Selam kıymetli hocam öncelikle sade ve çok anlaşılır bir şekilde sunmuş olduğunuz flash derslerinde benim gibi beceriksize bile birşeyler yapabileceğimi hissettirdiğiniz için teşekkür ederim.. bi kaç gündür yaptığım basit şeylerden sonra flash grubuna katılıp kendimi geliştirebileceğimi düşündüm.. benide gruba kabul ederseniz çok sevinirim... şimdiden teşekkürler..
Ben bile flash yapabildikten sonra
inanıyorum ki bu dünyada flash yapamayacak kimse yok..
Hani ne demişler, alet işler el övünür..
Programınızı tanıdıktan sonra herşeyin daha kolay olduğunu
eminim siz de görecek ve bu güzel uğraşıya hasta olup
buralardan ayrılamayacaksınız.
Üyelik kaydınız yapılmıştır.
Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
Merhaba Hocam bende Üye olmak istiyorum. Yalnız Bir Sıkıntım var Nisan 15 ine kadar yeteri kadar aktif olamayabilirim Sebebim ise hem çalışıyorum hemde üniversite sınavlarım var onlara hazırlanmam lazım... Hiç giremicem anlamında söylemiyorum yüksek performans gösteremem o nedenle açıklama yapma gereği duydum bir kaç flash elbetteki paylaşıcam
Flash Gurubuna üye olduktan sonra
istediğiniz zaman istediğiniz süre içinde istediğinizi yapmakta serbestsiniz.
Hattâ flashlarınızı Flash Çalışma Gurubuna üye olmaksızın da paylaşabilirsiniz.
Üyelik kaydınız yapılmış olup
Size ileriki çalışmalarınızda başarılar dilerim.
selamlar bende bu flash derslerine katılmayı canı gönülden istiyorum
gerçekten flashla harikalar ve mükemmel şeyler yapıyorsunuz süpersiniz
ben gerekli dosyaları falan indirdim
yanlız button ve script yapımı konuları yokki yada benmi göremiyorum
banada bu konuda yardımcı olursanız çooooook sevinirim
bir an önce öğrenmeye geçmek istiyorum
eh biraz sabırsızımda bu konuda acil yardım lütfen.........
Eğer yanılmıyorsam siz zaten flash yapmaya başlamış bir arkadaşımızsınız.
Üye olarak bu bilgilerinizi daha da ilerleteceğinize eminim.
Mesajınızda değindiğiniz konularda acil olarak yardım almanız biraz güç.
Çünkü istediğiniz bilgilerin "Acil" olduğunu sanmıyorum.
Üstelik "Button" ve "Script" konuları yok değil konular var
fakat bu bilgilerin okuduğunuzu sandığım sayafada neden verilmediği
açık ve anlaşılır bir şekilde yazılı olarak duruyor.
hayır ben hiç flash falan yapmadımki
vede gerçekten bilmiyorum eğerki yardımcı olursanız
başlamayı düşünüyorum
sanırım bir başka üye arkadaşla falan karıştırdınız
Çalışma paketi dahil hertürlü başlangıç bilgisini alıp da
hemen çalışmaya başlayacağınıza
bir flash içinde daha az kullanım yeri olan ve
daha ziyade site girişleri ile reklam bannerleri yapımında uygulanan "Button" yapımı ile
daha hiçbir efekti bilmeden "Script" ile ilgili yazılımları sormanız
ve üstelik o bölümler içinde istediğiniz bilgilerin nerede olduğu yazıldığı halde
burada gündeme getirmeniz beni böyle bir düşünceye yöneltti.
Bununla beraber eğer siz öyle diyorsanız öyledir.
hakkınızda yanlış bir düşünceye kapıldığım için özür dilerim.
Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
NOT: Teşekkür butonu her mesajın hemen sağ alt tarafında
ve iyi görünebilmesi için kırmızı renklidir.
sanırım bilmediğim bir konuda soru sormuş olmam
sizi yanlış düşünceye sevketti
ama emin olunki hiç bir bilgim yok flash konusunda bende sandımki
sormuş olduğum button ve script flashla alakalı yada çalışmanın
başlangıcıdır diye tahmin etmiştim onun için sormuştum
neyse sayenizde öğrenmiş oldum teşekkürler
Ben sizin yerinizde olsam şu anda
Flash izlemek dahil herşeyi bırakır ve hemen çalışmaya başlardım.
Daha sonra çalışmaktan yoruldukca tekrar buraya gelir
ve bu defa Flash Şiirler bölümünde arkadaşlarımızın yaptığı
1000 civarında Flashı izlemeye başlar hem biraz dinlenir
ve hem de onlara benzer güzel flashlar yapacağımı hayal ederek
tekrar çalışmalarıma devam ederdim..
Tabii bütün bunlar kişiden kişiye değişen yöntemlerdir.
Eğer aşağıdaki linki tıkladığınızda karşınıza çıkacak olan sayfada
yeni bir konu açıp orada bu isteğinizi dile getiren mesajınızı yazarsanız
eminim pekçok arkadaşım size yardımcı olmaya çalışacaktır.