Ya ben uyuyormuyum ?????
actir gezip dolasmadigim yer kalmadi,ben daha Flash üye gurubunda deyilmiyim yoksa
Bende sastim bu olaya.
Neyse mutlaka bir arkadasimiz vardir belki beni bu konuda aydinlatir.
Aslinda ilk Flash calismalarina yazilanlardandim ------ en sona ben kalmisim.
Neyse yinede gec sayilmam ve Hocamizin anlatimlarini bir bir okudum ve calismalar icin iyice elimi kolumu sivadim.Bitirdim de ama ne bilim daha buraya Sunma imkani olmadi bazi eksilerim var.Bazen yardimlasma icin yazdigim yerleride unutuyorum.Sorumu sorarken hemen birisi karsimda olmayinca.
Flash dersleri bölümünden baslarsaniz gerekli
bilgileri bulacaginiza eminim..sorunllariniz konullarinda
mevcut degilse sorunlariniza konu acarak cevap bulabilirsiniz..
ayni yazinizi profil ve konuya yanisitmaniz durumu degistirmez
adim atmadiginiz sürece bizlerin yapabilicegi birsey yoktur..
konu sadece üyelik müracati icindir..bu tür mesajlari buraya
lütfen yazmayiniz..
Aslında çalışmalarımı tek başıma yürütmek istiyordum ama bu flash konusunda atesilterhocamızdan öğrenecek çok şeyimiz olduğunu düşünerek bende bu gruba katılmak istiyorum işlerimin yoğunluğu nedeniyle nette geçirdiğim zamanın büyük bir böülümünü burda geçirebilirim.
Üye olmak istediğinize sevindim.
Aslında tek başına da çalışma yaparak
Flash yapmasını öğrenebilirsiniz.
Bununla beraber, daha ileri safhalarda
bilgilerinizi geliştirebilmek için
İhtisas Odasına girme hakkını elde etmenizin
size çok daha yararlı olabileceğini sanıyorum.
Üyelik kaydınız yapılmıştır.
Size çalışmalarınızda başarılar dilerim.
horoscope arkadasim ögrenmek tamamen sizin elinizde
kayit islemleriniz yapilmistir..ayrica sorunlarini flash dersleri bölümünde
konullari incelemenizi ve sorunlariniz bu konulllarda mevcut degilse
konu acarak yardim etmeye calisacagiz..
Güzel flashlar yapmanıza rağmen
şimdiye kadar aramıza katılmamanıza
hiçbir sebep bulamamıştım.
Çünkü sizin bu konuda ne kadar kabiliyetli olduğunuzu
sanıyorum tüm flash sever dostlarımız görüyor..
Sizin bu kabiliyetinizi daha da geliştirebilmeniz için
İhtisas Odasına girmenizde büyük yarar görüyorum.
Bütün bu nedenlerden ötürü,
aramıza katılma isteminizden dolayı çok sevindim.
Hoşgeldiniz sevgili arkadaşım.
Kaydınız İkinci Çalışma Gurubuna yapılmış olup,
belli çalışmaları yaptıktan sonra
kısa bir süre sonra İhtisas Odasına gireceğinize
inancımın tam olduğunu bilmenizi isterim.
Sevgili Hocam Aslında Daha Öncede Demiştim Flash Yapmak Sabır İstiyor Biraz
Bende Cesaret Edememiştim Biraz Kendimi Geliştireyim Sonra Katılayım Diye
Düşünmüştüm Artık Vakti Geldi Ve Geçiyordu..
Aranızda Olmaktan Bende Çok Mutluyum
Sizden Güzel Sözler Duymak Beni Çok Mutlu Etti..