FLASH GURUBU ÜYE MÜRACAAT SAYFASI

Son güncelleme: 27.03.2015 15:41
  • TEŞEKÜR EDERİM..sanırım gözden kaçırdım okumamışım sağolun..
#04.12.2008 23:10 0 0 0
  • Sevgili atesilter hocam diyorum artık.. Kabul etmişsiniz..
    Bi kaç gündür vakit bulup programı inceleyemedim ama belli başlı kurallara bakma fırsatım oldu..
    Neyse siz bana sabredeceğinizi üye kaydımı yaparak göstermişsiniz, gerisi zamanla olacak artık..
    Ben buraya size bir kaç söz söylemek için geldim.. Öncelikle bize böyle bir fırsat veripyardım etmeyi kabul ettiğiniz için çok teşekkür ediyorum.. Sizi siteye geldiğimden beri uzaktan izliyorum.. İnsanlara karşı yaklaşımınız saygı ve sabırla muameleniz başından beri size karşı takdir duymamı sağladı.. Bunu size belirtmeden de geçemedim.. Herkese aynı saygıyla yaklaşıp ben herşeyi biliyorum ukalalığına girmeden yardımsever tavırlarınızdan dolayı size saygılarımı sunmadan edemedim.. Çünkü çok kişi biliyorum ki bir ufacık yardımdan sonra başına kakar gibi ukala tavırlar içine girip yardım istendiğine pişman ediyor kendinden..
    Bu hususta size duygularımı yazmak istedim..
    Hep böyle kalın..
    Sevgi ve saygılarımla...

    Not: Sadece içimden geldi yazdım.. Umarım kızmamışsınızdır..
#06.12.2008 22:56 0 0 0
  • Bende flash öğrenmek istiyorum.Benide aranıza alın
#09.12.2008 00:30 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    hrosa

    Aramıza hoşgeldiniz.


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Size çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#09.12.2008 04:17 0 0 0
  • Beni de üye yaparsanız sevinirim.
#09.12.2008 12:39 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    M.Kutsi Çil

    Sizin sevinmeniz bizleri de sevindirir.


    Üyelik kaydınız yapılmış olup,
    çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#09.12.2008 20:15 0 0 0
  • üye olmak istiyorum.sevgiler.
#14.12.2008 02:48 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    beyazlale

    İsteğiniz üzerine üyelik kaydınız yapılmıştır.


    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#14.12.2008 13:16 0 0 0
  • (Bende Üye Olabilirmiyim)ben siteye yeni üye oldum ve buradaki çalışmalar cok hoşuma gitti flash öğrenmek çok eğlenceli olacak burada
#17.12.2008 10:22 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    mortal23

    Başvurunuz için teşekkür ederim.
    Flash öğrenmek için yapacağınız çalışmaların,
    dediğiniz gibi çok eğlenceli olacağına eminim.


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Size çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#17.12.2008 17:29 0 0 0
  • ben nasıl üye oabilirim
#17.12.2008 18:58 0 0 0
  • bende üye omak istiyorum
#17.12.2008 18:58 0 0 0
  • bende sizlere katılmak istiyorum...
#17.12.2008 21:07 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    mustamer

    Bu mesajı yazdığınız bölümün
    birinci sayfasının en üstünde ve birinci paragrafında
    yazdıklarımı okursanız siz de kolayca üye olabilirsiniz.
#18.12.2008 00:57 0 0 0
  • ben o yazdıklarınızı indirdi brde üyeyim
#18.12.2008 10:24 0 0 0
  • evet ilk sayfayı bende okudum ve prg ve ilk çalışma için gerekenleri indirdim :) ve buraya zaten üyeyim
#18.12.2008 10:54 0 0 0
  • Değerli arkadaşlarım
    mustamer ve DeLi_ÇiÇeK

    Her ikinizin de üyelik kayıtları yapılmıştır.
    Sizlere çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#18.12.2008 15:13 0 0 0
#18.12.2008 17:46 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    DeLi_ÇiÇeK

    Bizlerin de aramıza katıldığınız için
    en az sizin kadar sevindiğimizi bilmenizi isterim.
#18.12.2008 23:09 0 0 0