çalışmaları izlerken çok keyif alıyorum ve bende keyif alınacak çalışmalar yapmak istiyorum
bana yardımcı olursanız çok sevinirim (ama hiçbişey bilmediğimi belirmeliyim)
Fakat hem sizin gibi bu işten keyif almamız,
hem de başka hiçbir yerde sağlanmayan kolaylıkların
yönetim tarafından bizlere tanınması nedenleriyle,
tüm flash seven dostlarımız ile biraraya geldik
üstelik sizlerin katılmasıyla da gittikce büyüyoruz.
Aramıza hoşgeldiniz.
Üyelik kaydınız yapılmıştır.
Size çalışmalarınızda başarılar dilerim.
Daha ilk mesajınızı gelip de buraya yazmanızın,
sizin bu konuda ne kadar istekli olduğunuzun
en büyük kanıtı olarak kabul ediyorum...
Sizin gibi bir arkadaşımızın bu arzusunu yerine getirmek
bizleri çok mutlu ettiğinden hiç şüpheniz olmasın.
Üyelik kaydınız yapılmıştır.
Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
basaramayacagımı düsündüğüm için çekinmiştim ama sonun da bütün cesaretimi toplayıp bende buraya yazıyorum flash yapma konusunda hiç bilgim yok ama burda izledigim flashlar o kadar güzel ve basarılı ki bende birgün sizler kadar basarılı flashlar yapmayı umarak beni de aranıza kabul etmenizi rica ediyorum
internetteyemi sayılmam fakat sitenize hayran kaldım her telden konu var özeliklede bu flash konusunu hep merak etmişimdir bu yüzden bende üye olmak öğrenmek istiyorum fakat çalışan biri olduğum için aşırı performans beklemeyiniz
Flash yapmayı öğrenmek istemeniz
sanıyorum yeterli bir neden.
Bunun için fazla bir zaman da ayırmanıza gerek yok.
Üstelik çalışan birisi olduğunuza göre
bu konu kısmen de olsa sizi çalışma ortamının stresinden
bir süre bile olsa uzaklaştıracağı için
eminim sizin için faydalı bir meşgale olacaktır.
Tek korkum, bu hastalığın virüsü insana bir bulaştı mı,
bana inanın kurtulmanız oldukca zor..
Üyelik kaydınız yapılmıştır.
Aramıza katılmak istediğiniz için size teşekkür eder,
Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
bende geldim sonunda..üyeliğim bir hayli oldu..hatta bu flash programını önceden yüklemiştim..çalışma programınada bakmıştım ama hiçbirşey anlamamıştım
sonra birkaç birşey öğrendim ,ama çok eğlenceli gelmeye başladı bu çalışma...
ben niye duruyorum dedim ve bu çalışmalara ortak olmaya karar verdim...benim istediğim de ilk aşamadan başlayarak çok güzel flashlar yapmak..umarım bu konuda başarılı olurum..
smodum ayrıca süper açıklamalarınızla daha çok sevdiriyorsunuz flash yapımını...
benide üye yaparsanız sevinirim..:
Aradan bu kadar zaman geçtikten sonra
flash yapmaya başlama kararınız,
sanıyorum bu defa daha azimli olduğunuzu gösteriyor.
Eğer herşeye baştan başlamak istiyorsanız
içinde bazı ufak tefek eksik resimler bulunmasına rağmen
aşağıdaki linkteki birinci mesajdan itibaren çalışmalarınıza başlayabilirsiniz.
Üyelik kaydınız yapılmıştır.
Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
selam aslında bende yapmak istiyorum el atmadıgım bir tek burası kaldı burayıda fethetmek istiyorum ama becerebilirmiyim bilmiyorum xavi abime söyledim yardımcı olacağını söyledi birazda cesaret verdi sağolsun sayın atasilter abim yapabilirmiyim bilmiyorum inşallah becere bilirim bende katılmak istiyorum cesaretimi toplayıp yazdım saygılarımla...
Ya bir$ey SoraCagim önCe
benDe yapCam müraCatimiDa
bu SwiShmaX programi benDe CaLi$miyor..
aCiLiyor Sonra kenDi kenDine kapaniyor!
KaC Defa okaDar ugra$tigim $eyLer bo$a gitti!
aCaba benDemi var bir Sorun yokSa programDami
WinDowS ViStaDa iyi CaLi$iyormu$ ara$tirDim!
GerCi Benim öbür pCDe De CaLi$miyorDu (WinDowS xp SP 2)..
bir aLLahin kuLu yarDim etSin yaa
ö.m. yarDim eDerSeniz Sevinirim
konu ba$ka yerLere kaymaSin