FLASH GURUBU ÜYE MÜRACAAT SAYFASI

Son güncelleme: 27.03.2015 15:41
  • Değerli arkadaşım
    namekanx

    Sizin de en az diğer arkadaşlarımız kadar
    güzel flash yapacağınızdan emin olabilirsiniz.


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim
#11.11.2008 16:24 0 0 0
  • Sayın değerli ve çok kıymetli ustam Ateş İLTER ; İnanın bu işi ben kafama iyice koydum ve ant içtim !..Uygun görürseniz bende aranıza katılmak ve öğrenmek-başarmak adına üye olmak istiyorum.Çalışmalarınızdaki güzellikler bana keyif ve haz veriyor...Başarılarınızda o güzellikleri izlemek, adeta ruhumu okşuyor...
#16.11.2008 02:56 0 0 0
#16.11.2008 04:16 0 0 0
  • Hocam tek kelime ile mükemmelsiniz !..

    noimage
#16.11.2008 11:54 0 0 0
  • slm bende uye olmak istiyorum bu kadar guzel paylasimlarin oldugu bir yerde olmaktan mutluyum hersye icin simdiden tsk ederim
#18.11.2008 16:00 0 0 0
  • ben neden ihtisaas odasına giremiyorum
#18.11.2008 16:03 0 0 0
  • slm cok guzel paylasimlarin oldugu boyel bir yerde olmak cok guzel ve bende flash dersleri almak yani uye olmak istiyorum simdiden tskler..
#18.11.2008 16:19 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    HAZANx

    Aramıza hoşgeldiniz.


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Size çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#18.11.2008 17:49 0 0 0
#18.11.2008 17:55 0 0 0
  • hocam bende katılabilirmiyim bu gruba gerçi şu anlık bi flash yapma niyetinde değilim ama
    beni bilirsiniz az çok mesaj larım kadar hızlı da flash yaparım :D
#22.11.2008 11:30 0 0 0
  • Marifet mesajda değil kemal

    anlayıp yapabilmekte :)
#22.11.2008 14:04 0 0 0
  • Marifet mesajda değil kemal

    anlayıp yapabilmekte

    ben marifetliyim demedim ama bi tane flash sunmuştum 1 hafta içinde bitirmiştim ilk denememde

    çok basit olmuştu ama gene de yapmıştım tabi atesilter hocamın yardimı ile
#22.11.2008 17:00 0 0 0
  • Ateş hocamızın kişi ayırt etmeksizin herkeze yardım ettiğini hepimiz biliyoruz..Hızlı flash yapma tekniği, şuanki en yeni öğrenciden tutun, en ustasına kadar herkez hızlı flash yapabilir bu artık çok kolay bi durum..
#22.11.2008 18:03 0 0 0
  • Ateş hocamızın kişi ayırt etmeksizin herkeze yardım ettiğini hepimiz biliyoruz..Hızlı flash yapma tekniği, şuanki en yeni öğrenciden tutun, en ustasına kadar herkez hızlı flash yapabilir bu artık çok kolay bi durum..

    2 sene önce öyle bi teknik yoktu arkadaşım belki sana basit gelebilir
    hiç bilmeyen bir insan için zor bilmem anlayabildinmi

    her neyse seni ilgilendiren bir durum yok zaten ...
#22.11.2008 19:38 0 0 0
  • Sevgili arkadaşım
    dalgacii

    Kaydınız yapılmıştır.


    Size çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#22.11.2008 21:27 0 0 0
  • Selamlar,yapılan flash ları izlemek ve yapma isteği duymamak imkansız...Gerçekten çok güzel hepsi, emeği geçen herkese teşekkürler...
    bende yapmak istiyorum ,ama ben çok acemiyim pc ye okuyorum, bakıyorum,ama anlayamadım bunun daha kolay bi yolu yokmu ?
    yada daha yeni olduğum için zamanmı gerekiyo ?
#23.11.2008 13:11 0 0 0
  • 3 Senedır İnternet Alemının ıcındeyım pek cok seye merak sardım html asp gıbı sıte kodlamalarına gırdım basarıyla cıkdım sıra :D flahsda benıde aranıza alırsanız sevınırım

    Ve Bu Tür Yardımlarınız Icınde Tüm Main-Board Ailesine Tesekkur Ediyorum..
#23.11.2008 22:47 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    izdil35

    Bize göre flash yapmakta kullanılan
    en basit program ve yöntem bu.


    Siz hele bir programı indirip kurun ve deneyin.
    Eğer yapamazsanız, programı silmekten başka
    size hiçbir zararı dokunmaz.
#24.11.2008 02:02 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    sedatinal

    Sizin gibi meraklı ve çalışkan arkadaşlarımızın
    bizlerle beraber olması bizleri de çok sevindirir.


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#24.11.2008 02:05 0 0 0