FLASH GURUBU ÜYE MÜRACAAT SAYFASI

Son güncelleme: 27.03.2015 15:41
#07.10.2008 00:48 0 0 0
  • Bende üye olabilirmiyim, olursam nasıl olacağım üye?...Teşekkür ederim...Vesselam!...
#16.10.2008 15:42 0 0 0
  • HASRET46 üylik icin sadece bu sayfda üye olmak istiyorum demeniz
    yeterli olacaktir..

    Üylik icin 3 vesikalik fotograf ve muhtarliktan ikematgah kagidi gerekmemektedir:)

#16.10.2008 22:14 0 0 0
  • Üye Olmak İstiyorummmmmmmmmmmmmmm!...Vesselam!...
#17.10.2008 13:20 0 0 0
  • üyelik isleminiz yapilmistir..

    yanliz okumanizi tavise ederim...Konular okuyunuz

#17.10.2008 14:00 0 0 0
  • Teşekkür ederim kardeşim, okudum çok güzel kurallar konulmuş; tebrikler...Vesselam!...
#17.10.2008 15:20 0 0 0
  • benide yaz
#17.10.2008 15:22 0 0 0
  • Üye oldukda kardeşim nerden başlayacağımı bilemedim, bu konudada yardımlarınızı memnuniyetle kabul ederim...Vesselam!...
#18.10.2008 16:04 0 0 0
  • Ya ben uyuyormuyum ?????
    actir gezip dolasmadigim yer kalmadi,ben daha Flash üye gurubunda deyilmiyim yoksa
    Bende sastim bu olaya.
    Neyse mutlaka bir arkadasimiz vardir belki beni bu konuda aydinlatir.
    Aslinda ilk Flash calismalarina yazilanlardandim ------ en sona ben kalmisim.
    Neyse yinede gec sayilmam ve Hocamizin anlatimlarini bir bir okudum ve calismalar icin iyice elimi kolumu sivadim.Bitirdim de ama ne bilim daha buraya Sunma imkani olmadi bazi eksilerim var.Bazen yardimlasma icin yazdigim yerleride unutuyorum.Sorumu sorarken hemen birisi karsimda olmayinca.
#19.10.2008 00:08 0 0 0
  • @ HASRET46

    Flash dersleri bölümünden baslarsaniz gerekli
    bilgileri bulacaginiza eminim..sorunllariniz konullarinda
    mevcut degilse sorunlariniza konu acarak cevap bulabilirsiniz..

    https://www.main-board.com/flash-dersleri/144595-flash-yapimina-baslama-hazirliklari.html#post2840466

    @ Gizem

    ayni yazinizi profil ve konuya yanisitmaniz durumu degistirmez
    adim atmadiginiz sürece bizlerin yapabilicegi birsey yoktur..
    konu sadece üyelik müracati icindir..bu tür mesajlari buraya
    lütfen yazmayiniz..

    @ ßlackGiRL

    senide yazdim bakalim
#19.10.2008 15:19 0 0 0
  • Aslında çalışmalarımı tek başıma yürütmek istiyordum ama bu flash konusunda atesilterhocamızdan öğrenecek çok şeyimiz olduğunu düşünerek bende bu gruba katılmak istiyorum işlerimin yoğunluğu nedeniyle nette geçirdiğim zamanın büyük bir böülümünü burda geçirebilirim.
#22.10.2008 16:55 0 0 0
  • Sevgili arkadaşım
    By_ultrAslan

    Üye olmak istediğinize sevindim.
    Aslında tek başına da çalışma yaparak
    Flash yapmasını öğrenebilirsiniz.

    Bununla beraber, daha ileri safhalarda
    bilgilerinizi geliştirebilmek için
    İhtisas Odasına girme hakkını elde etmenizin
    size çok daha yararlı olabileceğini sanıyorum.


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Size çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#22.10.2008 20:06 0 0 0
NeO NeO foto
  • Beni de üye yaparsanız sevinirim.
#22.10.2008 22:38 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    NeO^

    Bizler de sizin Flash Çalışma Gurubuna
    üye olmayı istemenizden ötürü çok sevindik.


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#22.10.2008 23:58 0 0 0
  • selam benide üye yaparmısınız faş bölümüne
    gerçekten öğrenmeyi çok istiyorum.
#26.10.2008 12:45 0 0 0
  • horoscope arkadasim ögrenmek tamamen sizin elinizde

    kayit islemleriniz yapilmistir..ayrica sorunlarini flash dersleri bölümünde
    konullari incelemenizi ve sorunlariniz bu konulllarda mevcut degilse
    konu acarak yardim etmeye calisacagiz..

#26.10.2008 19:58 0 0 0
  • Bende Geldim :)
#28.10.2008 15:19 0 0 0
  • Sevgili arkadaşım
    MiSS-FENER

    Güzel flashlar yapmanıza rağmen
    şimdiye kadar aramıza katılmamanıza
    hiçbir sebep bulamamıştım.

    Çünkü sizin bu konuda ne kadar kabiliyetli olduğunuzu
    sanıyorum tüm flash sever dostlarımız görüyor..
    Sizin bu kabiliyetinizi daha da geliştirebilmeniz için
    İhtisas Odasına girmenizde büyük yarar görüyorum.


    Bütün bu nedenlerden ötürü,
    aramıza katılma isteminizden dolayı çok sevindim.
    Hoşgeldiniz sevgili arkadaşım.


    Kaydınız İkinci Çalışma Gurubuna yapılmış olup,
    belli çalışmaları yaptıktan sonra
    kısa bir süre sonra İhtisas Odasına gireceğinize
    inancımın tam olduğunu bilmenizi isterim.


    Size başarılı çalışmalar dilerim.
#28.10.2008 17:56 0 0 0
  • Sevgili Hocam Aslında Daha Öncede Demiştim Flash Yapmak Sabır İstiyor Biraz
    Bende Cesaret Edememiştim Biraz Kendimi Geliştireyim Sonra Katılayım Diye
    Düşünmüştüm Artık Vakti Geldi Ve Geçiyordu..

    Aranızda Olmaktan Bende Çok Mutluyum
    Sizden Güzel Sözler Duymak Beni Çok Mutlu Etti..

#28.10.2008 20:30 0 0 0