FLASH GURUBU ÜYE MÜRACAAT SAYFASI

Son güncelleme: 27.03.2015 15:41
  • selam bende katılmak istiyorum tabi kabul ederseniz ancak şunuda belirtmek isterim pek bir şey bilmiyorum çok uğraştırıcı olabilirim :D
#10.06.2010 20:25 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    masalım

    Hiçbirşey bilmemenizin sizin için
    çok büyük bir avantaj olduğuna inanıyorum.

    Çünkü birşeyler bilinince tam olarak
    neyin bilindiği veya neyin bilinmediği kolayca saptanamayınca
    bazı konuları kaçırıp ileride sorunlarla karşılaşmak gibi
    hiç de arzu edilmeyen bir durumla karşılaşmak kaçınılmaz olabiliyor.


    Bu nedenle sizi şanslı görüyorum.
    Yardım konusunda hiç çekinmeyiniz.
    Çünkü burada size yardım edebilecek bilgi ve yeteneğe sahip
    pekçok arkadaşımız bulunmaktadır.


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Size çalışmalarınızda başarılar dilerim.

    [/atex]
#10.06.2010 20:59 0 0 0
  • Merhaba, ben flash konusunda yeniyim diyemicem. Ama bu zamana kadar flash animasyon üzerinde "Buton" vb. gibi objeler kullanmamıştım. Şimdi lazım oldu ve ben o konuda bir destek arıyordum. Arkadaşlar sağolsunlar buraya yönlendirdiler. Şimdi ne yapmalıyım?
    İstediğim tam olarak şu flash çalışma gibi diyebilirim;
    https://www.main-board.com/flash-dersleri/113649-button-yapimi.html
#28.06.2010 09:48 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    Montagues Romeo

    Değindiğiizi flashı yapmak için
    flash yapımında belli bir düzeyde olmanız gerekiyor.
    Aksi halde başarılı olmanız oldukça zor.


    Linkini verdiğiniz flashın ve diğerlerinin nasıl yapıldığına ilişkin açıklamalar
    İhtisas ve İleri İhtisas odalarında açıklanmış ve SWI dosyaları paylaşılmıştır.

    Bu konuda daha ileri gitmek istiyorsanız,

    1. Main-Board Flash Gurubuna üye olmanızı,

    2. Yaptığınız flashlardan beğendiklerinizi
    buradaki kurallarımıza uygun olarak tadil ettikten sonra
    yine aynı bölümde arkadaşlarımız ile paylaşırsanız
    yine burada açıklanan kriterler uyarınca siz de
    İhtisas ve İleri İhtisas Odalarına girebilir ve kendinizi geliştirebilirsiniz.

    3. Burada yazdıklarımı uygun buyorsanız,
    Lütfen yine burada Flash Çalışma Gurubuna üye olmak istediğinizi belirten
    bir başvuru mesajı yazınız.


    Aramıza katılmak istediğiniz için teşekkür ederim.
    [/atex]
#28.06.2010 11:30 0 0 0
  • ufak tefek amatörce flashı ögrenmek ilerletmek için ugraşıyorum
    Benide üye olarak kabul ederseniz çok sevinirim
    teşekkürler
    saygılar
#28.06.2010 13:54 0 0 0
  • Saygıdeğer
    Super Moderatörümüz
    atesilter
    Yaptığınız açıklamalar için teşekkür ederim
    ve
    Flash Çalışma Gurubuna üye olmak istediğimi size önemle
    arz ederim.
#28.06.2010 19:41 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşlarım
    hogan01 ve Montagues Romeo

    Sizin gibi arkadaşlarımızın aramıza katılması
    bizleri de çok sevindirir.


    Gerekli kayıtlarınız yapılmıştır.
    Her ikinize de çalışmalarınızda başarılar dilerim.
    [/atex]
#29.06.2010 01:27 0 0 0

  • Peki hocam aranıza katıldık ve bizi de aldığınız için teşekkür ederim.
    Yalnız ben öncede söylediğim gibi zaten bu flash konusunda 4 yıla yakın bir bilgi birikimim, deneyimim ve sayısını unuttuğum çalışmam var. Açık konuşmak gerekirse başka forum sitelerinde üye olmuşluğum ve oralarda yayımlamışlığımda var.
    Ben sizden en baştan başlayarak teorik bir eğitim almak veya sitenizde gördüğüm kadarıyla yeni başlayan arkadaşlara verdiğiniz ve uyguladığınız Diploma türü bir olayda istemiyorum. Bu benim nacizane bir hakkım olsa gerek.
    Benim sizden isteğim başta da değindiğim gibi; bu zamana kadar yapmış olduğum flash çalışmalarda hiç "Buton" uygulama gereksinimi ve ihtiyacı duymadım. Ancak şimdilerde lazım oldu ve öğrenmek istiyorum. Bu amaçla arama motorunda yardım edebilecek bir yer ararken sitenizle karşılaştım. Detaylı anlatım ve dersler hoşuma gitti yalnız, 3 gün oldu ve üye olmaktan öte birşey yapamadım.
    "Buton Yapımı" adı altında bir başlık var ama teferruat yok anlamıyorum. Yani ben butona gelene kadar herşeyi mi görmek zorundayım. Eğer öyle birşey varsa bu garip bir uygulama olmakla beraber işimizin görülemediğini ve boşa zaman kaybı yarattığını haddimizieyse eğer görüşümün bu yönde olduğunu bildirmek istiyorum.
    Uzun lafın kısası azizim ben yararlanabilceğim bir forum olarak görüyorum burasının ve görüşümün değerlendirilerek bir şekilde yönlendirilmek istiyorum. "Buton Yapımı" acil lazım yani o yönden bi düşünelim. Biz sadece onu istiyoruz.
    Saygılar efendim.
    Montagues Romeo
#29.06.2010 11:34 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    Montagues Romeo

