FLASH GURUBU ÜYE MÜRACAAT SAYFASI

Son güncelleme: 27.03.2015 15:41
  • SeLam sayın ve cok degerli yetkili arkadaslar..Bende flas dersi almak istiyorum banada yardımcı olursanız minnettar olurum..
#28.10.2008 23:49 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    CooL WoMaN

    Aramıza hoşgeldiniz..
    Üyelik kaydınız yapılmıştır.


    Sizi bu konuda başarılı görmek
    hepimizi mutlu edecektir.


    Sağlıcakla kalınız.
#29.10.2008 00:01 0 0 0
  • Atesilter ilginiz icin cok tesekkür ederim öncelikle ve daha baslar baslamaz da bir sorun ve soruyla karsınızdayım :) ben swicmax programını kurdum ama bir sorun var programı acamıyorum ve acıkcası pc kullanımındada cok usta olmadıgım icin nedir anlamadım:) ben size cıkan uyarıyı söylersem sanırım siz anlasınız "Connect to the Web and press Try." birde unlock yazıyor:) ingilizce bilmenenın verdigi bir caresızlık yasıyorum sanırım.Sizi biraz ugrasıtırcam sımdıden söylüyoum:)
#29.10.2008 01:40 0 0 0
  • Sevgili arkadaşım
    CooL WoMaN

    Anladığım kadarıyla siz çalışmalara başlamak için
    neler yapmanız gerektiğine ilişkin açıklamalarımızın
    yerini bularak okuyamamışsınız.

    Eğer aşağıdaki linki tıklayarak
    oradaki ilk mesaj içinde yazanlara göz atarsanız,
    sanıyorum hiçbir probleminiz kalmaz.


    https://www.main-board.com/flash-genel/75502-flash-gurubu-uye-muracaat-sayfasi.html

    Elinizde bulunan program yerine
    size yukardaki linkte verdiğim mesaj içindeki
    program ile çalışmalarınıza başlayabilirsiniz.

    Ayrıca karşılaştığınız problemleri çözmek için
    aşağıdaki linki tıklayınca karşınıza çıkacak olan sayfada
    bu sorularınızı sorabilirsiniz.
    Tabii sizden önce aynı konunun sorulup sorulmadığını
    araştırırsanız, cevabına da çok çabuk ulaşmış olursunuz.

    https://www.main-board.com/flash-dersleri/

    Eğer bu konuda başka sorularınız olursa
    lütfen çekinmeden gene yukardaki linkteki sayfaya
    konu açarak sormaktan çekinmeyiniz.


    Sağlıcakla kalınız.
#29.10.2008 03:50 0 0 0
  • Sevgili atesilter verdiginiz linkten dowland yapamadım cunkı hata veriyor..teknik bir sorun yasıyorum sanırım.. Bana mail adresiniz vermeniz münkünmü? cok sevınrım cunkı tam olarak burdan sorunumu anlatamıyorum..Tesekkurler
#29.10.2008 15:54 0 0 0
  • Çok yeniyim ama kabul ederseniz bende bu klüpte olmak istiyorum.
    Sevgiler.
#30.10.2008 00:27 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    CooL WoMaN

    Size mail adresimi vermem tabii ki mümkün.
    Bununla beraber siz benim flash yaptığıma bakmayınız.
    Ben bilgisayar problemlerinden neredeyse hiç anlamam.


    Teknik konularda bana da yardımcı olan
    pekçok arkadaşımız var.
    Eğer sorununuzu aşağıdaki linkte karşınıza çıkacak sayfada
    açarsanız, eminim bu konuda bilgili olan arkadaşlarımdan
    fazla beklemeden gerekli ve doğru yardımı alabilirsiniz.


    https://www.main-board.com/flash-dersleri/
#30.10.2008 02:18 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    shelin85

    Aramıza hoşgeldiniz.
    Sizin de aramızda olmak istemenizden
    eminim tüm dostlarımız da mutlu olacaklardır.


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Size çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#30.10.2008 02:20 0 0 0
  • SevgiLi üSTadLarım.. :)..
    ßende FLash yaPımına meRakLı ßiriyim uyguLamayı çOk iSTiyOrum..
    ama FaZLa güvenmiyOrum keNdime aÇıkcaSı.. :)
    ßana yardımCı OLurSanız çOk SeviniRim..
    Şimdiden tŞk ederim..
#03.11.2008 00:10 0 0 0
  • Değerli arkdaşım
    öYKü

    Sizin gibi Haftanın Üyesi seçilen bir arkadaşımızın
    aramıza katılmak istemesine çok sevindim...


    Eğer çalışmalarınızı içinize sindire sindire
    hiç acele etmeden devam ettirirseniz
    bu işin sandığınız kadar zor olmadığını göreceksiniz.

    Tüm Flash Çalışma Gurubu arkadaşlarım
    çalışmalarınızı sürdürürken karşılaşacağınız
    sorunlara yardım edeceğinden eminim...

    LÜTFEN BURAYI TIKLAYINIZ

    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Size başarılı çalışmalar dilerim.
#03.11.2008 00:28 0 0 0
  • Teşekkürler sevgili GARİP 07
#05.11.2008 12:36 0 0 0
  • SELAMUN ALEYKUM BENIDE ARANIZA ALIN NE OLURRRRRRRRRR
#05.11.2008 13:34 0 0 0
#05.11.2008 13:45 0 0 0
  • bende flash yapmak istiyorum...

    benide ekler misiniz derslerinize....
#07.11.2008 10:30 0 0 0
  • Selam arkadaşlar...
    Flash gurubuna üye olmanın bu kadar basit olduğunu yeni öğreniyorum .
    Neyse yüksek müsadelerinizle bende üye olmak istiyorum....
#07.11.2008 18:20 0 0 0
  • uyeligim ne zaman sonuclanır bende uye olabilir miyim
#07.11.2008 22:02 0 0 0
  • Merhaba atesilter hocam nasılsınız?

    Ben bir arkadaşım sayesinde tanıştım main-board ailesiyle ve şimdi çok mutluyum.
    İlk çalışmamı yaptım bir heyecanla ve size sundum.Aslında bu ilk değil;ilk çalışmamın boyutu çok büyük olduğu için yükleyemedim sisteme

    Bende grubunuza katılarak sizlerin bilgilerini paylaşarak çok daha güzel şeyler ortaya çıkarmak istiyorum.Sizleri üzmeyeceğimden ve yormadan öğreneceğimden emin olabilirsiniz.
    Teşekkür ederim.
#07.11.2008 22:34 0 0 0
  • Değerli arkadaşlarım
    SHiRiNe_
    QARİZMATİX
    N e F e S
    ve
    ankara_ruzgari

    Sizlerin de aramıza katılmanız ile
    Flash Çalışma Gurubu ailemizin
    çok daha güçleneceğine ve arkadaşlarımıza yapacağınız
    harika flashları izleme zevki vereceğinize eminim.


    Hepinizin üyelik kaydı yapılmıştır.
    Sağlık ve mutluluk içinde çalışmalar dilerim.
#08.11.2008 01:35 0 0 0
  • selam yapılan flashları gördüm çok güzellerdi bende yapmak istiyorum..umarım becerebilirim şimdiden yardımlar için teşekkürler
#11.11.2008 03:15 0 0 0