Sevgili atesilter hocam diyorum artık.. Kabul etmişsiniz..
Bi kaç gündür vakit bulup programı inceleyemedim ama belli başlı kurallara bakma fırsatım oldu..
Neyse siz bana sabredeceğinizi üye kaydımı yaparak göstermişsiniz, gerisi zamanla olacak artık..
Ben buraya size bir kaç söz söylemek için geldim.. Öncelikle bize böyle bir fırsat veripyardım etmeyi kabul ettiğiniz için çok teşekkür ediyorum.. Sizi siteye geldiğimden beri uzaktan izliyorum.. İnsanlara karşı yaklaşımınız saygı ve sabırla muameleniz başından beri size karşı takdir duymamı sağladı.. Bunu size belirtmeden de geçemedim.. Herkese aynı saygıyla yaklaşıp ben herşeyi biliyorum ukalalığına girmeden yardımsever tavırlarınızdan dolayı size saygılarımı sunmadan edemedim.. Çünkü çok kişi biliyorum ki bir ufacık yardımdan sonra başına kakar gibi ukala tavırlar içine girip yardım istendiğine pişman ediyor kendinden..
Bu hususta size duygularımı yazmak istedim..
Hep böyle kalın..
Sevgi ve saygılarımla...
Not: Sadece içimden geldi yazdım.. Umarım kızmamışsınızdır..