ben sorularımı buraya yazabılır miyim ben indirilecek calısmaları indirdim resim yerlestırme var resımı yerlestırdım digerlerini nasıl yerlestırecegım birde yazıları degısık üzerıne yazacagım sekıllı olacak nasıl yapacagım
Değerli arkadaşım mustamer
Sorularınızı sorabilmeniz için sizlere açılmış özel bir bölüm bulunmaktadır.
Orada soracağınız sorulara bu işten anlayan tüm Flash Gurubu arkadaşlarım
yardımcı olmaktadırlar.
Eğer sorduğunuz soru orada yoksa siz de sorunuzu
yeni bir konu açarak açık ve anlaşılır bir şekilde rahatlıkla sorabilirsiniz.
SelamünAleyküm arkadaşlar benim flashta biraz bilgim var ama bende kayıt olmak istiyorum aranıza alırsanız sevinirim birde nick deişimi yapabiliyormuyuz acaba nickimi değiştirebilrsem çok güzel olur herkese kolay gelsin
Merhaba Arkadaşlar;
Flash hakkında hiç bir bilgim yok.
Ben de bu gruba üye olmak istiyorum.
Şimdiden teşekkür eder,başarılarınızın devamını dilerim..
Sevgilerimle..
Lütfen Acele etmeyin Ates Hocamın Her zaman Söyledigi gibi sindire sindire ve yavaş yavaş öğreniniz birini öğrenmeden diğerine geçerseniz.. Öğrenmediğiniz bölüm alınır ve üzülür
Altta verdigim ilk linkteki genel teknik hataları öğreniniz ilerde herhangi bir sorunla karşılaşırsanız en azından hatanın yerini tespit etmiş olursunuz sizin açınızdan daha kolay ve atlatılması basit bir olay olur..
Alttaki konularda Aradınızı Bulamadınız ise.. Yine aynı konu altında sorunuzu sorunuz.. Aramıza Hoşgeldiniz..