FLASH GURUBU ÜYE MÜRACAAT SAYFASI

Son güncelleme: 27.03.2015 15:41
  • Bismillah Diyelim, Kapıdan içeri Girelim (:

    Galiba Yetki izni verilmesi gerekiyor Girmek İçin.

    Mümkünse Bir Porsiyon'da Ben Alayım.

    Selam ve dua ile..
#25.03.2009 08:14 0 0 0
LaL LaL foto
  • HOŞGELDİNİZ.. byRuha Üyeliğiniz Hayırlı olsun..;)
#25.03.2009 09:06 0 0 0
  • sağol abla ;)
#25.03.2009 09:21 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    byRuha

    Lokantamız tadilât nedeniyle
    bir süre kapalı ama LaL arkadaşımız
    lokantamız sorumlusu olarak
    size özel bir servis açıp sizi kabul ettiği için
    üyelik kaydınızı yaptım.


    Hayırlı olsun..!
    [/atex]
#26.03.2009 00:14 0 0 0
  • Teşekkür Ederim İlginiz İçin / Selam ve dua ile..
#26.03.2009 07:52 0 0 0
  • HOŞGELDİNİZ.. byRuha Üyeliğiniz Hayırlı olsun..
#26.03.2009 08:01 0 0 0
  • merhaba arkadaşlar bende üye olmak istiyorum sizin yaptığınız gibi güzel flashlar yapmak istiyorum ve böyle güzel ve yararlı bir site hazırladığınız için sizlere çok teşekkür ediyorum
#26.03.2009 08:36 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    tasarimm

    Hoşgeldiniz.
    Aramızda sizi de görmek bizi sevindirdi.


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Size çalışmalarınızda başarılar dilerim.
    [/atex]
#26.03.2009 16:56 0 0 0
  • Çok hoş buldum teşekkür ederim. bu siteye gerçekten çok emek vermişsiniz ellerinize sağlık çok yardımcı oluyorsunuz biz acemilere Allah(c.c) razı olsun.
#26.03.2009 18:19 0 0 0
  • Ben geldim banada yer varmı??
#27.03.2009 10:25 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    _Naz_

    Yerimiz hiç kalmadı.
    Fakat eminim sizin için arkadaşlarımızdan bazıları
    biraz sıkışarak da olsa oturmanız için bir yer açacaklardır.


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
    [/atex]
#27.03.2009 13:51 0 0 0
  • merhaba arkadaslar bendeuye olmak istiyorum mumkunse:)
#29.03.2009 00:51 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    sefira

    Aramıza hoşgeldiniz.


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Size çalışmalarınızda başarılar dilerim.
    [/atex]
#29.03.2009 18:03 0 0 0
  • Merhaba Arkadaslar müsade varsa bende araniza katilmak istiyorum.
#02.04.2009 20:31 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    batuhan_59

    Bu bölüm zaten sizin gibi istekli olan
    arkadaşlarımız için açılmış bir bölümdür.

    Bu nedenle sizin bu başvurunuz
    bizim için tek ve yeterli bir nedendir.


    Üyelik kaydınız yapılmış olup
    çalışmalarınızda başarılar dilerim.

    [/atex]
#02.04.2009 22:28 0 0 0
  • bende üye olmak istiyorum
    hemen örenip flash paylasımı yapmak istiyorum
    iyi eglenceler
#03.04.2009 07:23 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    clshck

    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Size çalışmalarınızda başarılar dilerim.
    [/atex]
#03.04.2009 16:06 0 0 0
  • arkadaşımın tavsiyesi ile burdayım flash öğrenmeye başladım buradaki bilgilerin faydalı olacağını söyledi, bakalım bildiklerimizi ilerletebilecek miyim ? üye olabilir miyim?
#04.04.2009 08:33 0 0 0
  • bende flash yapmak istiyorum ama bu konuda hiç bişey bilmiyorum:(
#04.04.2009 08:58 0 0 0