FLASH GURUBU ÜYE MÜRACAAT SAYFASI

Son güncelleme: 27.03.2015 15:41
  • Değerli arkadaşım Sewiyorum,
    Aramıza hoşgeldiniz. Sanıyorum sevgili hocamız garip07,
    sizin flashınızı birkaç defa daha izledikten sonra
    sizi uygun göreceği bir guruba dahil edip,
    o guruba ait hediye paketlerinin linklerini de size gönderecektir.


    Aramızda kalsın ama sevgili hocamız
    garip07,
    sizin bu ilk çalışmanızı çok beğenmiş..
    Bakarsınınız hemen, bakarsınız bir iki paylaşımınızdan sonra
    sizi Üçüncü Çalışma Gurubu'na alır..
    Bu konu tamamen hocamızın görüşüne bağlı..


    Çünkü ne de olsa gece gündüz sizlere yardımcı olmak için
    elinden gelen herşeyi yapan ve
    tüm flashları gayet güzel analız edebilen
    özel bir kabiliyete sahip..!
    Bu nedenler ile onun vereceği kararı beklemeliyiz.
#01.11.2007 17:42 0 0 0
  • Sizin emeginizi tabiki görmezden gelmeyiz saygımız sonsuz sizlere siz nereye ne şekilde uygun görüyorsanız buna, ben ve her üye saygı duyacagından eminim..
#01.11.2007 19:32 0 0 0
  • @atesilter adlı üyeden alıntı:
    [alinti=#2188183]vedoo[/alinti]

    Sevgili arkadaşım vedoo,
    Sizin gibi flash yapan bir arkadaşımızı daha aramızda görmek
    beni sandığınızdan da çok mutlu etti..


    Sanırım sevgili hocamız garip07 sizi büyük bir sevinçle
    Flash Çalışma Gurubuna üye yapacaktır..
    Flash tekniğinizi daha da geliştirmek istemenize de
    ayrıca sevindim. Çok iyi biliyorsunuz ki,
    öğrenmenin sonu yok.

    Bizler burada birbirimize elimizden geldiğince
    yardımıcı olmaya çalışıyoruz..
    İnşallah size de faydamız dokunur.


    Tekrar aramıza hoşgeldiniz sevgili arkadaşım.

    Orijinali Göster...
    Sevgili arkadaşım vedoo,
    Sizin gibi flash yapan bir arkadaşımızı daha aramızda görmek
    beni sandığınızdan da çok mutlu etti..


    Sanırım sevgili hocamız garip07 sizi büyük bir sevinçle
    Flash Çalışma Gurubuna üye yapacaktır..
    Flash tekniğinizi daha da geliştirmek istemenize de
    ayrıca sevindim. Çok iyi biliyorsunuz ki,
    öğrenmenin sonu yok.

    Bizler burada birbirimize elimizden gelidğince
    yardımıcı olmaya çalışıyoruz..
    İnşallah size de faydamız dokunur.


    Tekrar aramıza hoşgeldiniz sevgili arkadaşım.



    çok teşekkür ederim ates hocam
    hep beraber yola devam:)
#01.11.2007 20:38 0 0 0
  • SELAMLAR.... Cümleten hayirli geceler.. Gecenin bu saatinde bende yazmis oldugunuzcalismayi okudum ve inanin cok sevindim.. Cünki uzun zamandir sizin sitenizde flash calismalarinizi cok begenen biriyim.. Gercekten bu calismarda emegi gecen herkesi takdir ediyorum. Aciklacasi söylemek gerekirse bende heves ettim ama basaramam diye sesim cikmadi ve inanin bu yazmis oldugunuz yazidan cesaret bularak bende katilma hevesine kapildim.ama ne kadar basarili olurum isin o kismi mechul..Flash bölümünde benide araniza alir ve desteginizi sunarsaniz cok memnun olurum..MAIN BOARD Ailesine özellikle Flash Bölümü Calisanlarina Sevgiler Saygilar..Selam Ve Dua ile..
#04.11.2007 03:12 0 0 0
  • Değerli arkadaşım GuL Se,
    Sabahın bu erken saatinde böylesine güzel bir mesaj,
    sanırım yılanı bile deliğinden çıkartır..


    Ben kendimi iyi bilirim..
    Eğer birşeyi ben başarabiliyorsam,
    herkesin başarabileceğine neredeyse eminim...


    Sizin burada yaptığınız başvuru,
    sevgili hocamız garip07 tarafından okunmasını takiben,
    size çalışmaya başlayabilecek hertürlü bilgi verilecektir.

    Aramıza katılmak istediğiniz için
    size çok teşekkür ederim.

