FLASH GURUBU ÜYE MÜRACAAT SAYFASI

Son güncelleme: 27.03.2015 15:41
  • benide aranıza alırsanız çok sevinirim

    çalışmaları izlerken çok keyif alıyorum ve bende keyif alınacak çalışmalar yapmak istiyorum
    bana yardımcı olursanız çok sevinirim (ama hiçbişey bilmediğimi belirmeliyim)
#30.12.2008 21:36 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    aysoo19

    Bizler de sizin gibi bu işi hiç bilmiyorduk.

    Fakat hem sizin gibi bu işten keyif almamız,
    hem de başka hiçbir yerde sağlanmayan kolaylıkların
    yönetim tarafından bizlere tanınması nedenleriyle,
    tüm flash seven dostlarımız ile biraraya geldik
    üstelik sizlerin katılmasıyla da gittikce büyüyoruz.


    Aramıza hoşgeldiniz.
    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Size çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#30.12.2008 23:43 0 0 0
  • bende üye olmak istiyorummmmmmmmmmmmbende bende ögrenmek istiyorumm bi sakıncası varmııı
#02.01.2009 14:34 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    CLeopatRa

    Daha ilk mesajınızı gelip de buraya yazmanızın,
    sizin bu konuda ne kadar istekli olduğunuzun
    en büyük kanıtı olarak kabul ediyorum...


    Sizin gibi bir arkadaşımızın bu arzusunu yerine getirmek
    bizleri çok mutlu ettiğinden hiç şüpheniz olmasın.
    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#02.01.2009 16:41 0 0 0
  • basaramayacagımı düsündüğüm için çekinmiştim ama sonun da bütün cesaretimi toplayıp bende buraya yazıyorum flash yapma konusunda hiç bilgim yok ama burda izledigim flashlar o kadar güzel ve basarılı ki bende birgün sizler kadar basarılı flashlar yapmayı umarak beni de aranıza kabul etmenizi rica ediyorum :)
#02.01.2009 21:04 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    B A L I M

    Ben bile flash yapabildikten sonra
    sizin başaramamanız neredeyse imkânsız.


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#02.01.2009 21:32 0 0 0
  • internetteyemi sayılmam fakat sitenize hayran kaldım her telden konu var özeliklede bu flash konusunu hep merak etmişimdir bu yüzden bende üye olmak öğrenmek istiyorum fakat çalışan biri olduğum için aşırı performans beklemeyiniz :)
#02.01.2009 22:50 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    erkekmelek

    Flash yapmayı öğrenmek istemeniz
    sanıyorum yeterli bir neden.
    Bunun için fazla bir zaman da ayırmanıza gerek yok.

    Üstelik çalışan birisi olduğunuza göre
    bu konu kısmen de olsa sizi çalışma ortamının stresinden
    bir süre bile olsa uzaklaştıracağı için
    eminim sizin için faydalı bir meşgale olacaktır.


    Tek korkum, bu hastalığın virüsü insana bir bulaştı mı,
    bana inanın kurtulmanız oldukca zor..


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Aramıza katılmak istediğiniz için size teşekkür eder,
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.

#03.01.2009 04:32 0 0 0
  • bende geldim sonunda..üyeliğim bir hayli oldu..hatta bu flash programını önceden yüklemiştim..çalışma programınada bakmıştım ama hiçbirşey anlamamıştım:)
    sonra birkaç birşey öğrendim ,ama çok eğlenceli gelmeye başladı bu çalışma...
    ben niye duruyorum dedim ve bu çalışmalara ortak olmaya karar verdim...benim istediğim de ilk aşamadan başlayarak çok güzel flashlar yapmak..umarım bu konuda başarılı olurum..

    smodum ayrıca süper açıklamalarınızla daha çok sevdiriyorsunuz flash yapımını...
    benide üye yaparsanız sevinirim..::)
#03.01.2009 14:15 0 0 0
  • Bende üye olmak istiyorum, ilginiz için şimdiden teşekkür ederim.
#03.01.2009 22:50 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    nurcansss

    Aradan bu kadar zaman geçtikten sonra
    flash yapmaya başlama kararınız,
    sanıyorum bu defa daha azimli olduğunuzu gösteriyor.


    Eğer herşeye baştan başlamak istiyorsanız
    içinde bazı ufak tefek eksik resimler bulunmasına rağmen
    aşağıdaki linkteki birinci mesajdan itibaren çalışmalarınıza başlayabilirsiniz.


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.

    https://www.main-board.com/flash-genel/66221-flash-swishmax-dersleri-eski-notlari.html
#04.01.2009 02:18 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    A.Furkan

    Aramıza hoşgeldiniz.
    İsteğiniz üzere üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Hayırlı olsun.


    Çalışmalarnızda başarılar dilerim.
#04.01.2009 02:21 0 0 0
  • Aramıza Hoşgeldiniz Çalışmalarınızda Başarılar Arkadaşlar..
#04.01.2009 13:07 0 0 0
  • selam aslında bende yapmak istiyorum el atmadıgım bir tek burası kaldı burayıda fethetmek istiyorum ama becerebilirmiyim bilmiyorum xavi abime söyledim yardımcı olacağını söyledi birazda cesaret verdi sağolsun sayın atasilter abim yapabilirmiyim bilmiyorum inşallah becere bilirim bende katılmak istiyorum cesaretimi toplayıp yazdım saygılarımla...
#05.01.2009 10:16 0 0 0
  • Sayın sevgi

    Ates Hocam yoğun sanırım Bu ara..
    Üyelik Kaydınız Yapılmıştır
    Hoşgeldiniz..
#06.01.2009 00:14 0 0 0
  • teşekkür ederim abi hoşbuldum umarım becerebilirim
#06.01.2009 11:48 0 0 0
  • becerirsin sevgi hoşgeldin canım
#06.01.2009 13:23 0 0 0
  • hoşbuldum ablam inşallah beceririm :)
#06.01.2009 14:32 0 0 0
  • Ya bir$ey SoraCagim önCe
    benDe yapCam müraCatimiDa
    bu SwiShmaX programi benDe CaLi$miyor..
    aCiLiyor Sonra kenDi kenDine kapaniyor!
    KaC Defa okaDar ugra$tigim $eyLer bo$a gitti!
    aCaba benDemi var bir Sorun yokSa programDami:S
    WinDowS ViStaDa iyi CaLi$iyormu$ ara$tirDim!
    GerCi Benim öbür pCDe De CaLi$miyorDu (WinDowS xp SP 2)..

    bir aLLahin kuLu yarDim etSin yaa
    ö.m. yarDim eDerSeniz Sevinirim
    konu ba$ka yerLere kaymaSin:)

    t$k eDerim
#07.01.2009 19:50 0 0 0