FLASH GURUBU ÜYE MÜRACAAT SAYFASI

Son güncelleme: 27.03.2015 15:41
  • Degerli arkadasim SheqeYy_BeBiSh bu konu ile ilgili aciklamalar flash dersleri bolumunde var..
    https://www.main-board.com/flash-dersleri/122765-swishmax-kendiliginden-kapaniyor.html

    Kullandigimiz program portable oldugu icin bu sorunlari hepimiz yasiyoruz, cozumu ise yaptigimiz calismamizi sık sık kaydetmek. (Belli bir sure sonra birazda olsa duzeliyor, yinede sık sık kaydetmemiz yararimiza olur..)
    Bence siz uyelik kaydinizi yaptirin, gereken yardimi dersler bolumunde bulacaginiza inaniyorum..
#07.01.2009 21:40 0 0 0
  • aSüü hepinizDe var bu Sorun Demekki
    aLLam ya bo$una kizip Duruyomu$um pCye
    yazik günahini aLDim ya..
    SagoLSun oLci ve Xavi yarDimLarini ekSik etmeDiLer.
    Bi KaC program gönDerDiLer ama ben beCeremeDim.
    Yarin artik arkaDa$im oLci bakar CareSine..
    Ben yapamaDim yaparSa o yapar.

    KayDimiDa SwiShmaXi tekrar kurDugumDa yaptirCam.

    YarDimLariniz iCin t$k eDiyorum.
#08.01.2009 02:00 0 0 0
  • @atesilter ve @Xavi merhaba uzun bir aradan sonra... evet bu mikrobu banada saldınız bende bu bölüme girmek istiyorum. Banada bu imkanı sağlarsanız sevinirim. Kaç yıldır bu boarddayım ama en ilgimi çeken de bu bölüm oldu tabiki buda sizin sayenizde oldu... Başarılarınızın devamını diler sizden izin istiyorum giriş izni:D kolay gelsin
#08.01.2009 09:53 0 0 0
#08.01.2009 21:35 0 0 0
  • slm şimdik ne nepcekmişiz flaş öğrenmek için üye olcekmişiz

    demi
#16.01.2009 18:48 0 0 0
  • Sayın sevdalım

    A.selam Hoşgeldiniz.
    Üyelik kaydınız Yapılmıştır. Çalışmalarınızda Başarılar
#16.01.2009 22:32 0 0 0
  • Selam ben uzun zamandır , yani flaş ları forumlarda izlemeye başladıgımdan beri çok ilgimi çekti, burda buldugumda ise çok ama çok mutlu oldum sizin yardımlarınızla güzel şeyler yapabilecegim ümidini taşıyorum , emegi geçenlere çok teşekkür ederim..saygılarımla
#17.01.2009 15:33 0 0 0
  • Sayın agrasifkız

    A.Selam ilginizi çekmesinin sebebi artık sizde Flash virüsünü kapmanızdan dolayı oluşan bir durum aramıza Hoşgeldiniz..

    Üye kaydınız yapılmıştır..

    Çalışmalarınızda Başarılar Dilerim
#17.01.2009 22:54 0 0 0
  • Bende Böle iyi bir Grupta Olmak isterimmm..!
    Daha yeniyiz ama olsun sayenizde bizde başaracaz Flash yapmayı...

#19.01.2009 17:35 0 0 0
  • Sayın By_SeyTaN

    Aramıza Katılmak istemeniz Çok Güzel Hoşgeldiniz.

    Üye Kaydınız Yapılmıştır Çalışmalarınızda Başarılar..

    Lütfen Takıldığınız Yerde Flash Dersler Bölümünü inceleyiniz bir çok sorunun cevabı orda bulunmaktadır..
#19.01.2009 18:04 0 0 0
  • Kbul ederseniz bende aranıza katılmak istiyorum!..
#20.01.2009 00:59 0 0 0
  • Sayın byg1g4

    Sizin gibi Bir Flash Severi kaçırırmıyız Tabiki kabul ederiz aramıza hoşgeldiniz sayın arkadaşım..

    üye kaydınız yapılmıştır çalışmalarınızda başarılar.
#20.01.2009 01:45 0 0 0
  • haızrladığım flaşı sizlerle nasıl paylaşacağım (LİNK ALAMADIM)yardıncı olursanız sevinirim
#20.01.2009 20:57 0 0 0
#21.01.2009 00:03 0 0 0
  • .



    s.a arkadaşlar. ben flaş upload sitesi sıkıntısı çekerek google aramasından boardınızdaki ateş ilter olması lazım nickli süper moderatör arkadaşın flaş derslerine rastladım. inceledim. iki gündür inceliyorum. program bende vardı ve bir iki defa öylesine karıştırmıştım. ben daha çok yaptığım video ve slaytları swf formatına convert etmek suretiyle flaşa olan hevesimi tatmin etmeye çalışıyordum. fakat sizin derslerdeki kullandığınız üslup, ekip çalışması ve katılan arkadaşların mutlaka öğrenmesi arzunuz her halükarda farkediliyor. bunca özverili çalışmayı programın yazılım sahibi olsanız bu kadar istekle ve fedakarca yapmazdınız. bu paylaşım ruhu beni çok etkiledi. üye oldum bu flaş gurubu üyelik başvurusu topiğinin 7. sayfasındayken (evet 7. sayfadayım) ama 67 sayfanın tamamını ve üyelere verdiğiniz her cevapla beraber yönlendirdiğiniz diğer tüm başlıkları inceledikten sonra sizden gruba üyelik talep edeceğim.

