FLASH GURUBU ÜYE MÜRACAAT SAYFASI

Son güncelleme: 27.03.2015 15:41
  • dyer34 fen bilgisi öğretmenimisiniz??
#04.03.2011 22:42 0 0 0
  • evet
#05.03.2011 13:07 0 0 0
  • bende mezun olmak üzereyim yakında kısmetse fen bilgisi öğretmeni olacağım :)
#05.03.2011 14:26 0 0 0
  • inşallah olursun hangi üniversitede okuyorsun
#05.03.2011 14:46 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    dyer34

    Üyelik başvurunuz için teşekkür ederim.

    Kaydınız yapılmıştır.
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim...
#09.03.2011 15:17 0 0 0
  • Merhaba;
    Ben de Flash grubu üyesi olmak istiyorum. Flash ve Swishmax öğrenmeye çalışıyorum.
#13.03.2011 18:50 0 0 0
  • Flash İhtisas Odasına Giriş İzni İsitiyorum :)
#25.03.2011 02:02 0 0 0
#25.03.2011 15:02 0 0 0
  • MERHABA SAYIN ATESİLTER BEN FLASH ÇALIŞMA GURUBUNA ÜYE OLMAK BAŞVURU YAPMAK İSTİYORUM İNDİRDİM ANLADIM
#18.05.2011 09:10 0 0 0
  • karakaya26 Üyelik işlemin yapılmıştır.. anlamadıgın nedir?
#19.05.2011 23:32 0 0 0
  • ben daha önce aybeyazdenizmavi niciyle başvurmuştum üyeler arasında böyle görünüyor.flash çalışmalarına başlamak istiyorum bende adımı yazarsanız sevinirim
#21.05.2011 18:25 0 0 0
  • Ay Kız guruba hosgeldin.. Çalışmalarında başarılar dilerim..
#23.05.2011 13:18 0 0 0
  • teşekkür ederim
#24.05.2011 07:25 0 0 0
  • Bende istiyorum yapilan flashlar cok hosuma gidiyor cok begeniyorum o yüzden bende katilmak istiyorum aranıza kabul ederseniz .. simdiden tesekkürler..
#30.05.2011 19:16 0 0 0
  • burdaki butun yapilan calismalari buyuk bir hayranlikla izledim. acaba bende araniza katilabilirmiyim.cok istiyorum ogrenmeyi.benide araniza alirsaniz cok sevinirim
#06.06.2011 17:27 0 0 0
  • s.a arkadaslar flaş grubuna katılmak istiyorum bilgim biraz var slayt sarkı sozlu slayt vb seyler yapabiliyorum ama kendimi geliştirmek istiyorum gruba alırsanız sevinirim kolay gelsin
#12.06.2011 20:19 0 0 0
  • Uygun görürseniz ben de çalışma grubuna dahil olmak istiyorum...
#13.06.2011 22:15 0 0 0
  • Teşekkürler...
#14.06.2011 14:58 0 0 0