    Sağlıcakla kalınız.
#04.11.2007 04:22 0 0 0
  • @GuL Se

    arkadasim aramiza hos geldin öncelikle
    ummarim bu güzel dileklerinizle sizde
    bizlerle kalici bir calismaya girersiniz..
    en yakinda size gerekli olacak
    bilgileri ulastiracagim



    bu zaman icerisinde sizde yapilan flash calismalari
    bir gözden gecirmenizi ilerde neler yapabileceginizi
    ve hemde bu nispetle arkadaslarimizin paylasimlarini
    tekip etmis olursunuz..



    S&S
#05.11.2007 13:07 0 0 0
  • Garip yanitiniz icin tsk ederim hocam.. Ama bu konuda benim hic bilgim yok.. Sadece yapilan calismali hayranlikla izleyebiliyorum: ))
#05.11.2007 19:32 0 0 0
  • hocam banada yeriniz varmı bende üye olmak istiyorum aranızda banada yer varmı
#16.11.2007 21:07 0 0 0
  • CoDi'S aramizdasin zaten yanliz
    senden gelecek olan bir calismayi
    bekliyorum... böylelikle senin flashlarinda
    sergilemek ve izlemekten zevk alacagimiza
    inaniyorum...ates hocamin verdikleri bilgileri
    göz ardi etmemelisin bence

#17.11.2007 01:03 0 0 0
  • diploma almam için ne yapmam gerek:S
#17.11.2007 20:07 0 0 0
  • Flash yapman gerek :)
#18.11.2007 01:12 0 0 0
  • bende üye olmak istiyom inşallah güzel işler yaparım
#22.11.2007 20:15 0 0 0
  • uye olmak istiyorum yarimci olursaniz sevinirim
#23.11.2007 03:57 0 0 0
  • dilem çok sevindim sende aramıza hoşgeldin yakında tüm geyik bölümü flash yapıcak sanırım
#23.11.2007 18:53 0 0 0
  • @Asiyan adlı üyeden alıntı:
    dilem çok sevindim sende aramıza hoşgeldin yakında tüm geyik bölümü flash yapıcak sanırım
    Orijinali Göster...


    deniycez artik asiyan basarili olurmuyuz olmazmiyiz siz karar vereceksiniz
#24.11.2007 12:33 0 0 0
  • @yalnızadam016 ve @DiLEM,

    Sevgili arkadaşlarım,
    Flash yapmak istediğinize çok sevindim.
    Pek çok arkadaşımız bu işi başarabildiğine göre,
    sizlerin de en az bizler kadar flash yapacağınızdan hiç şüphem yok.
    Bu işin tadını bir aldınız mı, bundan kurtuluş olmadığını
    sizlere bildirmek zorundayım...
    İnanın, ilk flashınızdan sonra, eğer aşı olmadıysanız
    bu işin hastası olmamak işten bile değil...


    Aramıza hoş geldiniz,
    Sizlerle beraber çalışmak ve çalışmalarımızı paylaşmak
    bizleri mutlu edecek.

    Flash konusunda başlangıç çalışma paketleriniz
    sanırım pek yakında sevgili hocamız garip07 tarafından
    sizlere özel posta ile gönderilecektir.
    Kendisi bu konuda çekirdekten yetişme bir dostumuzdur.

    İlk flashınızı bizlerle paylaştıktan sonra
    ( yani flash hastalık mikrobu size bulaştıktan sonra )
    kesin üye kaydınız yapılacaktır...
    Bu arada hazır flash yapmaya niyetlendiğiniz için,
    sizlerin mutlaka dostlarınızın yaptığı flashları izleyip,
    onlar hakkındaki düşüncelerinizi belirtmenizin
    size yararlı olacağını düşünüyorum.


    Sizlere sağlıklı ve mutlu çalışmalar dilerim.

    NOT:
    Yapacağınız başlangıç çalışmaları için her türlü yardım talebinizi
    lütfen aşağıdaki linkte konu açarak yapınız.
    Göreceksiniz tüm flash yapan dostlarımız, sizlere ellerinden geldiğince
    yardımcı olacaklardır.

    https://www.main-board.com/flash-dersleri/66223-flash-danisma-ve-yardimlasma.html
#24.11.2007 23:37 0 0 0
  • bende çok merak ediyorum flash olayini .. banada yer verirseniz çoook sevinirim
#26.11.2007 14:35 0 0 0
  • hocam sınıf ta boş sıra varmı (:

    şaka tabi benden geçti bi kere yaptım yeter (: neyse hocam size kolay gelsin
#26.11.2007 21:24 0 0 0
  • Bana niye cevap veren yok
#28.11.2007 12:59 0 0 0