FLASH GURUBU ÜYE MÜRACAAT SAYFASI

Son güncelleme: 27.03.2015 15:41
  • Ok arkadaşım peki bu konu yüzünden ömür boyumu flash yapamayaçağım

    Dersler açık olup,burada paylaşacağınız çalışmalar değerlendirildikten sonra karar verilecektir...
#20.10.2010 00:00 0 0 0
  • Selam arkadaslar , üyeliginiz aciksa benide araniza alirmisiniz..?
#26.10.2010 21:18 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    held31

    Üyelik başvurunuz için teşekkür ederim.

    Kaydınız yapılmıştır.
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim...
#27.10.2010 02:01 0 0 0
  • burayamı üye olmam gerkeli
#20.11.2010 23:51 0 0 0
  • evet buradan üyelik başvurusu yapabilirsiniz
#21.11.2010 21:09 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    zevra

    Üyelik başvurunuz için teşekkür ederim.

    Kaydınız yapılmıştır.
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim...
#22.11.2010 20:42 0 0 0
  • Merhaba arkadaslar ve degerli Hocamiz, eger halla devam ediyorsa bu tur calismalar
    ben de katilmak istiyorum tesekurler, yeni baslayan gruba basarilar diliyorum.
#26.11.2010 16:36 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    Ch£

    Üyelik başvurunuz için teşekkür ederim.

    Kaydınız yapılmıştır.
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim...
#26.11.2010 18:43 0 0 0
  • Tesekurler byHaktan kaydimin yaplmasindan dolayi cok sevindim sagol.
#27.11.2010 09:55 0 0 0
  • Merhaba iyi akşamlar Swish max programını indiremiyorum. Rapidshareden indirme olmuyor.Başka bir siteden indirdim. Oda mail adresi istiyor. Buraya kendi mail adresimi yazıyorum. Kabul etmiyor.Yardımlarınızı bekliyorum.
#30.11.2010 18:42 0 0 0
#01.12.2010 04:53 0 0 0
  • derslerinizi görmekde sıkıntı çekiyorum neden acaba
#22.12.2010 09:17 0 0 0
  • mümkünse bende katılmak istiyorum..
#31.01.2011 19:57 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    ssebasti

    Üyelik başvurunuz için teşekkür ederim.

    Kaydınız yapılmıştır.
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim...
#03.02.2011 03:38 0 0 0
  • Flash üyesi olmak istiyorum. Mümkünmüdür Hocam ?
#08.02.2011 12:10 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    LastBender

    Üyelik başvurunuz için teşekkür ederim.

    Kaydınız yapılmıştır.
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim...
#09.02.2011 01:05 0 0 0
  • Merhaba, 2007 yilinda nasip olmadi ögrenmek.
    Ama simdi oglum büyüdü, dün gece den beri flash calismasini yaptik.
    Allaha sükür, bugüne kismetmis.
    Izlinizle bende üye olmak istiyorum.
#13.02.2011 14:49 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    seheryildizi

    Üyelik başvurunuz için teşekkür ederim.

    Kaydınız yapılmıştır.
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim...
#13.02.2011 14:57 0 0 0
  • merhaba bende flash öğrenerek fen dersinin anlatımına yardımcı flashlar hazırlamak istiyorum
    mümkünse benide aranıza katın
#03.03.2011 16:14 0 0 0