Merhabalar bende acemice swishmaxta flash yapmaya calışıyorum ama bayabi eksiklerim var bilmediklerim var bende aranıza katılmak isterim kendimi daha iyi geliştirmek adına güzel bir konu güzel bir sayfa olmuş emekleri gecen herkese sonsuz teşekkürler ellerinize sağlık ..
@atesilter ben flash çalışma grubuna üye oldum şimdi ne yapmam gerekiyor siz herhangi bir çalışma üzerine ödevmi veriyorsunuz ben bu sıralar çok yoğunum yaklaşık hergün 13 saat çalışıyorum eğer ödev gibi birşey veriyorsanız zamanım oldukça yapmaya çalışırım.
Önce aşağıdaki birinci linki tıklayıp
programı ve çalışma paketini bilgisayarınıza aldıkttan sonra
ikinci linkteki videoyu ve gerekirse onunla ilgili
ders notlarını okuyarak, çalışmalarınıza başlayabilirsiniz.
Aramıza Hoşgeldiniz Arkadaşım.
Eğer biraz dikkat, biraz da sabır varsa Flash ı öğrenmek çok kolay, hele main-board ta konular sıra ile ve dikkatlice anlatılmış, hepimiz burda öğrendik. İnşallah sizde öğrenir bize güzel çalışmalar izletirsiniz.
Üyelik kaydınız yapılmıştır. 378. darkinsect
Bu sayfadan https://www.main-board.com/flash-genel/348126-flash-world-center.html başlayabilirsiniz.Kolay gelsin arkadaşım.
Herkese merhaba bende kendimi flash konusunda geliştirmek, emek verilmiş faydalı paylaşımlarınızdan yararlanmak ve bu grupta aranızda olmaktan memnuniyet duyarım