FLASH GURUBU ÜYE MÜRACAAT SAYFASI

Son güncelleme: 27.03.2015 15:41
  • Slm , Benide aranıza alırmısınız.şimdiden teşekkürler. :)
#24.11.2008 13:24 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    pavri

    Neden olmasın..?
    Sizi de aramızda görmek bizi sevindirir.


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#24.11.2008 16:43 0 0 0
  • ben de üye olmak istiyorum :)
#27.11.2008 06:39 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    ferıhan

    Aramıza hoşgeldiniz.
    Üyelik kaydınız yapılmıştır.


    Size çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#28.11.2008 00:52 0 0 0
  • Merhabalar Bende Katilabilirmiyim Araniza?
#30.11.2008 18:53 0 0 0
  • merhabalar bende Flash yapmak istiyorum..ama yeterli bilğim ve şu an elimde pek proğram yok olsada zati yardım almadan yapamam kendimce uğraştım ama olmadı..zaman sürecimde kısıtlı ancak akşamları çalışabilirim flaşh... Az çok kodlar ve html çalışmalarından bilğim var..bana flaşh yapımında yardımcı olursanız sevinirim..benide aranıza alırmısınız?..şimdiden teşekürler..kolay gelsin
#30.11.2008 22:57 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    deniz80

    Aramıza katılmak istediğinize çok sevindim.
    Bu nedenle size teşekkür ederim.


    Sanıyorum burada mesajınızda değindiğiniz
    bütün sorularınızın cevabını bulabileceksiniz.
    Hızlı çalışmanıza gerek yok.
    Akşamları vakit buldukca çalışmalarınızı yapar
    karşılaşacağınız sorunları burada dile getirebilirsiniz.


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#30.11.2008 23:52 0 0 0
  • Sevgili arkadaşım
    Xavi

    Siz zaten katıldınız bile..


    Flashlarınızı zevk ile izlemeye başladık.
    Sanıyorum yakında daha güzellerini de izleyeceğiz.
    Başvurunuz için teşekkür eder,
    çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#01.12.2008 01:20 0 0 0
  • hocam proğramı indirdim
    kabul ederseniz öğrenciniz olmak istiyorum
    fakat proğram hakkında en ufak dahi bilgim
    yok. ama azmim var
    sağlıcakla kalın iyi çalışmalar
#01.12.2008 10:56 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    BULUVEY

    Daha önce bu konuda hiçbir bilginiz olmaması
    hiç ama hiç önemli değil..
    Eğer neredeyse herbir kelimesi
    dikkat ve özenle sizleri sıkmayacak şekilde seçilmiş,
    fakat önemli olan notları tek tek okuyarak,
    çalışma paketi içindeki elemanlar ile bir başlangıç çalışması yaparsanız
    eskilerin dediği gibi flash yapmanın da bir bakıma:

    "Alet işler, el övünür..!"

    atasözünün ne kadar doğru olduğuna
    bir defa daha şahit olacaksınız.


    Üyelik kaydını yapılmıştır.
    Size çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#01.12.2008 15:03 0 0 0
  • selam hocam bende üye olmak istiyorum. flsh ta yeni olmama rağmen sizin sayenizde ilerleteceğime inanıyorum.teşekkürler.sağlıcakla kalın.
#01.12.2008 23:06 0 0 0
  • Sevgili arkadaşım
    nursun

    Guruba üye olmak istemenize sevindim.
    Kendi kendinize öğrendiğinizi sandığım Flash yapmayı
    burada çok daha ilerilere götüreceğinize eminim.


    Bizlerle paylaştığınız flashlar nedeniyle,
    üyelik kaydınız doğrudan doğruya
    İkinci Çalışma Gurubu'na yapılmıştır.


    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#01.12.2008 23:25 0 0 0
  • teşekkürler hocam umarım sizi hayal kırıklığına uğratmam.
    sevgiler.
#02.12.2008 00:14 0 0 0
  • merhabalar SWiSHmax proramı birkaç yıldır program arşivimde olmasına rağmen doğru düzgün kaynak bulamadığım için kullanmasını bilmiyordum bu yüzden kendimi power pointe
    slayt hazırlamaya vermiştim ama bi yerde pps de sıkıyor çünkü verebileceğim efeck saysı çok az ve sıradan efeckler
    çok başarılı ve seviyeli bir forum özelikle adminlerin ders anlatımları ve sorulara cevaplar seviyeli dersleri inceledim zorlanmadan hepsini yapabiliyorum ilk dememelerimde
    tabi fırsat buldukça inceleyebiliyorum
    biraz htlm biliyorum resim ve mp3 programlarınıda kullana biliyorum
    SWiSHmax programını öğrenmek istiyorum flaş çalışma gurubu üyesi olmak istiyorum
#02.12.2008 07:51 0 0 0
  • Sevgili arkadaşım
    baytesaduf2

    Bu bilgileriniz ile kısa sürede
    hem de başarılı Flashlar yapabileceğinizi tahmin ediyorum.
    Emin değilim ama galiba internet ortamında
    flash eğitiminin en güzel yapıldığı yer burası.


    Bizlere katılmak için yaptığınız başvuru nedeniyle
    size teşekkür eder, kaydınızın yapıldığını bildirir
    çalışmalarınızda başarılar dilerim.


    Sağlıcakla kalınız.
#02.12.2008 14:19 0 0 0
  • Selam..
    Ben de aranıza katılmak istiyorum..Ben bu konuya meraklı ama hiç bilgisi olmayan biriyim.. Bana sabredebilecekseniz hemen kavrayacağıma inanıyorum..
    Gerekli programları indirdim.. Sorarak araştırarak izleyerek öğreneceğime ve işi ilerleteceğime inanıyorum..
    Siz de bana inanıp beni aranıza alır mısınız?
#04.12.2008 13:22 0 0 0
  • Sevgili arkadaşım
    ŞeMuKaBu


    Çok kısa bir süre önce olumlu faaliyetleriniz
    ve arkadaşlarımıza olan samimi yaklaşımlarınız ile
    "Haftanın Üyesi"
    sıfatını kazanmış bir üyemiz olarak,
    sizi üye kaydetmek bizi çok sevindirdi..


    Pekçok arkadaşım, flash yapmaya
    aynen sizin gibi daha önce bu konuda hiçbir bilgisi olmadan başladı
    ve bugün hemen hemen herkesin beğendiği flashları sunmaya
    ve hatta bu işin hocalığını yapmaya başladılar..
    Zaten bana göre sizin en büyük şansınız
    daha önce hiç flash yapmamış olmanız.


    Lütfen çalışmalarınıza acele etmeden
    burada yazılı olan bilgileri sıra ile
    ve içinize sindire sindire okuyup
    uygulamaya çalışınız.
    Bu konuda ne kadar çabuk gelişme göstereceğinize
    siz bile şaşıracaksınız.


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#04.12.2008 18:05 0 0 0
  • merhabalar ben üye olmuşum ama şimdi ben napacam bir yol gösterin..flahş grubuna
#04.12.2008 20:16 0 0 0
#04.12.2008 21:55 0 0 0