FLASH GURUBU ÜYE MÜRACAAT SAYFASI

Son güncelleme: 27.03.2015 15:41
  • [atex]Değerli arkadaşım
    anlasilamayan

    Aşağıdaki linkteki listeye
    yine aşağıdaki numara ile üye oldunuz.
    387. anlasilamayan


    Şimdi buradaki veya buradaki sayfalarda yazanlara göre
    gerekli çalışmalarınıza başlayabilirsiniz.



    [/atex]
#12.07.2010 21:53 0 0 0
  • Herşey için teşekkürler Hocam :)
#12.07.2010 22:13 0 0 0
  • Bende üye olmak istiyorum ATESİLTER Hocam
#15.07.2010 10:01 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    kezman_91

    Daha başlangıçta kendi yapmadığınız başkasının bir flashını
    sanki kendiniz yapmış gibi bizlerle paylaştığınız için
    isteğiniz kabul edilmemiştir.

    [/atex]
#15.07.2010 13:38 0 0 0
  • mrb ates hocam bende programi indirdim..inceledim biraz ve bisey yapabiliyorum galiba :D ve buyuk sabir gerektiren bir olay..
    hocam bende katilmak istiyorum..(:
#15.07.2010 21:09 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    RoSe_SüM

    Flashınızı izledim
    ve hakikaten çok beğendim.


    Sizin gibi bir arkadaşa daha sahip olmak
    eminim herkesi sevindirecektir.


    Üyelik kaydınız yapılmış olup
    size çalışmalarınızda başarılar dilerim.
    [/atex]
#16.07.2010 01:29 0 0 0
  • cok tsk ederim hocam..(:
#16.07.2010 09:46 0 0 0
  • üyelik için başvuru yapmak istiyorum.
#27.07.2010 07:49 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    ebruli.

    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.

    [/atex]
#27.07.2010 11:44 0 0 0
  • Sonunda Müracaat sayfasını buldum :)
    Bende üye olmak istiyorum :)
#30.07.2010 19:03 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    karizmaxi

    Üyelik başvurunuz için teşekkür ederim.


    Kaydınız yapılmıştır.
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.

    [/atex]
#30.07.2010 19:50 0 0 0
  • Teşekkür ederim, Elimden geldiğince çalışıp sizlerle emeğimi paylaşacağım :)
#30.07.2010 21:28 0 0 0
  • Yeni yeni site tasarımları ile ugrasıyorum

    bununla birlikte flash öğrenmem geekir diyede düşündüm

    banada yardımcı olurmusunuz ?
#03.08.2010 20:53 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    alternatif_

    Site tasarımları için flash öğrenmenizin şart olduğunu sanmıyorum.
    Ancak flash öğrenmekle bu konudaki çalışma yelpazenizin
    çok daha genişleyeceğini sanıyorum.


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Size çalışmalarınızda başarılar dilerim.

    [/atex]
#04.08.2010 00:23 0 0 0
  • Merhabalar,

    Arkadaslar mümkünse benide bu gruba üye yaparmısınız...

    Teşekkürler.

    -mavisim
#07.08.2010 10:56 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    Mavisim

    Aramıza katılmak istemenize sevindim.
    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
    [/atex]
#07.08.2010 23:08 0 0 0
  • bende üye olmak isdiyorum :D bir çok programı biliyorum bunuda biraz biliyorum ama düşündüklerimi yansıtamıyorum
#15.08.2010 00:48 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    olcay_006

    Sanıyorum burası flash öğrenmeniz için
    tam da aradığınız bir yer.


    Programı ve çalışma paketini indirdikten sonra
    bazı resimler görünmemekle beraber
    buradaki sıra ile çalışmaya başlarsanız
    eminim süratle ilerleyeceksiniz.


    Kaydınız yapılmış olup
    çalışmalarınızda başarılar dilerim.[/atex]
#15.08.2010 01:19 0 0 0
  • teşekkürler hocam :D
#19.08.2010 01:48 0 0 0