    Size bir önceki mesajımda verdiğim linkteki açıklamaya göre,
    siz sadece 1 nci maddede yazdığım hususu, yani üye olmayı yerine getirdiniz.

    Şimdi sıra 2 nci maddeye geldiğine göre,
    sayısı belli olmayan flashlarınız arasından sizin arzu ettiklerinizi
    bizlerle yine oradaki kurallara uygun olarak paylaştığınız taktirde
    çok kısa süre içinde İhtisas Odasına girerek oradaki bilgiler ile
    çalışmalarınıza devam edebilirsiniz.

    Bu arada siz de flash yapmaya yeni başlayan arkadaşlarımızın
    burada sordukları sorular içinde bilginiz dahilinde olanlara cevap verirseniz
    hiç değilse bilgi paylaşımını ön planda tuttuğumuz
    Main-Board Flash çalışma Gurubumuzun diğer üyelerine de katkıda bulunarak,
    sadece bilgi almak değil; aynı zamanda bilgi vererek bizlere
    yardımcı olabilirsiniz diye düşünüyorum.

    [/atex]

    NOT:

    Bu bölüm sadece üye olmak için kullanılmaktadır.
    Fikir, görüş ve diğer konularda karşılıklı yazışmalarımız için
    aşağıdaki linkte bulunan sayfayı kullanırsanız sevinirim.

    https://www.main-board.com/flash-genel/331432-flash-yardimlasma-danisma-ve-sohbet-sayfasi.html

    Bu mesajınız ve size verdiğim cevap 24 saat sonra ilgili bölüme kaydırılacaktır.
#29.06.2010 14:27 0 0 0
  • flash çalışmalarınız çok güzel bende katılabilirmiyim?
#30.06.2010 15:18 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    xmidnightx


    Flash çalışmaları hakkındaki itifatınız için
    arkadaşlarımın adına size çok teşekkür ederim.

    Eğer çalışmalarınıza ara vermez ve herbir konuyu
    tam olarak içinize sindirmeden bir diğer konuya geçmezseniz,
    bizlerden daha güzel flash yapmamanız için
    hiçbir sebep göremiyorum.


    Kaydınız yapılmıştır.
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
    [/atex]
#30.06.2010 16:59 0 0 0
  • asıl beni kabul ettiğiniz için ben çok teşekkür ederim umarım başarılı olup sizin gibi flashlar yapabilirim
#30.06.2010 17:28 0 0 0
  • bende katılmak ıstıorum müzikli imza ısını cok merak ettm :)
#02.07.2010 11:32 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    c0mbo

    Aramıza hoşgeldiniz.


    İsteğiniz üzerine kaydınız yapılmıştır.
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
    [/atex]
#02.07.2010 11:38 0 0 0
  • İyi qünLer DiLerim ÖnceLikLe Ben YakLasık 1 Senedir Bu ProqramLa Uqrasıyorum Ama Usta DeqiLim. Beni Üyeniz Yaparsanız İlerLemek yoL Katetmek İstiyorum.İlqinize TesekkürLer...

    ßu da Sevdiqim İcin Yaptıqım Bir CaLısma Bakabilirsiniz.

    İzLemek İcin TıkLayınız
#02.07.2010 21:29 0 0 0
#03.07.2010 00:19 0 0 0
  • Bende üye olmak istiyorum . Bakalım ne kdar becerikliyim. Hoşuma gitti eğer üye yaparsanız sevinirim.
    Şimdidden teşekkürler
#12.07.2010 19:00 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    anlasilamayan

    Eğer azimli ve çalışkansanız,
    rahatlıkla becerikli olmayı bir tarafa bırakabilirsiniz.
    Çünkü eskilerin dediği gibi flash yapmak
    "Alet işler el övünür" misali birşey.


    Hele bir de becerikliyseniz
    o zaman eminim sizi kimse tutamaz.


    Aramıza katılmak isteğinize sevindim.
    Gerekli işlemleriniz yapılmış olup,
    çalışmalarınızda başarılar dilerim.

    [/atex]
#12.07.2010 20:47 0 0 0
  • Teşekkür ederim :) Üye oldum mu şimdi ?
#12.07.2010 21:35 0 0 0