FLASH GURUBU ÜYE MÜRACAAT SAYFASI

Son güncelleme: 27.03.2015 15:41
  • AZRA arkadasim yer olmazmi

    buyur sen konullari yavas yavas incele
    arkdasim...sana en kisa zamanda gerekli
    bilgileri ulastiracam

    saglicakla kal arkadasim

#28.11.2007 14:28 0 0 0
  • bizide aranıza alırsanız sevinirim
#02.12.2007 13:43 0 0 0
  • Sevgili arkadaşım FİRARİ,

    Önce aramıza katılma isteğiniz için
    size çok teşekkür ederim..
    Hoşgeldiniz değerli arkadaşım..


    Siz yaptığınız bir (sizin tabirinize göre karalama ) ile
    sanırım önce doğrudan üçüncü bölüm üyeleri arasına
    katılacak ve ondan sonra yapacağınız birkaç flash çalışmasını takiben
    sevgili hocalarımızın vereceği karara göre, pek kısa zamanda
    İhtisas Odası Çalışanları ile beraber
    çalışmalarınıza devam edeceksiniz gibime geliyor..


    Bu seviyede çalışmalar yapan bir arkadaşımız olarak
    sizi de aramızda görmekten dolayı çok sevindiğimi bilmenizi isterim.
    Tekrar hoşgeldiniz sevgili arkadaşım..


    NOT:
    Ben sadece İhtisas Odası'na hakikaten Flash yapmayı seven ve bu konuda
    fazla sorunu olmayan daha fazla üye kazandırmayı isteyen sizin gibi bir flash severim...
    Yeni katılan üyelerimizin, hangi çalışma gurubundan çalışmalara başlayacakları ve
    ne zaman bir üst guruba geçecekleri konusundaki kararların,
    tamamen bu konuda ihtisas sahibi sevgili arkadaşlarımız
    MeKa ve garip07 dostlarımız tarafından alındığını
    lütfen unutmayınız.
#03.12.2007 02:09 0 0 0
  • eqeR Bnm qıbı qec anlayanlardan bıkmadıysanız bende bır ıkı sey orenmek ısterım :(
    aranızda yer war mı ? ;)
#06.12.2007 20:17 0 0 0
  • Sevgili arkadaşım VEN0M,

    Aramızda sizin gib bir flash severe daima yerimiz var..
    Flash Çalışma Gurubu'na katılmak istemenize çok sevindim.
    Herhalde benden daha geç anlayan birisi değilsinizdir.


    Konu ile ilgili herhangi bir gelişme olup olmadığını
    buraya mesaj yazarak bildirirseniz sevinirim..


    NOT:
    Bu arada geçecek olan zamanınızı kıymetlendirmek
    ve ileride yapacağınız çalışmalarınıza yön vermesi bakımından
    size aşağıdaki linki tıklayarak, sizin gibi flash seven arkadaşlarımızın
    yaptıkları başarılı çalışmaları izlemenizin ve vakit bulabilirseniz
    o flashlar hakkındaki duygularınızı veya görüşlerinizi belirmenizin,
    sizin için çok faydalı olacağını sanıyorum...

    https://www.main-board.com/uyelerimizin-flash-calismalari/

#08.12.2007 00:39 0 0 0
  • 1 Adet Flash Çalışması Hazırladım +50 Mesaj a Ulaştım Artık Resmi Olarak Başvurumu Yapıyor Ve

    BENDE ÜYE OLMAK İSTİYORUM !


    İyi Günler
#27.12.2007 11:09 0 0 0
  • 1 Adet Flash Çalışma +50 Mesaja Ulaştıktan Sonr aBaşvurumu Resmi Olarak Sile Getiriyorum

    BENDE KATILMAK İSTİYORUM ! Banada Boş Bir Sıra Lütfenn:)
#27.12.2007 12:03 0 0 0
  • @leo35 adlı üyeden alıntı:
    1 Adet Flash Çalışma +50 Mesaja Ulaştıktan Sonr aBaşvurumu Resmi Olarak Sile Getiriyorum

    BENDE KATILMAK İSTİYORUM ! Banada Boş Bir Sıra Lütfenn:)
    Orijinali Göster...
    1 Adet Flash Çalışma +50 Mesaja Ulaştıktan Sonr aBaşvurumu Resmi Olarak Sile Getiriyorum

    BENDE KATILMAK İSTİYORUM ! Banada Boş Bir Sıra Lütfenn:)

    Sevgili arkadaşım leo35,
    Sizi, yine bazı flash yapmak isteyen arkadaşlarım gibi
    yakından takip ettiğimi bilmelisiniz..
    Her hareketinizin, her davranış ve konulara yaklaşımınızın,
    flash yapma konusunda başarılı olacağınızın birer kanıtı olduğunu
    büyük bir mutlulukla gördüm...


    Flash Çalışma Gurubu dersliklerinde maalesef
    tek bir boş sıra kalmamış durumda...
    Fakat gösterdiğiniz bu özveri karşısında,
    size kendi sıramı bırakıyorum..
    İstediğiniz süre o sırada oturup çalışmalarınızı yapabilirsiniz..


    Şaka bir tarafa aramıza hoşgeldiniz.
    Sanırım tüm dostlarımız da sizi aralarında görmekten
    çok mutlu olacaklardır..
    garip07 hocamız, tatil dönüşü ihtiyacınız olan
    hertürlü çalışma malzemesini size gönderecektir.

