FLASH GURUBU ÜYE MÜRACAAT SAYFASI

Son güncelleme: 27.03.2015 15:41
  • Flash öğrenmek istiyorum.Doğru adreste olduğuma inanıyorum beni de arnıza almanızı arzu ediyorum.
#05.05.2008 22:04 0 0 0
  • Değerli arkadaşım hrosa,


    Eğer aşağıdaki linki tıklarsanız

    https://www.main-board.com/flash-siirler/

    orada pekçok arkadaşımızın daha önce
    bu konuda hiç deneme bile yapmadan
    sadece burada öğrendikleri bilgiler ile yaptıkları
    güzelim flashları izleyince,
    dediğiniz gibi doğru adreste olduğunuzu
    bir defa daha göreceksiniz..


    Aramıza katılmak istediğiniz için
    size teşekkür ederim.


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Size sağlıklı mutlu çalışmalar dilerim...
#06.05.2008 05:41 0 0 0
  • merhaba
    ben de bu gruba üye olmak istiyorum çünkü flashı çok seviyorum fakat yapmakta biraz zorlanıyorum. sitenizden indirdiğim programla birkaç çalışma yaptım hatta internette yayınlaıyorum fakat bu konuda daha profesyonel olmak istiyorum, bu arada benim gibi acemi olan kurs arkadaşlarıma da sitenizi verdim ve kayıt yaptırttım, bugüne kadar dersleri inceleme fırsatım pek olmadı karıştırarak programı biraz çözdüm fakat bu gruba üye olabilirsem kendimi geliştireceğime inanıyorum
    çalışmalarınız için teşekkür ediyorum, herkese kolay gelsin
#07.05.2008 11:42 0 0 0
  • Değerli arkadaşım toprak2005,

    Başlangıç için normal bir hareket tarzı uygulamışsınız.
    Yani programı inceleyerek birşeyler yapmaya çalışmak...

    Flash yapmayı ben de bu şekilde öğrendim.
    Daha sonra gördüm ki, böyle çalışmak
    hem çok vakit alıyor, hem de ileride bazı
    problemleri çözmek için zorluklarla karşılaşılıyor...


    Bu nedenle bana göre üye olmanız sizin için
    doğru bir karar gibi görünüyor.
    Çünkü benim yaklaşık iki senede öğrendiklerimi
    sevgili arkadaşlarımız neredeyse bir ay gibi kısa bir zamanda
    öğrendikleri gibi, konuya çok daha iyi hakim oldular..


    Sizin de aramıza katılma isteğinize çok sevindim.
    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Size çalışmalarınızda başarılar diler,
    yapacağınız flashları izlemekten
    hepimizin mutluluk duyacağını bilmenizi isterim.

    Sağlıcakla kalınız.




    NOT:
    Eğer açılan konular sizin için karşık gibi geliyorsa sanıyorum
    aşağıdaki linkte bulunan notlar size biraz daha faydalı olabilir.

    https://www.main-board.com/flash-genel/66221-flash-swishmax-dersleri-eski-notlari.html
#07.05.2008 13:46 0 0 0
  • merhaba,
    umarım acemiliğimi mazur görürsünüz fakat çaresizce sitede dolaşıp birşeyler ararken gruba kabul edilmiş olduğumu listede gördüm. yarışmalar ve diploma törenleriyle karşılaştım fakat lütfen bana yardım edermisiniz ben şimdi ne yapıcam,derslere, yarışmalara nasıl katılıcam, nasıl diploma alıcam:(( yardımcı olursanız çok sevinirim
#08.05.2008 14:05 0 0 0
  • Değerli arkadaşım toprak2005,

    Aşağıdaki linki tıklarsanız,
    üyelerimizin nasıl diploma alacağına ilişkin
    sanıyorum yeterli bir bilgiyi elde edebileceksiniz.

    https://www.main-board.com/flash-genel/123783-flash-calisma-guruplarinda-yukselme-kurallari.html

    Şimdi yapacağınız işler basit.

    1. Kurcaladığınızdan bahsettiğiniz programınız ile
    flash yaparak bizlerle paylaşacaksınız.

    2. Yapacağınız flash standart olarak 600 x 450 boyutunda
    ve 3 Mb. büyüklüğünü geçmeyecek.

    3. Yaptığınız ve paylaşmak istediğiniz flashları rapidshare.com sitesine yükleyip,
    aşağıda linkini verdiğim sayfaya, buraya yazdığınız mesaj gibi
    konu açıp, linki de orada vereceksiniz.
    Bu konuda daha detaylı bilgiler aşağıdaki linkte bulunan sayfanın
    hemen üzerinde açıkca belirtilmiştir.

    https://www.main-board.com/sizin-sundugunuz-flashlar/

    4. Çalışmalarınız sırasında öğrenmek istediklerinizi
    biraz yukarıda size hitaben yazılmış mesajda belirttiğim gibi
    sizler için açılmış konuları okuyarak kendi gayretiniz ile öğreneceksiniz.

