Sayın değerli ve çok kıymetli ustam Ateş İLTER ; İnanın bu işi ben kafama iyice koydum ve ant içtim !..Uygun görürseniz bende aranıza katılmak ve öğrenmek-başarmak adına üye olmak istiyorum.Çalışmalarınızdaki güzellikler bana keyif ve haz veriyor...Başarılarınızda o güzellikleri izlemek, adeta ruhumu okşuyor...
Bizler burada sadece siz arkadaşlarımıza
Flash yapma konusunda elimizden geldiğince
yardımcı olmak için varız
ve sizin gibi gönülden flash yapmak isteyen
tüm arkadaşlarımızın varlığından güç kazanıyoruz..
Üyelik kaydınız yapılmıştır.
Size çalışmalarınızda başarılar dilerim.
hocam bende katılabilirmiyim bu gruba gerçi şu anlık bi flash yapma niyetinde değilim ama
beni bilirsiniz az çok mesaj larım kadar hızlı da flash yaparım
Ateş hocamızın kişi ayırt etmeksizin herkeze yardım ettiğini hepimiz biliyoruz..Hızlı flash yapma tekniği, şuanki en yeni öğrenciden tutun, en ustasına kadar herkez hızlı flash yapabilir bu artık çok kolay bi durum..
Ateş hocamızın kişi ayırt etmeksizin herkeze yardım ettiğini hepimiz biliyoruz..Hızlı flash yapma tekniği, şuanki en yeni öğrenciden tutun, en ustasına kadar herkez hızlı flash yapabilir bu artık çok kolay bi durum..
2 sene önce öyle bi teknik yoktu arkadaşım belki sana basit gelebilir
hiç bilmeyen bir insan için zor bilmem anlayabildinmi
her neyse seni ilgilendiren bir durum yok zaten ...
Selamlar,yapılan flash ları izlemek ve yapma isteği duymamak imkansız...Gerçekten çok güzel hepsi, emeği geçen herkese teşekkürler...
bende yapmak istiyorum ,ama ben çok acemiyim pc ye okuyorum, bakıyorum,ama anlayamadım bunun daha kolay bi yolu yokmu ?
yada daha yeni olduğum için zamanmı gerekiyo ?
3 Senedır İnternet Alemının ıcındeyım pek cok seye merak sardım html asp gıbı sıte kodlamalarına gırdım basarıyla cıkdım sıra flahsda benıde aranıza alırsanız sevınırım
Ve Bu Tür Yardımlarınız Icınde Tüm Main-Board Ailesine Tesekkur Ediyorum..