Aramıza hoşgeldiniz
Flash Çalışma Gurubuna katılmak istediğiniz için
size çok teşekkür ederim.
Eminim yakında siz de bizer gibi,
hatta bizlerden çok daha güzel flashlar yapacaksınız...
Üyelik kaydınız yapılmıştır.
Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
sahra61 arkadasim kayit islemini yapmak kolay
kayit isleminizi yapiyorum...
yanliz sorunlarini burada dile getirmek icin FLASH SORUNLARI
bölümünde konu acaarak sorunlarinizi dile getire bilirsiniz..
böylelikle yapmadiginiz kisimlarda bir cok arkdasimiz size yardimci
olacaktir asagidaki linkte sorunlarinizi paylasin
Hiç üzülmeyiniz..
Çünkü ben de ilk üye olduğum zaman
hem güzel görünsün, hem de alışkın olduğum için
büyük harflerle mesaj yazıyordum ve sonradan
bir dostumun açıklaması ile bu alışkanlığımı bıraktım.
Merhaba atasilter ..emeğin ve sabrın için tebrik ederim seni..günlerdir bakınıyorum sayfalarınıza kendi kendime bir şeyler yapmaya çalışıyordum bazı şeyleri yaparken eksik yanlar kalıyor olmuyor
Üye olmak istemenize sevindim.
Çünkü böylesine istekle çalışan bir arkadaşımın
ileride İhtisas Odasına girerek
oradaki bilgilerden de yararlanması
hepimizi sevindirir.
Üyelik kaydınız yapılmıştır.
Sorunlarınızı eğer daha önce sorulmamışsa
veya verilen cevaplar size yardımcı olamıyorsa
Flash Dersleri bölümünde
konu açarak bizlere sorabilirsiniz.