FLASH GURUBU ÜYE MÜRACAAT SAYFASI

Son güncelleme: 27.03.2015 15:41
  • Merhaba.. epey zamandır farklı yerlerde flash çalışmalarını gözlemledim. ordan burdan yalan yanlış öğrendiklerimle flash yapmaya çalışmanın bana zaman kaybından fazla bişey kazandırmayacağını düşünüp, sizin gibi gerçekten bu işi zevkle yapan ve öğreten birisinden öğrenmeye karar verdiğim için burdayım.kabul ederseniz tabii..sevgiyle ve ışıkla kalın..
#13.08.2009 01:45 0 0 0
#13.08.2009 08:23 0 0 0
  • anasını satim illa uye olmak mı gerek tüm sayafalara giremiorumm bende üye olmak istiorum yöneticilerin dikkatineeeee bi zahmet bea hocamm
#16.08.2009 19:58 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    hakan2327

    Main-Board Flash Çalışma Gurubuna üye olsanız
    veya anasını satsanız bile, buradaki tüm sayfalara
    kendi menfaatiniz için giremezsiniz.


    Çünkü amacımız istekli olan arkadaşlarımıza
    ücretsiz olarak SWiSHmax programı ile flash yapmayı
    elimizden geldiğince öğretmeye çalışmaktır.

    Bu nedenle sizlerin herşeyi bir sıra içinde öğrenmenizi sağlamak amacıyla
    bir çalışmayı bitirmeden diğerine geçmemeniz için
    böyle bir uygulama yapıyoruz.

    Lütfen aşağıdaki linkte yazılı olan açıklamaları inceleyiniz
    ve eğer bu konudaki kararınız yani Flash Çalışma Gurubuna üye olma isteğiniz
    orada okuyacaklarınıza rağmen değişmediyse
    bizlere bu sayfada haber vermeniz yeterli olacaktır.


    Sağlıcakla kalınız.

    https://www.main-board.com/flash-genel/123783-flash-calisma-guruplarinda-yukselme-kurallari.html[/atex]
#17.08.2009 00:37 0 0 0
  • bende üye olmak istiyorum kabul ederseniz
#19.08.2009 13:34 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    melanqoliq

    Şimdiye kadar hiç kimseyi reddetmedik.


    Hele sizin gibi Yüzbaşı rütbesindeki bir üyemizi
    kabul etmemek gibi bir lüksümüz olacağını sanmıyorum.


    Aramıza hoş geldiniz.
    Üyelik kaydınız yapılmış olup
    çalışmalarınızda başarılar dilerim.

    [/atex]
#19.08.2009 13:58 0 0 0
  • izin verilirse bende üye olmak ve flash paylaşımları yapmak istiyorum.
#20.08.2009 20:59 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    kayhangulmez

    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Size çalışmalarınızda başarılar dilerim.
    [/atex]
#20.08.2009 23:08 0 0 0
  • değerli arkadaşım,ben de flash çalışma gurubuna üye olmak istiyorum öyle güzel çalışmalar yapmışsınız ki bende çok heveslendim umarım başarılı olurum hayırlı günler diliyorum.
#22.08.2009 21:50 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    seherjale

    Başvurunuz için teşekkür ederim.

    Eğer müzik dinlemesini, şiir okumasını
    ve flash izlemesini seviyorsanız flash yapma konusunda
    başarısız olma gibi bir ihtimali aklınıza bile getirmeyiniz.


    Üyelik kaydınız yapılmış olup
    çalışmalarınızda başarılar dilerim.

    [/atex]
#23.08.2009 00:48 0 0 0
  • atesilter öncelikle çalışmalarından dolayı seni tebrik ederim devamını dilerim..
    gruba katılmak istiyorum :)
#28.08.2009 17:08 0 0 0
#28.08.2009 18:41 0 0 0
  • bende flash gurubuna üye olmak istiyorum
#01.09.2009 10:55 0 0 0
#01.09.2009 12:53 0 0 0
  • By_ultrAslan benide bu gruba kaydederseniz sevinirim tşkrler
#01.09.2009 13:41 0 0 0
  • Değerli arkadaşım bradd,
    Sizin gibi güzel flashlar yapabilecek bir üyenin ,
    bu guruba katılması bizi de sevindirir
    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim
#02.09.2009 01:31 0 0 0
  • Merhaba .. Ben de üye olmak istiyorum (:
#11.09.2009 15:05 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    plath0nick

    Sizin de aramıza katılmanız ile
    Main-Board Flash Çalışma Gurubu Ailemizin
    daha da genişlediği için sevinçliyim.


    Üyelik kaydınız yapılmış olup
    çalışmalarınızda başarılar dilerim.
    [/atex]
#11.09.2009 15:18 0 0 0
n.d n.d foto
  • mhblar bende bu gurupta olmak istiyorum flash bilgim azda olsa var ama burdaki çalişmaları görünce ne kadar geride olduğumu gördum umarim bende sizler gibi olurum....


    sevgiler...
#13.09.2009 03:38 0 0 0