FLASH GURUBU ÜYE MÜRACAAT SAYFASI

Son güncelleme: 27.03.2015 15:41
  • atesilter üstatım bende üye omak istiyorum..
#19.12.2008 12:38 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    DBANA

    Daha önce flashlarınızı bizlerle paylaştığınız için
    üyelik kaydınız doğrudan doğruya
    İkinci Çalışma Gurubuna yapılmıştır.


    Başvurunuz için teşekkür eder,
    çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#19.12.2008 14:07 0 0 0
  • Teşekür ederim sagol.
#20.12.2008 17:50 0 0 0
  • ben sorularımı buraya yazabılır miyim ben indirilecek calısmaları indirdim resim yerlestırme var resımı yerlestırdım digerlerini nasıl yerlestırecegım birde yazıları degısık üzerıne yazacagım sekıllı olacak nasıl yapacagım
#20.12.2008 22:23 0 0 0
  • Değerli arkadaşım mustamer
    Sorularınızı sorabilmeniz için sizlere açılmış özel bir bölüm bulunmaktadır.
    Orada soracağınız sorulara bu işten anlayan tüm Flash Gurubu arkadaşlarım
    yardımcı olmaktadırlar.


    Eğer sorduğunuz soru orada yoksa siz de sorunuzu
    yeni bir konu açarak açık ve anlaşılır bir şekilde rahatlıkla sorabilirsiniz.


    https://www.main-board.com/flash-dersleri/
#20.12.2008 22:48 0 0 0
  • S.a Değerli Hocam,

    Flash grubunuza beni de dahil ederseniz, çok sevinirim.
#24.12.2008 01:15 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    GeceMavisi

    Sizden çok bizlerin sevineceğine emin olabilirsiniz.
    Aramıza hoşgeldiniz.


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Size çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#24.12.2008 01:22 0 0 0
  • Hoş buldum sevgili Hocam...

    Hayırlısı olsun şimdi den..
#24.12.2008 01:25 0 0 0
  • SelamünAleyküm arkadaşlar benim flashta biraz bilgim var ama bende kayıt olmak istiyorum aranıza alırsanız sevinirim birde nick deişimi yapabiliyormuyuz acaba nickimi değiştirebilrsem çok güzel olur herkese kolay gelsin
#24.12.2008 03:04 0 0 0
  • Bende flaş çalışmasına katılmak istiyorum, mümkünmü acaba? Yanlız bu konuda sıfırım. Teşekkürler.
#24.12.2008 12:35 0 0 0
#25.12.2008 03:20 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    nalus

    Bu konuda sıfır olmanızın
    sizin için çok daha iyi olduğunu
    sanıyorum çalışmalarınıza başladıktan sonra
    siz de göreceksiniz.


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#25.12.2008 03:23 0 0 0
  • benide aranıza aldığınız için teşekkür ederim
#25.12.2008 05:00 0 0 0
  • Merhaba Arkadaşlar;
    Flash hakkında hiç bir bilgim yok.
    Ben de bu gruba üye olmak istiyorum.
    Şimdiden teşekkür eder,başarılarınızın devamını dilerim..
    Sevgilerimle..
#26.12.2008 19:16 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    DiLoYaR_60

    Hiçbirimiz bu işi bilmiyorduk.
    Biraraya geldik, bir birimize yardım ede ede
    aşağıdaki yazıyı tıkladığınızda karşınıza çıkacak olan

    Flash Şiirler Bölümünde

    izleyeceğiniz flashları yapar olduk.
    Sizin de bizler gibi çalışmalarınıza başlayınca
    güzel flashlar yapabileceğinizi rahatlıkla ifade edebilirim.


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#26.12.2008 22:39 0 0 0
  • Bende üye olmak istiyorumm hemde cok acil....
#29.12.2008 22:04 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    dirty_bluee

    İsteğiniz üzerine üyeliğinizi acil olarak yaptım.
    Aramıza hoşgeldiniz.


    Çalışmalarınızda başarılar dilerim
#29.12.2008 22:32 0 0 0
  • Sağolun hocam inşallah en kısa sürede kaparım bu işi...
#29.12.2008 22:55 0 0 0
  • Sayın dirty_bluee

    Lütfen Acele etmeyin Ates Hocamın Her zaman Söyledigi gibi sindire sindire ve yavaş yavaş öğreniniz birini öğrenmeden diğerine geçerseniz.. Öğrenmediğiniz bölüm alınır ve üzülür
    Altta verdigim ilk linkteki genel teknik hataları öğreniniz ilerde herhangi bir sorunla karşılaşırsanız en azından hatanın yerini tespit etmiş olursunuz sizin açınızdan daha kolay ve atlatılması basit bir olay olur..
    Alttaki konularda Aradınızı Bulamadınız ise.. Yine aynı konu altında sorunuzu sorunuz.. Aramıza Hoşgeldiniz..

    https://www.main-board.com/flash-dersleri/
#29.12.2008 23:13 0 0 0