FLASH GURUBU ÜYE MÜRACAAT SAYFASI

Son güncelleme: 27.03.2015 15:41
  • Evet, Flash harika bir şey.. Ama flash tan çok ateşilter hocamın anlatımı, nezaketi ve sabrı
    beni bu işi yapabileceğime ikna etti. Bir haftalık üyeyim ve bir haftadır sayfaların arasında bişeyler okuyup yapmaya çalışıyordum bugün bir resmi hareket ettirdim diye on kişiye gösterdim sonra sayfaların arasında Pedaliza kardeşimizin ortaköy flash ını gördüm bayıldım. Sayın Xavi Hocam, Bende üye olmak istiyorum tabii mümkünse...
#13.02.2009 22:45 0 0 0
  • Aranıza katılmak istiyorum, seyrettiğim flashlardan oldukca etkilendim,cok güzel bir iş flash işine bende girip güzel işler yapmak istiyorum sizlerin yardımıyla
    Teşekkürler İyi Forumlar
#14.02.2009 22:15 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    UltrAsLaN-Brky

    Aramıza hoşgeldiniz.
    Üyelik kaydınız yapılmış olup,
    size çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#15.02.2009 00:28 0 0 0
  • Hocam bende Flash grubuna üye olmak istiyorum, mümkün mü?
#15.02.2009 00:56 0 0 0
  • Değerli arkdaşım
    doorcap

    Sadece istemeniz yeter..
    Bizler elimizden geleni yapmak için buradayız.


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Hayırlı olsun..!
#15.02.2009 01:11 0 0 0
  • Hocam mümkünse bende üye oLabiLir miyim ?

    KoLay geLsin...
#17.02.2009 15:11 0 0 0
  • Sevgili arkadaşım
    E-MaSTeR

    Neden olmasın..?
    Üstelik üyelik başvurunuza çok sevindim.


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim...
#17.02.2009 17:19 0 0 0
  • Bende katılmak istiyorum,Teşekkürler.
#18.02.2009 22:43 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    dabanlıoglu

    İsteğiniz üzere üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.

#19.02.2009 02:27 0 0 0
  • bende bende banane):)çok güzel eserler çıkmış ortaya ellerinize sağlık öğreten arkadaşlarında yüreğine sağlık bende yapabilirmiyim bilmiyorum eğer sabrınız bana yeterse bende katılmak istiyorum ilk sayfadaki istenilen dosyayı ve eğitim dosyasını indirdim lakin açınca bakakaldım ne dersiniz girebilirmiyim?
#20.02.2009 04:21 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    waterlily

    Dün gece sizi programı indirirken ve ders çalışırken gördüm.


    Bizim değil; fakat sizin sabrınız yeterse
    bizlerden hiçbir farkınız olmadığı için
    eminim en az bizler kadar,
    hattâ bizlerden daha güzel flashlar yapabilirsiniz.


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#20.02.2009 14:55 0 0 0
  • çok sevindim inşallah yapabilirim proğramdan dersi anlamayanlar parmak kaldırabilirmi?:)
#20.02.2009 15:00 0 0 0
  • Dersi anlamayanlar,
    daha doğrusu bizim anlatamadığımız konuların
    neresini ve neden anlamadıklarını,
    aşağıdaki linki tıklayarak orada karşılarına çıkan bölümde
    eğer daha önce bu konuda sorulmuş bir soru yoksa,
    veya verilen cevaplar kendisini tatmin etmiyorsa,
    bu sorusunu konu aynıysa aynı başlık altında,
    yok eğer konu değişik ise bu defa ayrı bir konu açarak
    açık, anlaşılabilir bir biçimde arkadaşlarımıza sorabilirler.

    https://www.main-board.com/flash-dersleri/

    Bu kadar kalabalık bir sınıf içinde
    kaldıracağınız parmağın görünmeme ihtimaline karşılık
    böyle bir uygulama yapılmaktadır.



    NOT:
    Çalışmalarınız sırasınca eğer yorulursanız
    size çok faydası olacağını sandığım Flash Şiirler bölümüne giderek
    arkadaşlarımızın yaptığı flashları izler ve onlar hakkındaki düşüncelerinizi yazarsanız
    hem çalışmalarınıza yön verebilir ve hem de sizin bu konuda çalışan
    arkadaşlarınızı sayısını çoğaltmış olursunu diye düşünüyorum.

    https://www.main-board.com/flash-siirler/
#20.02.2009 15:14 0 0 0
  • ilk olarak s.a

    bende flash grubuna üye olmak istiyorum sizce bir sakincasi yoksa
#21.02.2009 14:58 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    Jenq

    Hoşgeldiniz.


    Bizce ne sakıncası olabilir ki..


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#21.02.2009 15:04 0 0 0
  • bende isterem :D banide kaydedermisiniz
#21.02.2009 16:28 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    ozgurluk_5643

    Kaydınız yapılmıştır.


    Size çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#21.02.2009 17:34 0 0 0
  • Kuzenim UltrAsLaN-Brky ın tavsiyesi ve forumda izleyip etkilendiğim flashlardan yola çıkarak bende böyle güzel işler yapmak istediğimi farkettim ve ilk Flashımı UltrAsLaN-Brky'ın yardımlarıyla yaptım.Flashı paylaşmak için sabırsızlanıyorum.Aranızda Bulunmaktan Mutluluk Duyarım Cevabınızı Bekliyorum Teşekkürler...Kolay Gelsin...
#22.02.2009 14:54 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    PaylasiM-User

    Öncelikle size ve daha sonra
    sizi bize kazandıran arkadaşımız
    UltrAsLaN-Brky'ya teşekkür ederim.


    Aramıza hoşgeldiniz.
    Üyelik kaydınız yapılmış olup,
    çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#22.02.2009 22:53 0 0 0