şu ana kadar yaptığınız tüm çalışmaları takip ettim ve pratik yaptım bende aranıza katılmak istiyorum özellikle yağmur ırmaklar ve denizler nasıl hareketlendiriliyor öğrenmek istiyorum
Çalışmaları takip edip pratik yaptığınız flashlarınız
eğer buradaki seviyeye uyuyorsa kısa süre içinde
yağmur, kar, akan ırmak ve dalgalanan denizler gibi
başlangıç çalışmalarına dayanan uygulamaları da
İhtisas odasına girerek rahatlıkla öğrenebileceğinizde eminim.
Bunun için ise bizlerle en azından bir veya iki çalışmanızı burada belirtilen esaslarda paylaşmanız yeterli olacaktır.
Kaydınız yapılmış olup çalışmalarınızda başarılar dilerim.
s.a bende flash grubuna katılıp sizler gibi uzman olmak istiyorum böle işlere hevesli ve meraklıyımdır ve sizlerden faydalanmak bilgilerinizi sömürmek istiyorum tabi bu işin şakasıydı sizlerle çalışmayı çok istiyorum saygılarımla arz ederim
Biz teşekkür ederiz arkadaşım,
Burada güzel bir grupla, birbirimize destek olarak hepbirlikte öğrenmeye çalışıyoruz, yani üst ast yok herkes elinden geleni yapmaya çalışıyor. Bununla birlikte bu sadece bir bilgisayar programı, vaktimiz elverdiğince sabır ve kabiliyetler doğrultusunda elimizden geldiği kadar. Kendi emeklerimizle yapıyor ve paylaşıyoruz. Merak etmeyin hiç birimizin yüzü kara çıkmaz. Amatörce çalışıyoruz, acelemiz yok, kimse bizden mükemmeli de beklemiyor. Siz derslere başlayın, takılırsanız sorular sorarak yardım isteyin göreceksiniz herkes yardımcı olmaya çalışacaktır.
Kolaylıklar dilerim.
Tamamen yukarıdaki mesajınızdan cesaret alarak ben de kaydolmak istiyorum,yoksa acaip korkuyorum ya yapamazsam ,hiç ilerliyemezsem diye
BİSMİLLAH diyelim bakalım...
Değerli arkadaşım Güz_Gülleri_
İyice düşündünüz mü?
İlerleyemeyen arkadaşlar IP adreslerinden tespit ediliyor
Yönetim tarafından İnternet bağlantıları kesilip, bilgisayarınada virüs bulaştırılıyor.
Şaka tabiiki Arkadaşım Kaydınız yapılmıştır.372. Güz_Gülleri_
Aramıza hoşgeldiniz. Çalışmalarınızda Başarılar dilerim.
Hiç merak etmeyin. Ben geldiğimde PC kullanmayı bile bilmiyordum.
Flash ile uğraşırken onun yanında bir çok şey öğrendim.
Size katkısı olacağına, yeni birşeyler öğreneceğinize garanti veririm.
Aklıma bir hikaye geldi anlatayım izninizle
Köyün birinde Bilge bir dede varmış. Her şeyi bilir, her soruyu cevaplarmış. Aynı köyde de yaşayan 2 afacan çocuk varmış Bu çocukların en büyük derdi Bilge dedeyi mat edecek bir soru bulmakmış.
Birgün çocuklardan biri diğerine Buldum... diye bağarmış Bilge dedyi mat edecek soruyu buldum demiş. Bak şimdi demiş bir kuş yakalayacam ve onu ellerimin arasına avucumun içine saklayacam. Dedeye soracam bu kuş canlı mı ölü mü Dede eğer canlıderse sıkıp öldürecem Eğer ölü derse kuşu avucumdan bırakıp uçuracam ..
Bütün Köyü toplayan çocuklar doğru Bilge dedenin evinin önüne gelmişler.
Afacan çocuk seslenmiş..Hey Bilge Dede avucumun içinde bir kuş var söyle bakalım bu kuş canlı mı ? ölü mü ?
Bilge Dede Hiç arkasını bile dönmemiş bir müddet sessiz kalmış. Köylü merakla cevabı beklerken Bilge dede hafif başını çavirip Herşey senin elinde oğlum demiş..
Dear My Friend Doorcap(benim ingiliscem nasıl,resim yükleme videonuzu izledimde)
Hoşbuldum,teşekkür ederim,aranızda olmak keyifli olacak inşaAllah...
Süpersiniz,önceden az korkuyordum,şimdi daha çok korkmaya başladım,ben pcmsiz naparım
anlatmak istediğinizi çok iyi anladım işte benim korktuğum nokta da tam orası,ya elcezimden bişi gelmezse diye ,bi de hakikaten flash konusunda seyretmekten öte hiçbir bilgim yok ,neyle karşılaşacağımı bilmiyorum.İnşaALLAH sizleri usandırmadan bişeyler öğrenebilirim
Evet o adres sizin içinde geçerli Açılan sayfadan 1 numaralı link ile başlayıp sıra ile devam edebilirsiniz. 1 numaralı linkten programı indirdikten sonra ilk çalışma paketini indirip çalışmalara başlayabilirsin.
Size tavsiyem Hocamın yazdıklarını hiç atlamadan dikkatlice okumak. Hele ilk başlangıçta sabırla sıkılmadan hocamın gösterdiği yolda ilerlemek. Sonraları kaytarabilirsiniz ama başlangıçta temeli sağlam tutmak bu işi ilerletmenize en büyük etkendir. Bu çalışmaları yaparken seyrettiğiniz hoşunuza giden flashlardaki animasyonlara özenmeyip ben bir ilk okul talebesiyim bunlar lise dersleri zamanı gelince onlarıda yapabilirim deyip, devam ederseniz olmuyor yapamıyorum deyip tıkanmazsınız. O zor dediğimiz çalışmalar bir gün kendiliğinden flashınızın içinde yer alır, farkına bile varamazsınız.
Hadi kolay gelsin arkadaşım. Sakın tıkandığınız yerde sormaktan yardım almaktan çekinmeyin. Hiç kimse yardım almadan kendi başına Flash yapmayı öğrenemez.
Selamun Aleyküm bende flash grubuna uygun görürseniz üye olmak istiyorum Sothink SWF Quicker programınyla basit flashlar yapıyorum flakat swishmaxle yapılanlara göre çok basit oluyor tabi ki umarım yardımlarınızla güzel seyler yapabilirim iyi çalışmalar...
Üye olduğunuz için teşekkür ederim.
Bana göre siz ve sizin gibi flash yapmak isteyen arkadaşlarım için
burası hakikaten oldukca faydalı bir yer.
Sanki hiç flash yapmamış ve hiçbirşey bilmiyormuş gibi
çalışmalarınıza en başından başlarsanız, göreceksini hem çok çabuk ilerleyecek
ve hem de daha önce gözden kaçırdığınız veya
hiç önem vermediğiniz fakat size yararı olabilecek
pekçok bilgiyi burada bulacak ve böylece flash yapmaktan
daha da zevk alacak ve mutlu olacaksınız.
Kaydınız yapılmıştır.
Lütfen hiç acele etmeden önce bu bölümü dolaşınız.
Başlangıç olarak bu flashı takip ederseniz
sanıyorum size faydası dokunacaktır.