FLASH GURUBU ÜYE MÜRACAAT SAYFASI

Son güncelleme: 27.03.2015 15:41
#23.01.2010 20:25 0 0 0
  • ben perikızı1 bende aranıza katılmak istiyorum
    fakat
    FLASH ANİMASYON PROGRAMI

    indiremedim hata veri yor sürekli sanırım link ölü
    yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler
#23.01.2010 21:47 0 0 0
  • Merhaba Değerli arkadaşım
    perikızı1
    Aramıza hoşgeldiniz. Üyelik kaydınız yapılmıştır.355. perikızı1

    Değerli arkadaşım mesajınızdan sonra Link kontrolu yaptım çalışıyor
    ancak biliyorsunuz şu günlerde dosya indirmek biraz sıkıntılı.
    Eminim, Rapidshare bir kaç deneme sonrası indirmenize izin verecektir.
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim. Danışmak istediğiniz konu olursa Burdan.
    https://www.main-board.com/flash-genel/331432-flash-yardimlasma-danisma-ve-sohbet-sayfasi.html#post3973995 yardım alabilirsiniz..
#23.01.2010 22:02 0 0 0
  • hoşbuldum doorcap
    ilgilendiğniz için çok teşekkür ederim
    inşallah indirebilirim
    tekrar tekrar teşekkürler sağolun
#23.01.2010 22:08 0 0 0
  • Es Selamün Aleyküm Rahmetullahi ve Beraketuhu Ebeden Daimen Sevgili Arkaşlarım Bende Aranızda Olmaktan ve sizler gibi yardım sever inssanların arasında olmaktan mutluluk duyarım
#27.01.2010 23:07 0 0 0
  • Ve Aleykumselam Arkadaşım
    heyula28
    aramıza hoşgeldiniz.
    Üyelik kaydınız yapılmıştır.. 356. heyula28

    Çalışmalarınızda Başarılar dilerim..
#27.01.2010 23:32 0 0 0
  • aranıza kabul edip aldıgınız için tşk ederim sizlerin yardımıyla ve azmim ve hırs sayesinde en yakın zamanda kavrıyacam insallah
#27.01.2010 23:33 0 0 0
  • MERHABA ...

    Yönlendirmiş olduğunuz üzere burdayım sanırım buraya yazmam yeterli üyelik başvurusu bu şekilde oluyor.

    Sayfalarda onlarca yönlendirme linki var birsürü sayfa açıldı şuana kadar hangisinden ne yapıcam henüz bilmiyorum ama burdan başlayayım işe :)

    Veilen proğramları başta swishmax olmak üzere kurdum + 4shared desktop + müzik kısaltma proğramı olan FairStars Audio Converter Pro, hatta dalga ve yağmur efekti veren SqirlzReflect i bile kurdum :) (çok çalışkan bi öğrenciyim canım )

    İlk çalışmamı BURAYA Yazmıştım ...Sanırım flaş denemem henüz sitede yer almamış. Herneyse...

    Bunun dışına buradanda üyelik başvurumu yapmış oluyorum artık gerisini siz yönlendirin ben yapayım


    TEŞEKKÜRLER
#29.01.2010 15:32 0 0 0
  • Değerli arkadaşım EMEL25,
    öncelikle aramıza hoşgeldiniz.

    Yapmanız gerekenleri
    hocam Deneme Çalışmanız altında tarif etmiş.

    Zaten derslere de başladığınıza göre şimdilik
    yapacağınız herhangi bişey kalmamıştır.
    Zamanla forumu daha iyi tanıyacaksınız.
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#29.01.2010 16:12 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    EMEL25

    Aramıza hoşgeldiniz.


    Üyelik kaydınız yapılmış olup
    size çalışmalarınızda başarılar dilerim.
    [/atex]
#29.01.2010 16:29 0 0 0
  • Slm bende flash calısma grubuna katılmak istiyorum
#01.02.2010 16:56 0 0 0
#01.02.2010 17:17 0 0 0
  • Merhabalar bende fLaş grubuna katılmak istiyorum forumda hemen hemen herşeyi öğrendim sayılır :)dedim bir'de Flaş calışmasini öğreneyım dedim Aranıza alırsanız cok mutlu olucam.SaygıLarımla
#04.02.2010 00:46 0 0 0
  • Merhaba arkadaşım Lodossa
    Umarım flash çalışmalarınıda başarı ile yürütürsünüz
    Üyelik kaydınız yapılmıştır 359. Lodossa
    Aramıza hoşgeldiniz.
    Bu sayfadan https://www.main-board.com/flash-dersleri/
    Swish Max Programını indirebilir ve
    Flash Yapımına Giriş Bölümü ile çalışmalarınıza başlayabilirsiniz.
    Kolaylıklar dilerim
#04.02.2010 01:28 0 0 0
  • bende gruba üye olmak istiyorum yapilan bu güzel flash calismalarini büyük begeni ile izliyorum ve her seferinde neden ben yapamiyorum diye üzülüyordum ama sizin yardimlarinizla umuyorum ki bende artik sadece begenen biri olmiyacam
    paylasan biri olucam :)
#16.02.2010 23:22 0 0 0
  • Hiç üzülmeyin değerli arkadaşım
    BORAN_47
    Üyelik kaydınız yapılmıştır 360. BORAN_47
    Siz yeterki biraz sabırla, birazda severek çalışırsanız gerisi kolay.
    Flash çalışma grubundaki tüm arkadaşlarımız yardıma hazırız.
    Aramıza hoşgeldiniz.
    Burayı merkez kabul edip tüm Flash World u gezebilirsiniz
#16.02.2010 23:33 0 0 0
  • benide araniza kabul ettiginiz icin cok tesekkür ederim
#17.02.2010 12:45 0 0 0
  • Kolay gelsin arkadaşım
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim
#17.02.2010 13:01 0 0 0
  • sevgili maın board üyeleri ve adminleri ben bu flash calısmalarını çok begeniyorum ve gecenlerde siteye üye oldum yanlız flash yapmak için içimde büyük bir istek var ama basarabilirmiyim bilmiyorum dogrusu biraz ilgiye ve cesaret verilmesine ihtiyacım var benide aranıza alır ve flash yapmayı ögretirseniz çok sevinirim bende sizler gibi biseyleri basarmak azmindeyim ve sizleride ayrıca kutluyorum bu essiz çalısmalarınızdan dolayı basarılarınızın devamını diliyorum sevgilerimle
#06.03.2010 16:06 0 0 0