FLASH GURUBU ÜYE MÜRACAAT SAYFASI

Son güncelleme: 27.03.2015 15:41
  • [atex]Değerli arkadaşım
    buz_kıran

    Üye olurken bizlere nedense
    geçici bir e-posta adresi bildirmenize rağmen,
    üyelik kaydınız yapılmıştır.


    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
    [/atex]
#04.04.2009 13:02 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    dumanalti

    Hiçbirşey bilmeden flash yapmaya başlamanızın
    sizin için çok daha iyi sonuçlar vereceğine inanıyorum.
    Aramıza hoşgeldiniz.


    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
    [/atex]
#04.04.2009 13:07 0 0 0
  • ama üye olmadım ben yada oldum mu bilmiyorum olmak istiyorum yinede bildireyim:)
#04.04.2009 13:24 0 0 0
#04.04.2009 15:03 0 0 0
  • tşk derim..
#04.04.2009 15:13 0 0 0
  • slm
    bende üye olmak istiyorumm
    iyi calısmalar
#05.04.2009 14:14 0 0 0
  • [atex]Sevgili arkadaşım
    ayrılıkların şairi

    Sizin gibi bir arkadaşımızın
    aramıza katılmak istediği için çok sevindim.


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Size çalışmalarınızda başarılar dilerim.
    [/atex]
#05.04.2009 16:54 0 0 0
  • sevgili buz_kıran aramıza hoşgeldin arkadaşım..güzel flashlarını izleyebileceğimizi düşünüyorum..sana şimdiden başarılar dilerim..


    diğer yeni üye olan arkadaşlarımıza da başarılar diliyorum....
#05.04.2009 22:30 0 0 0
vkt vkt foto
  • merhabalar,
    Ben de Flash yapımını öğrenmeyi çok arzuluyordum,sonunda bir arkadaşımın tavsiyesi ile burayı keşfettim :) Programı ve çalışma paketini birkaç gün önce bilgisayarıma kaydetmiştim,buradaki bilgiler dahilinde ve sayenizde ben de ilk flashımı yapmış oldum..Ben de bu gruba üye olmak istiyorum..
    Ayrıca yapmış olduğum ilk flashımı da sizlerle paylaşmak isterim...
#06.04.2009 20:38 0 0 0
#06.04.2009 21:48 0 0 0
  • atasilteri ateistler diye okuduğum için kenidme çok kızmıştım :D
    Bizde katılabilirmiyiz bu flash grubunuza
#13.04.2009 10:43 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    greSS

    Kendinize hiç kızmayın.
    İnsan herzaman dikkatini toparlayamıyor.


    Zaten artık siz de Flash Gurubu Üyesi oluğunuz için
    çalışmalarınız sırasında zaman zaman istemeyerek hata yapıp,
    kimbilir daha ne kadar çok kendinize kızacaksınız.


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
    [/atex]
#14.04.2009 02:15 0 0 0
  • grubunuza katilmaktan onur duyarim
#15.04.2009 17:13 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    NaZaR

    Sizin gibi bir arkdaşımızın daha
    bizlerin arasına katılmak istemesi nedeniyle
    asıl bizler onur duyuyoruz.


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    çalışmalarınızda başarılar dilerim.
    [/atex]
#15.04.2009 17:51 0 0 0
  • bende olmak istiyorum yoksa flash yapamıyorum diye çıldırıcammm ne hastaLıktır bu ya enteresan yapamayınca rahatsızlIK veriyor :(
#15.04.2009 18:07 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    m_o_r

    Flash Çalışma Gurubu ailesi
    olarak bizler sizin gibi bir arkadaşımızı
    öyle hasta hasta bir köşede bırakacak değiliz.
    Hele çıldırmanıza asla müsaade etmeyiz.


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
    [/atex]
#15.04.2009 20:26 0 0 0
  • Bende katiLabiLir miyim lutfen?
#16.04.2009 11:04 0 0 0
  • [atex]Sevgili arkadaşım
    NarCicegi

    Yaklaşık üç sene sonra
    size de bu hastalığı bulaştırdığımız için mutluyum.


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
    [/atex]
#16.04.2009 13:47 0 0 0
  • çok teşekkür ederim atasilteler hocam çok naziksiniz...
#16.04.2009 19:30 0 0 0