FLASH GURUBU ÜYE MÜRACAAT SAYFASI

Son güncelleme: 27.03.2015 15:41
  • exoss ve İLYADA arkadasim asagidaki linkte sabit konullari
    incelerseniz gerekli bilgileri bulacaginiza eminim ..

    kayit islerminiz yapilmistir..sorunlarinizi yine ayni linkte
    konu acarak bir cok arkadasimiz size yardimci olacaktir

    https://www.main-board.com/flash-dersleri/

    hepinize hayirli calismalar dilerim
#07.08.2008 22:08 0 0 0
  • bende flash grubuna üye olmak istiyorum

    flash yapabilmeyi nasıl istediğimi anlatamam

    hepinize çok teşekkürler
#09.08.2008 10:07 0 0 0
  • MAVIRUYAA arkadasim calismalarinizda
    basarilar dilerim..kayit isleminiz yapilmistir

#09.08.2008 17:19 0 0 0
  • bende flaş grubuna üye olmak istiyorum, umarım yardımcı olursunuz.
#10.08.2008 14:20 0 0 0
  • İLYADA arkadasim konuda gerekli bilgiler ve aciklamalar
    bulunmaktadir..üye gurubuna kayit isleminiz yapilmistir..
    aramiza hosgeldiniz..

    size hayirli calismalar dilerim
#10.08.2008 14:52 0 0 0
  • FLASH GRUBUNA ÜYE OLMAK İSTİYORUM.SEVGİLER..
#12.08.2008 11:51 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    TÜRKNİL

    Aramıza hoşgeldiniz
    Flash Çalışma Gurubuna katılmak istediğiniz için
    size çok teşekkür ederim.
    Eminim yakında siz de bizer gibi,
    hatta bizlerden çok daha güzel flashlar yapacaksınız...


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#12.08.2008 12:23 0 0 0
  • yapamıyorum :(

    beni de kayıt edin
#12.08.2008 20:27 0 0 0


  • sadece seyrediyoruz hayran hayran..flash şiirleri...
#12.08.2008 21:25 0 0 0
  • sahra61 arkadasim kayit islemini yapmak kolay
    kayit isleminizi yapiyorum...

    yanliz sorunlarini burada dile getirmek icin FLASH SORUNLARI
    bölümünde konu acaarak sorunlarinizi dile getire bilirsiniz..
    böylelikle yapmadiginiz kisimlarda bir cok arkdasimiz size yardimci
    olacaktir asagidaki linkte sorunlarinizi paylasin

    https://www.main-board.com/flash-dersleri/

    simdiden tesekkür eder calismalarinizda basarilar dilerim..

#12.08.2008 23:47 0 0 0
  • çok tşk ederim garip07



    dersime çalışıcam söz..
#13.08.2008 02:10 0 0 0
  • ÇOK TEŞEKKÜRLER.İNANIN BU SİTEYE SIRF FLAŞ YAPMAK İÇİN GİRDİM İNŞALLAH BAŞARIRIM.İLGİNİZE TEKRAR TEŞEKKÜR EDERİM.SEVGİLER HEP SİZİNLE OLSUN..
#14.08.2008 00:22 0 0 0
  • TÜRKNİL sevgili arkdasim büyük harf yazilimi lütfen kullanmayiniz..
    bord geregi büyük harflerle yazmak yasaktir
#14.08.2008 21:12 0 0 0
  • flasg grubuna üye olmak istiyorum.
    Selamlar
#15.08.2008 11:10 0 0 0
  • Özür dilerim..Bilmiyordum..Öğrenmiş oldum..Sevgiler hep sizinle olsun...
#15.08.2008 12:47 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    TÜRKNİL

    Hiç üzülmeyiniz..
    Çünkü ben de ilk üye olduğum zaman
    hem güzel görünsün, hem de alışkın olduğum için
    büyük harflerle mesaj yazıyordum ve sonradan
    bir dostumun açıklaması ile bu alışkanlığımı bıraktım.
#16.08.2008 00:44 0 0 0
ilk ilk foto
  • Merhaba atasilter ..emeğin ve sabrın için tebrik ederim seni..günlerdir bakınıyorum sayfalarınıza kendi kendime bir şeyler yapmaya çalışıyordum bazı şeyleri yaparken eksik yanlar kalıyor olmuyor

    bu eksikleri tamamlamak için üye olmak istiyorum
#20.08.2008 00:27 0 0 0
  • Merhaba değerli arkadaşım
    ilk

    Üye olmak istemenize sevindim.
    Çünkü böylesine istekle çalışan bir arkadaşımın
    ileride İhtisas Odasına girerek
    oradaki bilgilerden de yararlanması
    hepimizi sevindirir.


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Sorunlarınızı eğer daha önce sorulmamışsa
    veya verilen cevaplar size yardımcı olamıyorsa
    Flash Dersleri bölümünde
    konu açarak bizlere sorabilirsiniz.


    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#20.08.2008 11:34 0 0 0
ilk ilk foto
  • tŞkLer
#21.08.2008 10:44 0 0 0