FLASH GURUBU ÜYE MÜRACAAT SAYFASI

Son güncelleme: 27.03.2015 15:41
  • [atex]Değerli arkadaşım
    n.d

    Aramıza hoşgeldiniz.

    Geride olmak diye bir düşünce içinde olmayınız.
    Çünkü bu konuda hepimiz hergün yeni birşeyler öğreniyoruz.
    Amaç bunları birbirimiz ile paylaşmak ve bu paylaşımı bir sıra içinde yapmak.


    Çünkü belli temel çalışmaları başarı ile uygulayabilirseniz
    gerisi adeta çorap söküğü gibi geliyor.

    Size önerim, sanki hiçbirşey bilmiyormuş gibi
    çalışmalarınıza en baştan başlamanız ve her bir konuyu
    içinize sindirmeden bir diğer konuya geçmemeniz.

    Gelişiminizi engelleme ihtimali olan en büyük faktörün
    bu olduğuna inanıyorum.

    Üyelik kaydınız yapılmış olup
    çalışmalarınızda başarılar dilerim.
    [/atex]
#13.09.2009 03:48 0 0 0
n.d n.d foto
  • h.buldum tşkl ederim umarim başarılı olur güzel flashlara imza atarız...
#13.09.2009 04:07 0 0 0
  • ben de üye olmak istiyorum :)
#16.09.2009 07:28 0 0 0
#16.09.2009 16:03 0 0 0
  • merhaba bende üye olmak istiyorum 2 yıldır flash yapıyorum müracatımı değerlendirirseniz sevinirim
#21.09.2009 19:27 0 0 0
  • Değerli arkadaşım oltulurodi12,
    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Sizin gibi flash konusunda yol almış birini
    aramızda görmekten mutluluk duyarız.
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim
#21.09.2009 20:03 0 0 0
  • MerhabaLar, aranizda banada yer varmi arkadaslar?
    Böyle bir ortam sagladiginiz icin cok tesekkur ederim
#21.09.2009 21:44 0 0 0
#21.09.2009 22:14 0 0 0
  • yasaronur ßenide eklein :D
#24.09.2009 21:20 0 0 0
  • Sevgili arkadaşım yasaronur,
    Üye kaydınız yapılmıştır.
    Flash Yapımına Giriş
    Bu bölümü inceleyip çalışmalara başlayabilirsiniz
    Karşılacağınız sorunları Flash Dersleri bölümünde araştırıp,
    bulamadığınız takdirde yeni başlık açarak
    sormaktan çekinmeyiniz.
    Kolay gelsin ...
#24.09.2009 21:46 0 0 0
  • Saol
#25.09.2009 17:39 0 0 0
  • öncelikle saygi ve sevgilerimi sunarim selamlar tüm üyelere ve forum kurucularina
    cok harika bir ortam ve dostluk var kutlarim sizleri benide flas grubuna alirsaniz sevinirim tskler simdiden slametle
#30.09.2009 16:17 0 0 0
  • Aleykümselam, değerli arkadaşım
    27-Turan,
    aramıza hoşgeldiniz.
    İnşallah temennileriniz gereçekleşir.
    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Dilerseniz buradan çalışmalara,
    başlayabilirsiniz.
    Çalışmalarınızda şimdiden başarılar dilerim.
#30.09.2009 17:04 0 0 0
  • cok tsk ederim tekrardan kolay gelsin dersdeki tüm arkadaslara
#30.09.2009 20:48 0 0 0
  • bende katılmak istiyorum flash çalışma grubuna ama fazla bişey bilmiyorum rica etsem benide alırmısınız?
#06.10.2009 15:18 0 0 0
  • Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Aramıza hoşgeldiniz AyBeyazDenizMavi,
    Burda birçok arkadaşımız da sizin gibi
    sıfırdan başlayarak, anlatılan dersleri takip ederek,
    şimdi bizlerle harika flashlarını paylaşıyorlar.
    Çalışıp isteyince olmayacak şey yoktur.
    Alttaki linkten çalışmalarınıza başlayabilirsiniz.
    https://www.main-board.com/flash-dersleri/73932-flash-yapimina-giris.html
#06.10.2009 15:31 0 0 0
  • 1 kişilik daha yeriniz var mıdır arkadaşlar :P
#09.10.2009 19:51 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    PiSHKoPaT

    Sizin gibi bir arkadaşımızı
    dışarıda bırakmamıza imkân olmadığı için
    yeni bir sınıf daha açtık.


    Bununla beraber açılan bu yeni sınıfta
    yalnız kalmanıza gönlümüzün razı gelmeyeceğini düşünerek
    sizi de diğer arkadaşlarımız ile beraber oturacak şekilde
    bir ayarlama yaptık.


    Elimizde olmayan bu nedenden ötürü
    biraz sıkışık olarak oturma yeri ayarladığımız için
    sizden özür diler çalışmalarınızda başarılar dileriz.
    [/atex]
#09.10.2009 22:12 0 0 0
  • Sn. Ateş İlter sınıfınıza (sıkışıkta olsa) yer almaktan büyük mutluluk duyacağım :) En azından açta açıkta kalmadık. Buna şükür :) Sıkışıklık yarattığım için asıl ben özür dilerim. :D Rahatsız olan olursa sorun değil ayakta da giderim ;) Tekrar teşekkür ederim. Çalışmalarınızda yer almakten onur duyacağım...
#10.10.2009 09:11 0 0 0