

ben swicmax programını kurdum ama bir sorun var programı acamıyorum ve acıkcası pc kullanımındada cok usta olmadıgım icin nedir anlamadım
ben size cıkan uyarıyı söylersem sanırım siz anlasınız "Connect to the Web and press Try." birde unlock yazıyor
ingilizce bilmenenın verdigi bir caresızlık yasıyorum sanırım.Sizi biraz ugrasıtırcam sımdıden söylüyoum




..



.



