Sayın hocalarım, bir zahmet biriniz bizlerle ilgilensin artık. müracaatımın üzerinden 10 gün geçti, kabul edilmiyorsam en azından benimde haberim olsun..
Saygılarımla..
Selam,
Çalışmalarınıza göz attım.Çok güzeler gerçekten.Emekllerinize sağlık...Ben de grubunuza üye olmak istiyorum Yardımıc olursanız sevinirim..
saygılar..
Tüm güzelliklerin sizlerle olması dileğiyle merhaba tüm MainBoard yöneticileri ve üyeleri.
Ben yeni üyenizim ve forma ilk defa yazıyorum. Aslında flash konusuyla ilgili olarak formu daha önceden
takip ediyor ve bizlerle paylaştığınız bilgilerden yararlanarak kendi çapımda flash çalışmaları yapıyordum.
Sayın "doorcap"ın hazırlayıp sunduğu videolu anlatım "temel flash dersleri"ni takip edip, kendi kendime
öğrenmeye çalışarak bir takım flashlar yaptım. Ancak kişinin böyle bir konuda kendi kendine gelebileceği
yer kısıtlı olduğundan, sizlerin arasına katılarak sayın hocaların değerli öğretilerinden yararlanıp, daha güzel
flashlar yapmak dileğindeyim.
Sizlere SwishMax4 programı ile kendi kendime öğrendiklerimle yaptığım bir flashı sunmak istiyordum ama
buraya nasıl yükleyeceğim onu bilmiyorum. Şayet size ulaştırabilirsem sanırım bu flash, flash bilgi seviyemle
ilgili sizlere bir fikir verebilir. Sizlerden ricam, yapmış olduğunuz pek çok güzel flashlar gibi falsh yapmak
isteyen bu üyenize ileri derecedeki öğretilerinizden yararlanma fırsatı tanımanızdır.
Tüm yönetici ve üye arkadaşlara yapmakta oldukları çalışmalarda kolaylıklar dileğiyle...