varmış
atesilter sanada ulaşamadım ama inşallah hemen çözümlenir bu sorun ve bende
bir an önce böle güsel çalışmalar yapabilirim...
Eminim Flash Çalışma Gurubu üyesi
arkadaşlarımın yaptıkları flashları izleye izleye
size de flash hastalığı bulaştı.
Üyelik kaydınız yapılmıştır.
Download linkini verdiğimiz site
inşallah kısa süre içinde düzelir.
Aksi halde bizlerin ücret karşılığı olan
böyle programları paylaşmamız, kurallarımız gereği yasaktır..
Bu arada eğer bahse konu programı paylaşan
başka bir site bulduğumuz taktirde
bulunan linki de mutlaka sizlerle paylaşacağız.
Tüm açıklama isteklerinizi,
eğer sizden önce başka arkadaşlarım da
aynı veya benzer bir soruyu sormamışlarsa,
aşağıdaki linki tıkladığınızda karşınıza çıkacak olan sayfada
dile getirebilirsiniz.
bende geldim umarım aranıza alırsınız beni
dün bütün programları indirdim ve
indirdiğimden beri pcnin başından kalkmadım
ilk flashımı hazırladım bile
umarım dahada geliştirebilicem sayenizde..
benide üyeleriniz arasına alırmısınız atesilter ve diğer hocalarım???
Fakat gördüğünüz gibi yine de,
burada sorulan hemen hemen her soruya
tüm Flash Çalışma Gurubu Ailesi üyeleri
ve bölüm görevlileri ellerinden geldiğince
cevap vermeye çalışıyor.
özürdilerim ama
dün mainde bi sorun vardı yani tr server da
ve msjımın kayıtlanıp yazıldığıdan haberim olmadı
tam yazdım kaydederken bağlantı hata verdi
o yüzden öle 2.kez yazdım..
teşekkür ederim her iki msj içinde..
Evet dediğiniz gibi dün
Türkiye bağlantılarında sorun vardı..
Ve ben de bu soruna rağmen siz dahil
pekçok arkadaşıma cevap vermek üzere çabaladım.
Bununla beraber, az da olsa bu tip sorunlarla karşılaşmamanız için
size main-board'un güzel bir özelliğinden faydalanmanızı öneririm.
Eğer herhangi bir konuda sizin görmediğiniz bir mesaj yazılmış ise
hem o konu başlığı kalın olarak görülmektedir ve hem de
konu başlığının yanında bulunan küçük beyaz oku tıkladığınızda size,
görmediğiniz tüm mesajları görmenizi sağlar..
Böylece sizin yazdığınız mesajdan sonra yazılan
mesajları kaçırmamış olursunuz...
Sakın öyle düşünmeyiniz.
Bizler burada birbirini seven ve sayan
kalabalık bir Aile gibiyiz..
Eğer düşüncelerimizi, neyi, neden yaptığımızı
birbirimize belirtmezsek nasıl anlaşabiliriz ki..
Tek üzüldüğüm konu,
tek bir mesajı olan üyemize dahi,
elimden geldiğince yardımcı olmak için
yazılan tüm mesajları tek tek ve dikkatle inceleyip,
gece gündüz emek ve zaman harcayarak
cevap vermeye çalıştığım halde
bazan o mesajlarımın okunmadığını görmemdir..
değerli arkadaşlar öncelikle sizlere selamlarımı sunuyor ve böyle bir sitenin yapımında emeği gecen tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum.sizden ricam benide bu güzel ortamın icine alırmısınız.bende flash yapmayı öğrenmek istiyorum.
saygılar..