FLASH GURUBU ÜYE MÜRACAAT SAYFASI

Son güncelleme: 27.03.2015 15:41
  • hoşbulduk ;) inşllah buradan alacağım derslerle cok güzel flhas lar hazırlayacam
#13.12.2009 09:44 0 0 0
  • bende uye olmak istiyorum ama hicbirsey bilmiyorum deniyerek basaricam insallah
#13.12.2009 12:03 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    sidney

    Aramıza hoşgeldiniz.
    Daha Flash Çalışma Gurubu Üyesi olmadan
    yaptığınız flash çalışma örneği sizin daha da başarılı olacağınızı gösteriyor.


    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
    [/atex]
#13.12.2009 12:36 0 0 0
  • merhabalar bende aranıza katılmak istiyorum kabul ederseniz
#14.12.2009 12:41 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    BuzPerisi

    Sizin gibi bir arkadaşımızı daha
    aramızda görmek bizleri sevindirecektir.
    Bu nedenle başvurunuz için size teşekkür ederim.


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
    [/atex]
#14.12.2009 15:37 0 0 0
  • selam ve saygılarımla degerli ustalarım forumda bir birinden harika paylaşımcı ve eserler var dogrusu izlerken içim den neden bende katılmıyorum yada denemiyorum dedim eger izniniz olursa bende bu konuda sizlerin yardımına ihtiyacım var Flash üyesi olmak istiyorum. ..saygılarımla
#16.12.2009 18:07 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    suleyman-11

    İçinizdeki bu arzu devam ettiği sürece
    başarının da mutlaka sizin yanınızda olacağına inanıyorum.
    Lütfen çalışmalarınızı hiç acele etmeden
    ve içinize sindire sindire yapınız.


    Üyelik kaydınız yapılmıştır
    Çalışmalarınızda size başarılar dilerim.

    [/atex]
#16.12.2009 21:02 0 0 0
  • çok teşekür ederim ustam inşallah sizlerle bende bişeler yapabilirim enazından ümit ediyorum sevgiler ve saygılarımla
#18.12.2009 17:37 0 0 0
  • bende flash üyesi olmak istiyorum meraklıyımdır ama pek becereemedim daha
#21.12.2009 00:09 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    HaNıM aGa

    Benim gibi birisinin becerdiği birşeyi
    herkesin becerebileceğini garanti edebilirim.


    Yeterki yarıda vazgeçmeyiniz...


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
    [/atex]
#21.12.2009 00:15 0 0 0
  • sağol ateşliler teşekkür ederim


    takılıyorum ama kesin çalışma yapcamz zaten müzik ekleme efek vermede sıkıntım war tek..
#21.12.2009 00:52 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    HaNıM aGa

    Kesin çalışma yapmıyacağız demekle ne demek istediğinizi
    tam olarak anladığımı söyleyemem ama müzik ekleme konusunda
    buradaki video size faydalı olabilir.


    Yazı efektleri ise yine flash dersleri içinde
    tek bir flash içinde açıklanmaya çalışılmıştır.

    Eğer aklınıza gelen soruların cevaplarını
    Flash Dersleri içindeki açıklanmış ders notları ve
    arkadaşlarımızca sorulan sorulara verilen cevaplar içinde bulamazsanız,
    bu sorularınızı Flash Dersleri bölümü içinde sormaktan çekinmeyiniz.
    [/atex]
#21.12.2009 02:50 0 0 0
  • bende Flash öqrenmek istiyorummm,programları ındırdım,birşeyler denemeye calıscam zor qibi görünüyor,ınsallah yapabilirim ,banada yardım edebilirmısınızz:(((
#21.12.2009 12:41 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    Axİ

    Bu konu hiç de sandığınız kadar zor değil.

    Eğer burada anlatılan konuları dikkatle izleyip
    hiç acele etmeden sıra ile çalışırsanız
    çok kısa bir süre içinde flash yapmaya başlarsınız.


    Sizin için en büyük tehlike,
    bir konuyu tam olarak öğrenmeden
    acele edip gördüğünüz bazı gelişimiş teknikleri
    oradan buradan bulup veya öğrenip
    uygulamaya kalkışmanızdır.


    Lütfen bu tür duygularınızı
    elinizden geldiğince baskı altına almaya çalışınız.

    Eğer daha önce hiç flash çalışmadıysanız
    buradaki sıra ile çalışmalarınıza başlayınız
    ve gerek duydukca o konu ile ilgili Flash Dersleri bölümündeki
    benzer ve ilave notlar ile bilginizi artırınız.


    Üyelik kaydınız yapılmış olup
    çalışmalarınızda başarılar dilerim.
    [/atex]
#21.12.2009 15:24 0 0 0
  • bende üye olmak isiyororum
#26.12.2009 12:48 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    alemci_42.tr

    Hoşgeldiniz.
    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Size çalışmalarınızda başarılar dilerim.
    [/atex]
#26.12.2009 14:28 0 0 0
  • mrb bende sırf flashlar için burya üye oldum ama ben çok beceriksizim neten hiç analamıyorum kafam cok karıştı
#26.12.2009 19:46 0 0 0
  • Masal perisi bende sırf flash çin kayıt oldum senin le aynı şekildeyim notlara bakıyorum onlar da bana:(ama olmuyo beceremedim insallah sen becerirsin pes etme
#26.12.2009 21:32 0 0 0
#26.12.2009 23:13 0 0 0