    5. Bu çalışmalarınızı yürütürken eğer bir sorun ile karşılaşırsanız
    bu defa sorununuzu aşağıdaki linkte konu açarak bizlere soracaksınız.

    https://www.main-board.com/flash-dersleri/

    6. Tabii sorunuzu sormadan önce bu konunun daha önce sorulup
    sorulmadığını aynı sayfada bulunan konuların başlıklarına bakarak
    kontrol edecek ve eğer sizin sorunuzun benzeri orada yoksa,
    bu defa elinizden geldiğince açık ve anlaşılır olarak sorunuzu
    yukarıdaki linkte bulunan sayfaya mesaj yazarak soracaksınız...

    7. Yarışmalara katılmak için sadece Main-Board üyesi olmanız yeterlidir.
    Her yarışmada katılma kuralları ve zamanı detaylı bir şekilde açıklamaktadır.
    Bu nedenle yarışma konusunda herhangi bir zorluk çekmeyeceğinize eminim.

    Birinci yarışma tamamlanmış olup;
    İkinci Main-Board yarışaması zamanı ve kuralları daha sonra açıklanacaktır.

    Size açıklamaya çalıştığım konular hakkında daha başka sorularınız olursa,
    lütfen çekinmeden 5nci maddenin altında verdiğim linkteki sayfaya
    konu açarak sorabilirsiniz.

    Size iyi çalışmalar dilerim..



    NOT:
    İnsan her yeni bir şeyle karşılaşınca, doğal olarak biraz acemilik çeker.
    Sakın bu yüzden kendinizi üzmeyiniz. Eminim kısa bir süre sonra
    neyin nerede olduğunu öğrenir, aradığınızı çok daha rahat bulursunuz.
    Biz görevliler sizlere yardım etmek için buradayız..
#09.05.2008 05:04 0 0 0
  • Hocammm nasılsınızzz?
#09.05.2008 16:14 0 0 0
  • Sevgili arkadaşım _Main_Mis_,

    Teşekkür ederim ben iyiyim de peki siz nasılsınız,
    hangi rüzgâr sizi buraya attı..?

    Yoksa dostlarımızın yaptığı güzelim flashları görünce
    siz de tekrar çalışmalarınıza devam etme kararı mı aldınız.?
#09.05.2008 16:57 0 0 0
  • İyiim Hocam teşekkürler..
    Açıkçası şimdi arkadaşlar çok ileride benim çalışmalarım sönük kalır diye cesaret edemiyorum:)
    Çalışma aşamasındayım tekrar birlikte olucaz Hocam
    Selametle..
#10.05.2008 10:12 0 0 0
  • Bende bende aranıza katılmak istiyorum
#12.05.2008 10:29 0 0 0
  • tmm bitanem cok sevindim aramıza geLmene
#12.05.2008 10:32 0 0 0
  • Teşekkür ederim hayatım
#12.05.2008 10:35 0 0 0
  • @Ghost Rose adlı üyeden alıntı:
    Bende bende aranıza katılmak istiyorum
    Orijinali Göster...


    Demek size de hastalık bulaştı..


    Aramıza hoş geldiniz
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#12.05.2008 18:07 0 0 0
  • Valla banada bulaştı (:

    Çok teşekkür ederim
#12.05.2008 18:33 0 0 0
  • kayıt başvurusu yapmamıza gerek var mı ? Gerek Var ise kime Yapacağız ??
#13.05.2008 17:33 0 0 0
  • beni de flash üyesi yapar mısınız
#13.05.2008 21:17 0 0 0
  • @DeNi$_ adlı üyeden alıntı:
    kayıt başvurusu yapmamıza gerek var mı ? Gerek Var ise kime Yapacağız ??
    Orijinali Göster...


    Sevgili arkadaşım DeNi$_,

    Eğer Flash Çalışma Gurubuna üye olmak istiyorsanız,
    tabii ki başvuru yapmanıza gerek var...

    Bu yazdığınız mesajı,
    üyelik başvurusu olarak kabul ediyor
    ve sizi üye listemize kaydediyorum.


    Eğer üye olmak istemiyor ve kendi kendinize
    bağımsız olarak çalışmak istiyorsanız,
    lütfen buraya mesaj yazınız..

    Sağlıcakla kalınız.
#13.05.2008 21:38 0 0 0
  • Değerli arkadaşım kelaynak™,

    Şu andan itibaren
    Flash Çalışma Gurubu üyesisiniz.


    Bu isteğiniz için size teşekkür eder
    çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#13.05.2008 21:43 0 0 0
  • yok isitiyorum tabikide :D
#14.05.2008 12:47 0 0 0