Hiçbirşey bilmemenizin sizin için
çok büyük bir avantaj olduğuna inanıyorum.
Çünkü birşeyler bilinince tam olarak
neyin bilindiği veya neyin bilinmediği kolayca saptanamayınca
bazı konuları kaçırıp ileride sorunlarla karşılaşmak gibi
hiç de arzu edilmeyen bir durumla karşılaşmak kaçınılmaz olabiliyor.
Bu nedenle sizi şanslı görüyorum.
Yardım konusunda hiç çekinmeyiniz.
Çünkü burada size yardım edebilecek bilgi ve yeteneğe sahip
pekçok arkadaşımız bulunmaktadır.
Üyelik kaydınız yapılmıştır.
Size çalışmalarınızda başarılar dilerim.
[/atex]
Merhaba, ben flash konusunda yeniyim diyemicem. Ama bu zamana kadar flash animasyon üzerinde "Buton" vb. gibi objeler kullanmamıştım. Şimdi lazım oldu ve ben o konuda bir destek arıyordum. Arkadaşlar sağolsunlar buraya yönlendirdiler. Şimdi ne yapmalıyım?
İstediğim tam olarak şu flash çalışma gibi diyebilirim; https://www.main-board.com/flash-dersleri/113649-button-yapimi.html
Değindiğiizi flashı yapmak için
flash yapımında belli bir düzeyde olmanız gerekiyor.
Aksi halde başarılı olmanız oldukça zor.
Linkini verdiğiniz flashın ve diğerlerinin nasıl yapıldığına ilişkin açıklamalar
İhtisas ve İleri İhtisas odalarında açıklanmış ve SWI dosyaları paylaşılmıştır.
Bu konuda daha ileri gitmek istiyorsanız,
1. Main-Board Flash Gurubuna üye olmanızı,
2. Yaptığınız flashlardan beğendiklerinizi buradaki kurallarımıza uygun olarak tadil ettikten sonra
yine aynı bölümde arkadaşlarımız ile paylaşırsanız
yine burada açıklanan kriterler uyarınca siz de
İhtisas ve İleri İhtisas Odalarına girebilir ve kendinizi geliştirebilirsiniz.
3. Burada yazdıklarımı uygun buyorsanız,
Lütfen yine burada Flash Çalışma Gurubuna üye olmak istediğinizi belirten
bir başvuru mesajı yazınız.
Aramıza katılmak istediğiniz için teşekkür ederim. [/atex]
Saygıdeğer
Super Moderatörümüz
atesilter
Yaptığınız açıklamalar için teşekkür ederim
ve
Flash Çalışma Gurubuna üye olmak istediğimi size önemle
arz ederim.
Peki hocam aranıza katıldık ve bizi de aldığınız için teşekkür ederim.
Yalnız ben öncede söylediğim gibi zaten bu flash konusunda 4 yıla yakın bir bilgi birikimim, deneyimim ve sayısını unuttuğum çalışmam var. Açık konuşmak gerekirse başka forum sitelerinde üye olmuşluğum ve oralarda yayımlamışlığımda var.
Ben sizden en baştan başlayarak teorik bir eğitim almak veya sitenizde gördüğüm kadarıyla yeni başlayan arkadaşlara verdiğiniz ve uyguladığınız Diploma türü bir olayda istemiyorum. Bu benim nacizane bir hakkım olsa gerek.
Benim sizden isteğim başta da değindiğim gibi; bu zamana kadar yapmış olduğum flash çalışmalarda hiç "Buton" uygulama gereksinimi ve ihtiyacı duymadım. Ancak şimdilerde lazım oldu ve öğrenmek istiyorum. Bu amaçla arama motorunda yardım edebilecek bir yer ararken sitenizle karşılaştım. Detaylı anlatım ve dersler hoşuma gitti yalnız, 3 gün oldu ve üye olmaktan öte birşey yapamadım.
"Buton Yapımı" adı altında bir başlık var ama teferruat yok anlamıyorum. Yani ben butona gelene kadar herşeyi mi görmek zorundayım. Eğer öyle birşey varsa bu garip bir uygulama olmakla beraber işimizin görülemediğini ve boşa zaman kaybı yarattığını haddimizieyse eğer görüşümün bu yönde olduğunu bildirmek istiyorum.
Uzun lafın kısası azizim ben yararlanabilceğim bir forum olarak görüyorum burasının ve görüşümün değerlendirilerek bir şekilde yönlendirilmek istiyorum. "Buton Yapımı" acil lazım yani o yönden bi düşünelim. Biz sadece onu istiyoruz.
Saygılar efendim.
Montagues Romeo
Size bir önceki mesajımda verdiğim linkteki açıklamaya göre,
siz sadece 1 nci maddede yazdığım hususu, yani üye olmayı yerine getirdiniz.
Şimdi sıra 2 nci maddeye geldiğine göre,
sayısı belli olmayan flashlarınız arasından sizin arzu ettiklerinizi
bizlerle yine oradaki kurallara uygun olarak paylaştığınız taktirde
çok kısa süre içinde İhtisas Odasına girerek oradaki bilgiler ile
çalışmalarınıza devam edebilirsiniz.
Bu arada siz de flash yapmaya yeni başlayan arkadaşlarımızın
burada sordukları sorular içinde bilginiz dahilinde olanlara cevap verirseniz
hiç değilse bilgi paylaşımını ön planda tuttuğumuz
Main-Board Flash çalışma Gurubumuzun diğer üyelerine de katkıda bulunarak,
sadece bilgi almak değil; aynı zamanda bilgi vererek bizlere
yardımcı olabilirsiniz diye düşünüyorum.
[/atex]
NOT:
Bu bölüm sadece üye olmak için kullanılmaktadır.
Fikir, görüş ve diğer konularda karşılıklı yazışmalarımız için
aşağıdaki linkte bulunan sayfayı kullanırsanız sevinirim.
Flash çalışmaları hakkındaki itifatınız için
arkadaşlarımın adına size çok teşekkür ederim.
Eğer çalışmalarınıza ara vermez ve herbir konuyu
tam olarak içinize sindirmeden bir diğer konuya geçmezseniz,
bizlerden daha güzel flash yapmamanız için
hiçbir sebep göremiyorum.
Kaydınız yapılmıştır.
Çalışmalarınızda başarılar dilerim. [/atex]
İyi qünLer DiLerim ÖnceLikLe Ben YakLasık 1 Senedir Bu ProqramLa Uqrasıyorum Ama Usta DeqiLim. Beni Üyeniz Yaparsanız İlerLemek yoL Katetmek İstiyorum.İlqinize TesekkürLer...
ßu da Sevdiqim İcin Yaptıqım Bir CaLısma Bakabilirsiniz.
Eğer azimli ve çalışkansanız,
rahatlıkla becerikli olmayı bir tarafa bırakabilirsiniz.
Çünkü eskilerin dediği gibi flash yapmak
"Alet işler el övünür" misali birşey.
Hele bir de becerikliyseniz
o zaman eminim sizi kimse tutamaz.
Aramıza katılmak isteğinize sevindim.
Gerekli işlemleriniz yapılmış olup,
çalışmalarınızda başarılar dilerim.
[/atex]