    ben el attığım her işi aşk ve ibadet tarzında yapmayı severim. öğrenmek hayat felsefem ve zaafım. tabi öğrenmiş insanın en büyük ödülü, zaferi ve hayattan intikamı öğretmek ve eser üretmektir. bu anlamda ben paylaşmayı seven bir insan olarak ta paylaşanı takdir etmek, emeğini yüceltmek, moral verip motive etmek birincil görevimdir diyorum ve gidip hepsini izleyip gerekli takdir ve eleştirilerimi yazacağım.

    ben şimdi çalışmaları, soru ve sorunları yalayıp yuttuktan sonra, paylaşılmış flaşları inceleyip gerekli beğeni ve eleştirilerimi yapıp ilgili arkadaşlara teşekkür ve minnetimi sunduktan sonra, size üye olmak değil; başınıza bela olmak istiyorum... bıkacaksınız benden. sorularımdan dolayı programda keşfetmediğiniz, karıştırmadığınız yerleri de benim zorumla karıştırmak zorunda kalacaksınız....

    var mısınız?

    şimdi müsaadenizle ben 3-5 gün boyunca yazılan bütün soru ve cevapları, dersleri bi yalayıp yutayım ve paylaşımları inceleyim...

    paylaşıma yüreğini koymuş yürekli insanlar! bu özverili çabanızın önünde saygıyla eğiliyorum. teşekkürler....



#21.01.2009 10:53 0 0 0
  • Sayın ıssızada

    Sizi Main-Board Flash Grubumuza üye etmekten Çok memnun olduğumu belirtmek istiyorum aslında bu işi uslubu ile Ateşilter Hocam (ağabeyim) Daha yerinde kelimeler kullanarak söylerdi ama Malumunuz biz yeni yetişenler eski dili (Eski dil diyorum Çünkü Türkçeyi Turkhce yaptılar nerdeyse) neyse zorlamayalım kendimizi fazla pek fazla çeviremiyoruz neyi nerde kullanacağımızı pek bilmiyoruz ama öğrenmek için çaba sarf ettiğimizi bilmenizi isteriz. Biz Flash Severler olarak Birlik beraberlik ile birbirimize yardımcı olmaktan son derece mutluyuz sizide Bu yardımlaşma ekibimizde görmekten mutluluk duyarız.

    Aramıza Hoşgeldiniz Sayın Ağabeyim (Yanılıyorsam) Ablacım.

    Üye kaydınız Yapılmıştır. Çalışmalarınızda başarılar dilerim Takıldığınız yerde ve Flash Dersler bölümünde Bulamadığınız cevapları Yine Flash Dersler Bölümünde Yeni konu açarak.. Flash Grubu Arkadaşlarımızdan Benden ve Sayın Asiyan dan elimizden geldiği kadar yardım alabileceğinizi bilmenizi isteriz.
#21.01.2009 11:57 0 0 0
  • imzanıza da teşekkür edebilmek isterdim. bunca emek, özveri ve samimi çabadan sonra flash üretemezsem beni oluşturan toprak ta, benliğim de utansın... cinsiyetim erkek. ıssızada ismini bir bayan öğretmen önerdi bana. onun için bayansı bir mesaj veriyor görünebilir. bu sıcak ve tevazuu içeren mesajınıza ve ilginize çok teşekkür ederim kardeşim. başarılı çalışmalarınızın ve bu saygılı üslubunuzun boardta ve tüm hayatınızda devamını dilerim. sevgilerimle, sağolun...
#21.01.2009 12:21 0 0 0
  • evettt. bu konuyu ilk mesajdan son mesaja kadar 67 sayfa okudum. sorulan soruları yeniden sorup mesaj kirliliği yapmamak adına, yardımsever arkadaşları tekrarlarla yormamak adına hazmederek okudum. burdaki can siperane özveri, nezaket, sabır ve fedakarlık gittikçe dibe vuran insanoğluna karşı umut kırıntılarımı yeşertti.

    arkadaşlar başta ateş ilter hoca olmak üzere swish max gibi bir vesile olsa da siz burdaki tutum ve davranışlarınızla insan olma evrim ve erdemi dersi vermişsiniz. her birinizin yaşına ve cinsiyetine bakmaksızın önünüzde saygıyla eğiliyorum.
    keşke cennet ülkemizin her öğretmeni sizin kadar öğrencilerine böyle yaklaşsa... işte o zaman bu ülke bilimle ve teknolojiyle devletler,ekonomiler süper liginde olur.
    saygıyla, sevgiyle, takdir ve minnetle alkışlıyor ve selamlıyorum...
#22.01.2009 12:50 0 0 0
  • bende flash üyesi olmak istiyorum

    ögrenmek,takılmadan yapmak istiyorum ..uygun görürsenizz tabiki ...

    saygılar...
#22.01.2009 14:05 0 0 0