merhabalar bende Flash yapmak istiyorum..ama yeterli bilğim ve şu an elimde pek proğram yok olsada zati yardım almadan yapamam kendimce uğraştım ama olmadı..zaman sürecimde kısıtlı ancak akşamları çalışabilirim flaşh... Az çok kodlar ve html çalışmalarından bilğim var..bana flaşh yapımında yardımcı olursanız sevinirim..benide aranıza alırmısınız?..şimdiden teşekürler..kolay gelsin
Aramıza katılmak istediğinize çok sevindim.
Bu nedenle size teşekkür ederim.
Sanıyorum burada mesajınızda değindiğiniz
bütün sorularınızın cevabını bulabileceksiniz.
Hızlı çalışmanıza gerek yok.
Akşamları vakit buldukca çalışmalarınızı yapar
karşılaşacağınız sorunları burada dile getirebilirsiniz.
Üyelik kaydınız yapılmıştır.
Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
Flashlarınızı zevk ile izlemeye başladık.
Sanıyorum yakında daha güzellerini de izleyeceğiz.
Başvurunuz için teşekkür eder,
çalışmalarınızda başarılar dilerim.
hocam proğramı indirdim
kabul ederseniz öğrenciniz olmak istiyorum
fakat proğram hakkında en ufak dahi bilgim
yok. ama azmim var
sağlıcakla kalın iyi çalışmalar
Daha önce bu konuda hiçbir bilginiz olmaması
hiç ama hiç önemli değil..
Eğer neredeyse herbir kelimesi
dikkat ve özenle sizleri sıkmayacak şekilde seçilmiş,
fakat önemli olan notları tek tek okuyarak,
çalışma paketi içindeki elemanlar ile bir başlangıç çalışması yaparsanız
eskilerin dediği gibi flash yapmanın da bir bakıma:
"Alet işler, el övünür..!"
atasözünün ne kadar doğru olduğuna
bir defa daha şahit olacaksınız.
Üyelik kaydını yapılmıştır.
Size çalışmalarınızda başarılar dilerim.
merhabalar SWiSHmax proramı birkaç yıldır program arşivimde olmasına rağmen doğru düzgün kaynak bulamadığım için kullanmasını bilmiyordum bu yüzden kendimi power pointe
slayt hazırlamaya vermiştim ama bi yerde pps de sıkıyor çünkü verebileceğim efeck saysı çok az ve sıradan efeckler
çok başarılı ve seviyeli bir forum özelikle adminlerin ders anlatımları ve sorulara cevaplar seviyeli dersleri inceledim zorlanmadan hepsini yapabiliyorum ilk dememelerimde
tabi fırsat buldukça inceleyebiliyorum
biraz htlm biliyorum resim ve mp3 programlarınıda kullana biliyorum
SWiSHmax programını öğrenmek istiyorum flaş çalışma gurubu üyesi olmak istiyorum
Bu bilgileriniz ile kısa sürede
hem de başarılı Flashlar yapabileceğinizi tahmin ediyorum.
Emin değilim ama galiba internet ortamında
flash eğitiminin en güzel yapıldığı yer burası.
Bizlere katılmak için yaptığınız başvuru nedeniyle
size teşekkür eder, kaydınızın yapıldığını bildirir
çalışmalarınızda başarılar dilerim.
Selam..
Ben de aranıza katılmak istiyorum..Ben bu konuya meraklı ama hiç bilgisi olmayan biriyim.. Bana sabredebilecekseniz hemen kavrayacağıma inanıyorum..
Gerekli programları indirdim.. Sorarak araştırarak izleyerek öğreneceğime ve işi ilerleteceğime inanıyorum..
Siz de bana inanıp beni aranıza alır mısınız?
Çok kısa bir süre önce olumlu faaliyetleriniz
ve arkadaşlarımıza olan samimi yaklaşımlarınız ile
"Haftanın Üyesi"
sıfatını kazanmış bir üyemiz olarak,
sizi üye kaydetmek bizi çok sevindirdi..
Pekçok arkadaşım, flash yapmaya
aynen sizin gibi daha önce bu konuda hiçbir bilgisi olmadan başladı
ve bugün hemen hemen herkesin beğendiği flashları sunmaya
ve hatta bu işin hocalığını yapmaya başladılar..
Zaten bana göre sizin en büyük şansınız
daha önce hiç flash yapmamış olmanız.
Lütfen çalışmalarınıza acele etmeden
burada yazılı olan bilgileri sıra ile
ve içinize sindire sindire okuyup
uygulamaya çalışınız.
Bu konuda ne kadar çabuk gelişme göstereceğinize
siz bile şaşıracaksınız.
Üyelik kaydınız yapılmıştır.
Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
Aşağıdaki linki tıklayarak
çalışmaya nasıl başlayacağınızı anlatan konuyu görebileceğiniz gibi
o konunun bulunduğu ana bölümden
gece gündüz heran çalışmalarınız için gerekli bilgileri okuyabilir
ve eğer sorununuz olursa ve bu konuda bir cevap verilmemişse
yine aynı bölümde sorabilirsiniz.