FLASH GURUBU ÜYE MÜRACAAT SAYFASI

Son güncelleme: 27.03.2015 15:41
  • paketi indirdim şimdiden başlayacağım..........
    yardım ve önerileriniz için yürekten teşekkür ederim...
    umarım buradaki üyeler gibi güzel çalışmalar hazırlarım ama nasıl olcakk:)))))
    haaa bide flaş grubu üyeliği ona nereden olacağım
#26.05.2009 13:37 0 0 0
  • bilgiler için kocamannnnnnnnnnn teşekkürlerrrrrrrrrrrrrr:))
#26.05.2009 13:45 0 0 0
  • flaş gurubu üyeliğini nereden yapacağız yafff offf inceledim bulamadımmmm...
    lütfen özrümü kabul buyrun hastayım kafam boş ondan sanırım:)
#26.05.2009 13:47 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    1mavi

    Geçmiş olsun.
    size acil şifalar dilerim.

    Board içindeki bölümleri tanıdıkca
    istediklerinizi daha rahat bulacağınıza eminim.


    Üyelik kaydınız yapılmış olup
    çalışmalarınızda başarılar dilerim.
    [/atex]
#26.05.2009 16:35 0 0 0
  • sLm burada ki bütün arkadaşlara candan teşekkür ederim çok güzel flaş çalışmaları hazırlamışlar....emeklerine yüreklerine sağlık..
    BENDE FLAŞ ÜYESİ OLAMAK İSTİYORUM...pc ye
    FLASH ANİMASYON PROGRAMI nı indiremedim..onu nasıl indireceğim kitapcık var tıklıyorum
    Download yeri yok...
    fakat diğerini yani FLASH İLK ÇALIŞMA PAKETİni indirdim....
#26.05.2009 20:54 0 0 0
  • atesilterden alıntı

    Üyelik kaydınız yapılmış olup
    çalışmalarınızda başarılar dilerim.

    sevgili 1mavi üyelik kaydınız yapılmış galiba ates hocamın mesajın görmediniz:)
#26.05.2009 21:18 0 0 0
  • Bende flash derslerine katılmak istiyorum. Sanırım Müracat burdan yapılıyo
#03.06.2009 19:20 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    KocaeLi

    Bana göre iyi bişey yaptınız.
    Çünkü flash ile uğraşmak hakikaten güzel birşey.


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
    [/atex]
#03.06.2009 21:29 0 0 0
  • yapmış oLduğumuz sunumları nerden sunucaz ustad
#03.06.2009 23:52 0 0 0
#04.06.2009 00:24 0 0 0
  • teşekkürler üstad =)
#04.06.2009 13:09 0 0 0
  • Merabalar öncelikle henüz cok yeniyim main-board,daki flaslarinizi izledikten sonra karar verdim üye olmaya gercekten hepside birer sanat eseri...umarim birgün bende sizinkilerin ceyrekciyi kadarida olsa yapabilirim..bu konuda yardimlarinizi esirgemesseniz sevinirim:)
#14.07.2009 21:01 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    Siir peri§i

    Başkalarını bilemem ama
    benim inancıma göre Flash yapma konusunda
    en başarılı olacağınız yer burası...

    Çünkü burada flash yapmaya başlayan
    tüm Flash Çalışma Gurubu Üyeleri bilgilerini paylaşmaktan
    ve birbirlerine yardım etmekten büyük bir mutluluk duyarlar.


    Eğer bu azim ve istekle çalışmalarınıza devam ederseniz
    bizlerden çok daha iyi flashlar yapacağınıza inanıyorum.

    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.

    [/atex]
#14.07.2009 21:40 0 0 0
  • Bende ögrenmek istiyorum sevgili atesilter. Simdiden vereceginiz bilgiler için tesekkür ederim. Esen kalin...
#15.07.2009 06:54 0 0 0
#15.07.2009 21:55 0 0 0
  • akşam main bord,u gezerken teadüfen gördüm burayı ben böyle ugraşlara çok hevesliyimdir yaptıklarınızı görünce daha önce fazla birşey yapmadıgımı anladım gerçekten çok hoş flaşlar yapmışsınız elinize saglık müsade ederseniz bende üye olmak istiyorum saygılar.
#24.07.2009 22:42 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    gazili

    Aramıza hoşgeldiniz.
    Umarım sizin çalışmalarınıza da katkıda bulunabiliriz.


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.

    [/atex]
#25.07.2009 02:08 0 0 0
  • Sitenize yeni üye olmadım ama bu bölümün olduğunu yeni gördüm ve çok hoşuma gitti Özellikle SwishMax Hakkında İnternette veya kitap olarak Bir şeyler bulmak ve yapmak zor.Emeğinize sağlık .Bende üye olmak istiyorum yaptığım bazı çalışmaları da sunmak isterim
#03.08.2009 20:06 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    yunus062

    Aradan yaklaşık bir yıl geçmesine rağmen
    bizlerle olmak istemeniz ve hele daha ilk mesajınızda
    Flash Çalışma Gurubu üyeliğine başvurunuzu görmek
    beni çok sevindirdi.


    Bana göre flashlarınızı paylaşabileceğiniz ve
    SWiSHmax konusunda varsa eksikliklerinizi tamamlayabileceğiniz
    en güzel yerin burası olduğunu rahatlıkla ifade edebilirim.


    Aramıza hoşgeldiniz.
    Üyelik Kaydınız yapılmış olup
    çalışmalarınızda başarılar dilerim.


    https://www.main-board.com/flash-genel/198068-flash-calismasina-baslanyanlar-icin-yonlendirme.html
    [/atex]
#03.08.2009 22:38 0 0 0