    Sağlıcakla kalınız..
#27.12.2007 17:04 0 0 0
  • Teşekkürler ::D
#27.12.2007 17:36 0 0 0
  • tüm yüreğimle bende öğrenmek istiyorum
    ve kendimi inşallah geliştireceğim
#29.12.2007 05:09 0 0 0
  • Değerli arkadaşım jokke,

    Aramıza katılma isteğiniz için çok teşekkür ederim.
    Görevli hocalarımız bir iki gün içinde sizinle temas ederek,
    hertürlü işlemi yapacaklardır.


    Boardumuza yeni katıldığınız için olsa gerek,
    aynı benim de boarda yeni katıldığımda yaptığım gibi,
    ilk flashınızı yanlış bir yere ve yanlış yöntem ile açmışsınız.
    Fakat hiç önemli değil,
    konunuz açtığınız yerde size yardımcı olabilmek amacıyla
    uyguladığımız kuralların birer linkin verdim.
    okuduktan sonra buraya buna ilişkin bir mesaj bırakısanız,
    flashınız için gerekli işlemleri yapacağız..


    Tekrar aramıza katılmak amacıyla yaptığınız
    başvuru için size çok teşekkür eder,
    herşeyin gönlünüzce olmasını dilerim.

#29.12.2007 13:28 0 0 0
  • Üye oLmak istiyorum mümkünse (:
#24.01.2008 07:53 0 0 0
  • Değerli arkadaşım *PinnacLe*,
    Üye olmanız tabii ki mümkün ve üstelik
    üye olmak için başvurduğunuz için size teşekkür ederim..


    Şu anda sizin ile ilgilenecek iki hocamız bulunmaktadır.
    bunlar sevgili MeKa ve garip07 hocalarımızdır.

    Lütfen aşağıdaki linki tıklayarak yaptıkları flashları izleyiniz
    ve buraya hangi hoca ile çalışmak istediğinizi
    bildiren bir mesaj yazınız.

    https://www.main-board.com/uyelerimizin-flash-calismalari/

    Mesajı yazmanızı takiben, seçtiğiniz arkadaşımız
    size flash ile ilgili hertürlü yardımı elinden geldiğince
    yapmaya çalışacağına emin olabilirsiniz..
    Ocak 2008 ayı sonunda
    daha pekçok hocamız sizlere yardımcı olmak üzere
    hazırlık yapmaktadır.

    Arzu ettiğiniz taktirde o zaman yine
    başka bir arkadaşımızın yardımını da isteyebilirsiniz..


    Tekrar üyelik için başvurmanız nedeniyle
    size teşekkür eder, çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#25.01.2008 03:44 0 0 0
  • hoca secimi yapmasak oLmuyormu acaba ¿ cünkü yeni ögrenmek icin üye oLmadım daha baska arkadasLara yardım etmeLeri daha İyi oLur OnLarın ÖgrenmeLerine Daha fazLa zaman ayırabiLirLer
#25.01.2008 07:58 0 0 0
  • Siz nasıl isterseniz sevgili arkadaşım *PinnacLe*
    Eğer flash yaparken herhangi bir sorun ile karşılaşırsanız,
    lütfen bu sayfada sormaktan çekinmeyiniz..
#25.01.2008 15:42 0 0 0
  • @atesilter adlı üyeden alıntı:
    Siz nasıl isterseniz sevgili arkadaşım *PinnacLe*
    Eğer flash yaparken herhangi bir sorun ile karşılaşırsanız,
    lütfen bu sayfada sormaktan çekinmeyiniz..

    Orijinali Göster...
    Siz nasıl isterseniz sevgili arkadaşım *PinnacLe*
    Eğer flash yaparken herhangi bir sorun ile karşılaşırsanız,
    lütfen bu sayfada sormaktan çekinmeyiniz..


    Emin oLun sorarım....

    KibirLi oldugumdan degiL bana ayrıLacak zamanın yeni basLayan arkadasLara extradan harcanması icin istemedim

    sayglar..
#25.01.2008 16:04 0 0 0
  • @*PinnacLe* adlı üyeden alıntı:
    [alinti=#2361909]atesilter[/alinti]Siz nasıl isterseniz sevgili arkadaşım *PinnacLe*
    Eğer flash yaparken herhangi bir sorun ile karşılaşırsanız,
    lütfen bu sayfada sormaktan çekinmeyiniz..


    Emin oLun sorarım....

    KibirLi oldugumdan degiL bana ayrıLacak zamanın yeni basLayan arkadasLara extradan harcanması icin istemedim

    sayglar..
    Orijinali Göster...
    Emin oLun sorarım....

    KibirLi oldugumdan degiL bana ayrıLacak zamanın yeni basLayan arkadasLara extradan harcanması icin istemedim

    sayglar..

    Bu anlayışlı davranışınız için
    size teşekkür ederim sevgili arkadaşım..
#25.01.2008 16:28 0 0 0
  • Ben tesekkür ederim
#25.01.2008 17:21 0 0 0
  • eger mumkunse bende uye olmak ıstıyorum ve garıp07 hocamla calısmak ıstıyorum mumkunse
#26.01.2008 06:59 0 0 0