ben rusları tercih ederim.. sırf onlar için konu açacam kızmazsa abilerimiz..
onlarin anlattiklarina inandigimizi düsünürler bizim anlamadigimizi sanirlar
ben rusları tercih ederim.. sırf onlar için konu açacam kızmazsa abilerimiz..
ama bence Türk kızlarının en öenmli öz. eger bi erkeği elde ederelerse çıkma bakımından konusayım evli değilim malum kızlar kendilerine bakmazlar pek fazla zaten erkek elimde baksamda bakmasamda elimde olucak derler