FLASH GURUBU ÜYE MÜRACAAT SAYFASI

Son güncelleme: 27.03.2015 15:41
  • Selam kıymetli hocam öncelikle sade ve çok anlaşılır bir şekilde sunmuş olduğunuz flash derslerinde benim gibi beceriksize bile birşeyler yapabileceğimi hissettirdiğiniz için teşekkür ederim.. bi kaç gündür yaptığım basit şeylerden sonra flash grubuna katılıp kendimi geliştirebileceğimi düşündüm.. benide gruba kabul ederseniz çok sevinirim... şimdiden teşekkürler..
#27.02.2009 15:18 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    durmus_28

    Ben bile flash yapabildikten sonra
    inanıyorum ki bu dünyada flash yapamayacak kimse yok..
    Hani ne demişler, alet işler el övünür..
    Programınızı tanıdıktan sonra herşeyin daha kolay olduğunu
    eminim siz de görecek ve bu güzel uğraşıya hasta olup
    buralardan ayrılamayacaksınız.


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#27.02.2009 17:44 0 0 0
  • İlk önce 5. yılını kutlayan main-board ve üyelerini Selamlıyorum,daha nice 5 yıllara...

    Ve bende flash bölümünde üye olmak istiyorum ,hazırladıgım flashlar var onları yayınlamak istiyorum,ilgilerinize şimdiden teşekkürler
#04.03.2009 13:27 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    hallederix

    Başvurunuz için teşekkür ederim.


    Üyelik kaydınız yapılmış olup
    çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#04.03.2009 22:10 0 0 0
  • Merhaba Hocam bende Üye olmak istiyorum. Yalnız Bir Sıkıntım var Nisan 15 ine kadar yeteri kadar aktif olamayabilirim Sebebim ise hem çalışıyorum hemde üniversite sınavlarım var onlara hazırlanmam lazım... Hiç giremicem anlamında söylemiyorum yüksek performans gösteremem o nedenle açıklama yapma gereği duydum bir kaç flash elbetteki paylaşıcam

    Saygılarımla
#05.03.2009 10:01 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    4KD0G4N

    Flash Gurubuna üye olduktan sonra
    istediğiniz zaman istediğiniz süre içinde istediğinizi yapmakta serbestsiniz.
    Hattâ flashlarınızı Flash Çalışma Gurubuna üye olmaksızın da paylaşabilirsiniz.


    Üyelik kaydınız yapılmış olup
    Size ileriki çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#05.03.2009 19:47 0 0 0
  • herkese merhaba bende üye olmak istiyorum isterseniz yapım bir flash ona göre karar verirsiniz
#06.03.2009 20:00 0 0 0
  • Değerli arkdaşım
    snptk

    Biz ister flash yapmasını bilin isterseniz hiç bilmeyin
    istekli olan her üyemizi Flash Gurubuna başvurularını kabul ediyoruz.


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#06.03.2009 22:36 0 0 0
  • tmm cok tsk ederim
#07.03.2009 11:53 0 0 0
  • selamlar bende bu flash derslerine katılmayı canı gönülden istiyorum
    gerçekten flashla harikalar ve mükemmel şeyler yapıyorsunuz süpersiniz
    ben gerekli dosyaları falan indirdim
    yanlız button ve script yapımı konuları yokki yada benmi göremiyorum
    banada bu konuda yardımcı olursanız çooooook sevinirim
    bir an önce öğrenmeye geçmek istiyorum
    eh biraz sabırsızımda bu konuda acil yardım lütfen.........
#10.03.2009 12:01 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    kır_çiçeği07

    Eğer yanılmıyorsam siz zaten flash yapmaya başlamış bir arkadaşımızsınız.
    Üye olarak bu bilgilerinizi daha da ilerleteceğinize eminim.

    Mesajınızda değindiğiniz konularda acil olarak yardım almanız biraz güç.
    Çünkü istediğiniz bilgilerin "Acil" olduğunu sanmıyorum.

    Üstelik "Button" ve "Script" konuları yok değil konular var
    fakat bu bilgilerin okuduğunuzu sandığım sayafada neden verilmediği
    açık ve anlaşılır bir şekilde yazılı olarak duruyor.


    Üyelik kaydınız yapılmıştır
    Size çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#10.03.2009 14:19 0 0 0
  • hayır ben hiç flash falan yapmadımki
    vede gerçekten bilmiyorum eğerki yardımcı olursanız
    başlamayı düşünüyorum
    sanırım bir başka üye arkadaşla falan karıştırdınız
#10.03.2009 15:00 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    kır_çiçeği07

    Çalışma paketi dahil hertürlü başlangıç bilgisini alıp da
    hemen çalışmaya başlayacağınıza
    bir flash içinde daha az kullanım yeri olan ve
    daha ziyade site girişleri ile reklam bannerleri yapımında uygulanan "Button" yapımı ile
    daha hiçbir efekti bilmeden "Script" ile ilgili yazılımları sormanız
    ve üstelik o bölümler içinde istediğiniz bilgilerin nerede olduğu yazıldığı halde
    burada gündeme getirmeniz beni böyle bir düşünceye yöneltti.


    Bununla beraber eğer siz öyle diyorsanız öyledir.
    hakkınızda yanlış bir düşünceye kapıldığım için özür dilerim.


    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.


    NOT: Teşekkür butonu her mesajın hemen sağ alt tarafında
    ve iyi görünebilmesi için kırmızı renklidir.
#10.03.2009 15:54 0 0 0
  • sanırım bilmediğim bir konuda soru sormuş olmam
    sizi yanlış düşünceye sevketti
    ama emin olunki hiç bir bilgim yok flash konusunda bende sandımki
    sormuş olduğum button ve script flashla alakalı yada çalışmanın
    başlangıcıdır diye tahmin etmiştim onun için sormuştum
    neyse sayenizde öğrenmiş oldum teşekkürler
#10.03.2009 16:01 0 0 0
  • Ben sizin yerinizde olsam şu anda
    Flash izlemek dahil herşeyi bırakır ve hemen çalışmaya başlardım.


    Daha sonra çalışmaktan yoruldukca tekrar buraya gelir
    ve bu defa Flash Şiirler bölümünde arkadaşlarımızın yaptığı
    1000 civarında Flashı izlemeye başlar hem biraz dinlenir
    ve hem de onlara benzer güzel flashlar yapacağımı hayal ederek
    tekrar çalışmalarıma devam ederdim..


    Tabii bütün bunlar kişiden kişiye değişen yöntemlerdir.


    Sağlıcakla kalınız.
#10.03.2009 16:07 0 0 0
  • bende üye olmak istiyorum.benide aranıza kabul ederseniz çok memun olurum.hayırlı akşamlar..
#21.03.2009 23:02 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    mahitap

    Üyelik başvurunuz için teşekkür ederim.


    Kaydınız yapılmış olup,
    çalışmalarınızda başarılar dilerim.
    [/atex]
#22.03.2009 05:29 0 0 0
  • ya ben bu programı indridim ama bilgisayarıma kuramadım yardım edermisiniz..
#25.03.2009 00:00 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    mahitap

    Eğer aşağıdaki linki tıkladığınızda karşınıza çıkacak olan sayfada
    yeni bir konu açıp orada bu isteğinizi dile getiren mesajınızı yazarsanız
    eminim pekçok arkadaşım size yardımcı olmaya çalışacaktır.


    https://www.main-board.com/flash-dersleri/

    [/atex]
#25.03.2009 00:08 0 0 0