FLASH GURUBU ÜYE MÜRACAAT SAYFASI

Son güncelleme: 27.03.2015 15:41
  • [atex]Değerli arkadaşım
    BuzPerisi

    Size de yukarıda masal perisi arkadaşıma yazdığım
    mesajın içindeki linki tıklayıp,
    oradaki videoları birkaç defa izlemenizi,
    ve daha sonra izlediğiniz video ile ilgili konunun
    bu defa yazılı olan bölümünü okurken
    programınızı açıp yazılanları uygulamanızı öneririm.
    [/atex]
#26.12.2009 23:19 0 0 0
  • Bende katılmak istiyorum yapilan flashlar cok hosuma gidiyor ve gerçekten flash ögrenmek istiyorum.
#31.12.2009 06:27 0 0 0
#31.12.2009 07:56 0 0 0
  • bende katılmak istiyorum flashları çok beğendim
#07.01.2010 18:01 0 0 0
#07.01.2010 18:43 0 0 0
  • slm hocam ben grubunuza üye olmak istiyorum. yardımcı olursanız sevinirim.
#09.01.2010 14:41 0 0 0
#09.01.2010 15:33 0 0 0
  • Bende katılmak ıstıyorum
    Bilmemek Ayıp Deyıldır Ogrenmemek Ayıptır;)
#09.01.2010 17:05 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    GONUL_SAYFAM

    Siz öyle diyorsanız, öyledir.


    İsteğiniz üzere üyelik kaydınız yapılmış olup
    çalışmalarınızda başarılar dilerim.
    [/atex]
#09.01.2010 23:18 0 0 0
  • bende katılmak ıstıyorum

    merak ettım nasıl yapılıyor bu ardaa ındırılmıyor dosya
#16.01.2010 15:38 0 0 0
  • saolll
#16.01.2010 15:42 0 0 0
#16.01.2010 17:18 0 0 0
  • Bende kaydimi yaptirmak istiyorum.
    Cok dü$ündüm ve nihayet karar verdim.
    Umarim ba$ariLi oLurum.
    T$K ederim
#18.01.2010 03:25 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    SheqeYy_BeBiSh

    Aramıza katılmak istediğinize çok sevindim.
    Karar verdiğinize göre başarılı olmama diye bir sonucu
    aklınıza bile getirmeyiniz.

    Yeter ki hiç acele etmeden ve yaptığınızdan zevk alarak
    çalışmalarınıza devam ediniz.


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Size başarılar dilerim.
    [/atex]
#18.01.2010 03:41 0 0 0
  • mümkünse ben de Flash üyesi olmak istiyorum
#22.01.2010 19:47 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    buelent29

    Sizin gibi eski bir üyemizi
    Flash Çalışma Gurubunda görmek
    bizleri sevindirir.


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
    [/atex]
#22.01.2010 21:28 0 0 0
  • Bende aranızda olmakdan mutluluk duyarım:)
#23.01.2010 17:29 0 0 0
  • Aramıza hoş geldiniz arkadaşım burak8834
    Bizde mutluluk duyarız..

    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Çalışmalarınızda başarılar dileriz.
#23.01.2010 17:55 0 0 0
  • bende üye olmak istiyorum ilk dersi yaptim ögrendim devamin i insallah görürüz
#23.01.2010 20:14 0 0 0