FLASH GURUBU ÜYE MÜRACAAT SAYFASI

Son güncelleme: 27.03.2015 15:41
  • Eğer uygunsa ben de üye olup bir şeyler öğrenmek ve sunmak istiyorum.
#05.07.2011 08:07 0 0 0
  • ozan geyik elbette.. çalışmalarınızı bekliyoruz o zaman
#06.07.2011 16:42 0 0 0
  • Ben Flash animasyon grubuna kabul edildim ama nasıl bir yol izleyeceğimi ve nerde,kimden yardım alacağımı bilmiyorum.Lütfen yardım...
#07.07.2011 09:53 0 0 0
  • teşekkür ederim
#07.07.2011 11:14 0 0 0
  • Mümkünse ilk çalışma gurubuna dahil olmak istiyorum..
#07.07.2011 12:47 0 0 0
  • Sayın hocalarım, bir zahmet biriniz bizlerle ilgilensin artık. müracaatımın üzerinden 10 gün geçti, kabul edilmiyorsam en azından benimde haberim olsun..
    Saygılarımla..
#16.07.2011 22:49 0 0 0
  • tsereve arkadaşım mesajınızı geç fark ettim özür dilerim.. çalışma grubuna eklendiniz
    çalışmalırınızda başarılar dilerim.
#17.07.2011 10:48 0 0 0
  • selam bir kaç tane flash denememi sizlerle paylaşmıştım öğrenmek istediğim çok şey olduğunu biliyorum ve bu sebeple flash üyesi olmak istiyorum,
#25.12.2011 00:58 0 0 0
  • merhaba

    flash yapımını öğrenmek istiyorum ama nerden başlıyacağımı bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim
#26.12.2011 13:40 0 0 0
  • Ya Bende Yapmak Istiyorum Bu FLahlardan Ama Hic Bilmiyorum Biri Yardimci OLsun Lütfen .(((
#23.01.2012 21:01 0 0 0
#25.01.2012 19:42 0 0 0
  • Selam,
    Çalışmalarınıza göz attım.Çok güzeler gerçekten.Emekllerinize sağlık...Ben de grubunuza üye olmak istiyorum Yardımıc olursanız sevinirim..
    saygılar..
#11.02.2012 11:10 0 0 0
  • elegan flaşa başlamana çok sevindim....
#13.02.2012 22:29 0 0 0
  • Başlayamadım ki:( Onay gerekiyor sanırım .Bekliyoruz öyle biri görür die:)
#13.02.2012 22:40 0 0 0
#01.03.2012 23:02 0 0 0
  • Tüm güzelliklerin sizlerle olması dileğiyle merhaba tüm MainBoard yöneticileri ve üyeleri.
    Ben yeni üyenizim ve forma ilk defa yazıyorum. Aslında flash konusuyla ilgili olarak formu daha önceden

    takip ediyor ve bizlerle paylaştığınız bilgilerden yararlanarak kendi çapımda flash çalışmaları yapıyordum.
    Sayın "doorcap"ın hazırlayıp sunduğu videolu anlatım "temel flash dersleri"ni takip edip, kendi kendime

    öğrenmeye çalışarak bir takım flashlar yaptım. Ancak kişinin böyle bir konuda kendi kendine gelebileceği

    yer kısıtlı olduğundan, sizlerin arasına katılarak sayın hocaların değerli öğretilerinden yararlanıp, daha güzel

    flashlar yapmak dileğindeyim.
    Sizlere SwishMax4 programı ile kendi kendime öğrendiklerimle yaptığım bir flashı sunmak istiyordum ama

    buraya nasıl yükleyeceğim onu bilmiyorum. Şayet size ulaştırabilirsem sanırım bu flash, flash bilgi seviyemle

    ilgili sizlere bir fikir verebilir. Sizlerden ricam, yapmış olduğunuz pek çok güzel flashlar gibi falsh yapmak

    isteyen bu üyenize ileri derecedeki öğretilerinizden yararlanma fırsatı tanımanızdır.

    Tüm yönetici ve üye arkadaşlara yapmakta oldukları çalışmalarda kolaylıklar dileğiyle...
#10.03.2012 06:56 0 0 0
  • Okula kayıt yaptırmak istiyorum.
#06.05.2012 19:49 0 0 0
#09.05.2012 11:29 0 0 0