kolay gelsin






yardıncı olursanız sevinirim

bıkacaksınız benden. sorularımdan dolayı programda keşfetmediğiniz, karıştırmadığınız yerleri de benim zorumla karıştırmak zorunda kalacaksınız....
teşekkürler....
Sayın Ağabeyim (Yanılıyorsam) Ablacım. 