FLASH GURUBU ÜYE MÜRACAAT SAYFASI

Son güncelleme: 27.03.2015 15:41
  • Flash çalışma grubuna üye oolmak istiyorum
#15.05.2010 20:51 0 0 0
  • Flash çalışma grubuna üye ooldunuz.
    Hayırlı olsun.
#16.05.2010 03:24 0 0 0
  • sa benide aranıza alırmısınız beni de bi merak sardı bu konuda
#17.05.2010 19:23 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    holyguard

    Aramıza hoşgeldiniz.


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Size çalışmalarınızda başarılar dilerim.
    [/atex]
#17.05.2010 20:34 0 0 0
#17.05.2010 20:34 0 0 0
  • [atex]Aynı anda aynı konuda iki adet mesaj.

    [/atex]
#17.05.2010 20:35 0 0 0
  • Arkadaş şanslıymış.. Duble kayıt oldu.
#17.05.2010 20:37 0 0 0
  • sanslıymısım ya flash yapmaya basladım ve birçok şeyi öqrendim çok güzel
#18.05.2010 22:50 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    holyguard

    Size faydalı olabildiğimize çok sevindim.


    Bu vesile ile bilgi yardımında bulunan
    tüm Flash Çalışma Gurubu üyesi arkadaşlarımıza
    gönülden teşekkür ederim.
    [/atex]
#19.05.2010 00:25 0 0 0
  • Merhabalar bende acemice swishmaxta flash yapmaya calışıyorum ama bayabi eksiklerim var bilmediklerim var bende aranıza katılmak isterim kendimi daha iyi geliştirmek adına güzel bir konu güzel bir sayfa olmuş emekleri gecen herkese sonsuz teşekkürler ellerinize sağlık ..
#19.05.2010 04:15 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    first_lady

    Aramıza hoşgeldiniz
    Sanıyorum Flash konusunda size de yardım etmekten
    tüm arkadaşlarım mutlu olacaklardır.


    Gerekli kaydınız yapılmış olup
    çalışmalarınızda başarılar dilerim.
    [/atex]
#19.05.2010 04:35 0 0 0
  • @atesilter ben flash çalışma grubuna üye oldum şimdi ne yapmam gerekiyor siz herhangi bir çalışma üzerine ödevmi veriyorsunuz ben bu sıralar çok yoğunum yaklaşık hergün 13 saat çalışıyorum eğer ödev gibi birşey veriyorsanız zamanım oldukça yapmaya çalışırım.
#22.05.2010 21:38 0 0 0
#23.05.2010 00:30 0 0 0
  • Herkese Merhabalar.

    Bende bugün üye oldum.Flash'ı öğrenmek istiyorum. Umarım burada anlatılan dersler ve hocalarımız sayesinde bu işin üstesinden gelicez.

    Şimdiden teşekkürler
#28.05.2010 10:47 0 0 0
  • Aramıza Hoşgeldiniz Arkadaşım.
    Eğer biraz dikkat, biraz da sabır varsa Flash ı öğrenmek çok kolay, hele main-board ta konular sıra ile ve dikkatlice anlatılmış, hepimiz burda öğrendik. İnşallah sizde öğrenir bize güzel çalışmalar izletirsiniz.

    Üyelik kaydınız yapılmıştır. 378. darkinsect
    Bu sayfadan https://www.main-board.com/flash-genel/348126-flash-world-center.html başlayabilirsiniz.Kolay gelsin arkadaşım.
#28.05.2010 11:37 0 0 0
  • slm bende aranıza katılabilir mıyım acaba ?
#29.05.2010 18:02 0 0 0
#29.05.2010 18:39 0 0 0
  • Herkese merhaba bende kendimi flash konusunda geliştirmek, emek verilmiş faydalı paylaşımlarınızdan yararlanmak ve bu grupta aranızda olmaktan memnuniyet duyarım
#08.06.2010 18:50 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    Helldemon

    Bizlerin de sizin gibi bir arkadaşımızın daha
    aramızda olmanızdan ötürü sevineceğimizden emin olabilirsiniz.


    Kaydınız yapılmış olup
    çalışmalarınızda başarılar dilerim.
    [/atex]
#09.06.2010 00:03 0 0 0